abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:25:37 #1
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_89176473
Ik krijg net een mailtje dat ik geselecteerd ben om mee te doen aan de Philips Wake-up Light campagne.

http://www.theinsiders.eu(...)ieuwsbericht&id=1825

De eerste keer dat ik mee mag doen.
Ik ben benieuwd. Zelf zou ik zoiets nooit kopen denk ik. Het lijkt me gewoon heel sterk dat ik door een beetje licht ineens heel vief en vrolijk uit mijn bed kan springen om 7 uur. ;)
Maar we zullen het zien, misschien is het inderdaad een wondermiddel.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_89185786
Hoe lang ben je al aangemeld/lid daar?
#geen
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:47:01 #3
38396 mazaru
pi_89188337
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:47 schreef DuchessX het volgende:
Hoe lang ben je al aangemeld/lid daar?
Sinds 9 November.
Ik had me aangemeld omdat ik hier aan mee wou doen: Tip: Test de Philips Lumea
Maar daar was ik te laat voor.
Dit was dus de eerste waar ik me voor in kon schrijven en gelijk raak :D
pi_89223970
Snel gegaan! Benieuwd wat je van de wake-up light gaat vinden ;)
#geen
pi_89729825
Ik mag hem ook testen :D, en velen met ons! ben ook wel benieuwd of het echt werkt. Idd dat beetje andere/extra ligt en fluitende vogeltjes of de radio ipv het irritante piepje van mijn telefoonwekker.

We zullen er wel de komende 2 maanden achter komen!
pi_89895972
Hier nog iemand die de Wake Up Light mag testen. Ben benieuwd!
Vanmorgen ben ik in ieder geval door de lamp heengeslapen (standje maximaal) dus geen goed begin (we hebben hem zaterdag pas op kunnen halen op het "postkantoor") maar ik viel ook pas om 5 uur in slaap, dus wellicht (hopelijk?) niet representatief.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_89902834
Wij hebben hem ook! Hij staat op de koeien stand _O-

J. (mijn man) moest er om 07:00 uit en om half 7 begon hij dus al met branden. Natuurlijk vond Rienk het nodig om even wakker te worden om die tijd dus ik moest weer in slaap zien te vallen met de lamp aan. Dat was wel wat moeilijker zeg!

Maar om 07:00 begonnen de koeien te loeien en werd vriendmanlief goed wakker. Maar ja, alles is beter dan de random wekkerherrie ;)

Hij is mooi, maar groot!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:55:51 #8
38396 mazaru
pi_89909927
Ik vind hem ook mooi. Hij staat bij mij op de bosstand. Niet vervelend wakker worden, voor zover een wekker niet vervelend kan zijn. ;)
En dat licht werkt wel bij mij. Ik werd er even een klein beetje wakker van. Tenminste, ik deed even een oog open en het drong tot me door dat het licht was.

Maar ik kan de snooze niet vinden!! :'(
En ik ben niet actief genoeg om gelijk bij het eerste uilengeluid uit mijn bed te springen.
Daar moet ik me minstens met twee snoozeknallen op voorbereiden.
pi_89909978
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:55 schreef mazaru het volgende:
Ik vind hem ook mooi. Hij staat bij mij op de bosstand. Niet vervelend wakker worden, voor zover een wekker niet vervelend kan zijn. ;)
En dat licht werkt wel bij mij. Ik werd er even een klein beetje wakker van. Tenminste, ik deed even een oog open en het drong tot me door dat het licht was.

Maar ik kan de snooze niet vinden!! :'(
En ik ben niet actief genoeg om gelijk bij het eerste uilengeluid uit mijn bed te springen.
Daar moet ik me minstens met twee snoozeknallen op voorbereiden.
Voor snooze moet je er een tikje tegen geven.
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:24:47 #10
38396 mazaru
pi_89911053
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:57 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Voor snooze moet je er een tikje tegen geven.
Tegen het gedeelte waar het licht zit?
pi_89912191
Het hele lichtgedeelte is gevoelig. je kan ook gewoon de gebruiksaanwijzing lezen he ;)

Met de knokkels een tikje geven wordt aangeraden.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:01:04 #12
38396 mazaru
pi_89912252
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Het hele lichtgedeelte is gevoelig. je kan ook gewoon de gebruiksaanwijzing lezen he ;)

Met de knokkels een tikje geven wordt aangeraden.
Alles ligt keurig klaar op een stapeltje om te gaan lezen, ... ooit :+
Maar dit was eigenlijk het enige waar ik niet zonder boekje uitkwam.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 januari 2011 @ 15:47:21 #13
13368 NiGeLaToR
pi_90710494
Wondermiddel is het niet, maar een leuk alternatief voor een schreeuwwekker wel.
Heb nu een jaar of 2 zo'n ding en wordt eigenlijk alleen maar wakker van de lamp. Is in de winter dus handiger dan in de zomer - wanneer het zonlicht me in het weekend regelmatig op tijd wakker maakt. Voordeel is wel dat ik dan gewoon klaar ben met slapen, dus op zich wordt ik er wel fris door wakker (als ik echt moe ben zijn de dierengeluiden die na de lamp komen nml wel nodig).
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:56:11 #14
38396 mazaru
pi_90710767
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wondermiddel is het niet, maar een leuk alternatief voor een schreeuwwekker wel.
Heb nu een jaar of 2 zo'n ding en wordt eigenlijk alleen maar wakker van de lamp. Is in de winter dus handiger dan in de zomer - wanneer het zonlicht me in het weekend regelmatig op tijd wakker maakt. Voordeel is wel dat ik dan gewoon klaar ben met slapen, dus op zich wordt ik er wel fris door wakker (als ik echt moe ben zijn de dierengeluiden die na de lamp komen nml wel nodig).
Ik geloof nooit dat ik hem voor de winkelprijs zou aanschaffen. Hij is behoorlijk duur.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 januari 2011 @ 16:44:28 #15
13368 NiGeLaToR
pi_90712511
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat ik hem voor de winkelprijs zou aanschaffen. Hij is behoorlijk duur.
Voor een wekker wel. Als fijne manier om wakker te worden is het te overzien.
pi_90712740
Ik heb hem nu een jaar en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een verademing vindt.
Ik ontwaak er veel rustiger door ipv dat ik wakker schrik van een loeiharde wekker.
Maar wat ook belangrijk is, is dat je hem op maximaal 30 cm van je hoofdkussen plaatst. Dus als ie te ver weg staat, wordt je ook moeilijker wakker.
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_90712874
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:50 schreef MartiniRosso het volgende:
Ik heb hem nu een jaar en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een verademing vindt.
Ik ontwaak er veel rustiger door ipv dat ik wakker schrik van een loeiharde wekker.
Maar wat ook belangrijk is, is dat je hem op maximaal 30 cm van je hoofdkussen plaatst. Dus als ie te ver weg staat, wordt je ook moeilijker wakker.
Check, maar helaas lig ik ook wel eens met mijn gezicht de andere kant op, en dan merk ik er te weinig van. Ik ben er al een paar keer doorheen geslapen, had gelukkig mijn telefoon nog op de "en nu moet je écht wakker worden"-tijd staan, anders had ik me echt enorm verslapen.
Voor mij lijkt het dus niet echt te werken...
Maar op zich vind ik dat ook niet heel raar, want midden in de zomer wordt het veel vroeger licht dan veel mensen wakker moeten worden, en dan staan we toch ook niet allemaal om half 5 naast ons bed?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91198872
Wij testen hem ook. Mijn man is super enthousiast. Hij moet om 4.45 uur opstaan en het licht zorgt dat ie gewoon lekker op zijn gemakje wakker kan worden. Het enige nadeel is dat ik niet reageer op het vogeltjes geluid wat hij heeft ingesteld (omdat ik weet dat ik er niet uit hoeft als de wekker gaat).

Jammer dat je voor de tweede wektijd geen ander muziekje in kan stellen. Het zou ideaal zijn als hij om 4.45 gewekt wordt door de vogeltjes en ik om 7.00 uur door de koeien of zo. Hetzelfde geluid gebruiken werkt in mijn geval niet. Ik reageer gewoon niet meer op die vogeltjes omdat ik dan toch door mag slapen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_91646896
Nou, ik heb net de eindpoll ingevuld en ik ga hem terugsturen. 80 euro voor een wekker vind ik gewoon te veel........
pi_91648305
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 07:53 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik heb net de eindpoll ingevuld en ik ga hem terugsturen. 80 euro voor een wekker vind ik gewoon te veel........
Eindpoll? Ik heb nog helemaal geen mail gehad? :?
pi_91648531
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Eindpoll? Ik heb nog helemaal geen mail gehad? :?
Oh wat raar? Ik kreeg gisteren bericht van Insiders dat de campagne is afgelopen en dat ik voor 26 januari moet laten weten of ik hem koop ja of nee.
Terugsturen moet voor 11 februari in mijn geval.
pi_91648621
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oh wat raar? Ik kreeg gisteren bericht van Insiders dat de campagne is afgelopen en dat ik voor 26 januari moet laten weten of ik hem koop ja of nee.
Terugsturen moet voor 11 februari in mijn geval.
30-12 was mijn laatste mail :o

Goed dat ik hier lees dan :Y
Maar 80 euro?! Nou nee. Dan houden wij hem ook niet :{w
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:48:13 #23
38396 mazaru
pi_91650476
Ik heb ook nog geen mail gehad. En 80 euro gaat ook boven mijn budget. Die gaat dus mooi terug
pi_91651759
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:47 schreef Vlindur het volgende:

[..]

30-12 was mijn laatste mail :o

Goed dat ik hier lees dan :Y
Maar 80 euro?! Nou nee. Dan houden wij hem ook niet :{w
Volgens mij wordt de campagne in fases beeindigd. Mijn vriend die ook lid is een een wake-uplight test heeft ook nog geen bericht gehad.
Ik zit nu te wachten op een mail van Insiders in verband met het terugsturen. UPS komt het pakje (als je dus terug wilt sturen) namelijk bij je aan de deur ophalen heb ik begrepen. Je krijgt een mail met een etiket wat je op je pakket moet plakken en dan kan het pakketje opgehaald worden.
Goed geregeld lijkt me!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:55:02 #25
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_91652832
Ja hier gaat die ook terug. Wat een bedrag voor een wekker zeg, terwijl het alleen een stuk plastic, wat electronica en een lamp is ;)
Ik vond het wel heerlijk wakker worden, maar had toch altijd een reserve-wekker nodig, want vaak sliep ik door de "opkomende zon" heen, en dat met standje 20 ;)
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')