Sinds 9 November.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:47 schreef DuchessX het volgende:
Hoe lang ben je al aangemeld/lid daar?
Voor snooze moet je er een tikje tegen geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:55 schreef mazaru het volgende:
Ik vind hem ook mooi. Hij staat bij mij op de bosstand. Niet vervelend wakker worden, voor zover een wekker niet vervelend kan zijn.
En dat licht werkt wel bij mij. Ik werd er even een klein beetje wakker van. Tenminste, ik deed even een oog open en het drong tot me door dat het licht was.
Maar ik kan de snooze niet vinden!!![]()
En ik ben niet actief genoeg om gelijk bij het eerste uilengeluid uit mijn bed te springen.
Daar moet ik me minstens met twee snoozeknallen op voorbereiden.
Tegen het gedeelte waar het licht zit?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:57 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Voor snooze moet je er een tikje tegen geven.
Alles ligt keurig klaar op een stapeltje om te gaan lezen, ... ooitquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Het hele lichtgedeelte is gevoelig. je kan ook gewoon de gebruiksaanwijzing lezen he
Met de knokkels een tikje geven wordt aangeraden.
Ik geloof nooit dat ik hem voor de winkelprijs zou aanschaffen. Hij is behoorlijk duur.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wondermiddel is het niet, maar een leuk alternatief voor een schreeuwwekker wel.
Heb nu een jaar of 2 zo'n ding en wordt eigenlijk alleen maar wakker van de lamp. Is in de winter dus handiger dan in de zomer - wanneer het zonlicht me in het weekend regelmatig op tijd wakker maakt. Voordeel is wel dat ik dan gewoon klaar ben met slapen, dus op zich wordt ik er wel fris door wakker (als ik echt moe ben zijn de dierengeluiden die na de lamp komen nml wel nodig).
Voor een wekker wel. Als fijne manier om wakker te worden is het te overzien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ik hem voor de winkelprijs zou aanschaffen. Hij is behoorlijk duur.
Check, maar helaas lig ik ook wel eens met mijn gezicht de andere kant op, en dan merk ik er te weinig van. Ik ben er al een paar keer doorheen geslapen, had gelukkig mijn telefoon nog op de "en nu moet je écht wakker worden"-tijd staan, anders had ik me echt enorm verslapen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:50 schreef MartiniRosso het volgende:
Ik heb hem nu een jaar en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een verademing vindt.
Ik ontwaak er veel rustiger door ipv dat ik wakker schrik van een loeiharde wekker.
Maar wat ook belangrijk is, is dat je hem op maximaal 30 cm van je hoofdkussen plaatst. Dus als ie te ver weg staat, wordt je ook moeilijker wakker.
Eindpoll? Ik heb nog helemaal geen mail gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:53 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik heb net de eindpoll ingevuld en ik ga hem terugsturen. 80 euro voor een wekker vind ik gewoon te veel........
Oh wat raar? Ik kreeg gisteren bericht van Insiders dat de campagne is afgelopen en dat ik voor 26 januari moet laten weten of ik hem koop ja of nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eindpoll? Ik heb nog helemaal geen mail gehad?
30-12 was mijn laatste mailquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh wat raar? Ik kreeg gisteren bericht van Insiders dat de campagne is afgelopen en dat ik voor 26 januari moet laten weten of ik hem koop ja of nee.
Terugsturen moet voor 11 februari in mijn geval.
Volgens mij wordt de campagne in fases beeindigd. Mijn vriend die ook lid is een een wake-uplight test heeft ook nog geen bericht gehad.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
30-12 was mijn laatste mail![]()
Goed dat ik hier lees dan![]()
Maar 80 euro?! Nou nee. Dan houden wij hem ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |