Sinds 9 November.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:47 schreef DuchessX het volgende:
Hoe lang ben je al aangemeld/lid daar?
Voor snooze moet je er een tikje tegen geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:55 schreef mazaru het volgende:
Ik vind hem ook mooi. Hij staat bij mij op de bosstand. Niet vervelend wakker worden, voor zover een wekker niet vervelend kan zijn.
En dat licht werkt wel bij mij. Ik werd er even een klein beetje wakker van. Tenminste, ik deed even een oog open en het drong tot me door dat het licht was.
Maar ik kan de snooze niet vinden!!![]()
En ik ben niet actief genoeg om gelijk bij het eerste uilengeluid uit mijn bed te springen.
Daar moet ik me minstens met twee snoozeknallen op voorbereiden.
Tegen het gedeelte waar het licht zit?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:57 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Voor snooze moet je er een tikje tegen geven.
Alles ligt keurig klaar op een stapeltje om te gaan lezen, ... ooitquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Het hele lichtgedeelte is gevoelig. je kan ook gewoon de gebruiksaanwijzing lezen he
Met de knokkels een tikje geven wordt aangeraden.
Ik geloof nooit dat ik hem voor de winkelprijs zou aanschaffen. Hij is behoorlijk duur.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wondermiddel is het niet, maar een leuk alternatief voor een schreeuwwekker wel.
Heb nu een jaar of 2 zo'n ding en wordt eigenlijk alleen maar wakker van de lamp. Is in de winter dus handiger dan in de zomer - wanneer het zonlicht me in het weekend regelmatig op tijd wakker maakt. Voordeel is wel dat ik dan gewoon klaar ben met slapen, dus op zich wordt ik er wel fris door wakker (als ik echt moe ben zijn de dierengeluiden die na de lamp komen nml wel nodig).
Voor een wekker wel. Als fijne manier om wakker te worden is het te overzien.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ik hem voor de winkelprijs zou aanschaffen. Hij is behoorlijk duur.
Check, maar helaas lig ik ook wel eens met mijn gezicht de andere kant op, en dan merk ik er te weinig van. Ik ben er al een paar keer doorheen geslapen, had gelukkig mijn telefoon nog op de "en nu moet je écht wakker worden"-tijd staan, anders had ik me echt enorm verslapen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:50 schreef MartiniRosso het volgende:
Ik heb hem nu een jaar en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een verademing vindt.
Ik ontwaak er veel rustiger door ipv dat ik wakker schrik van een loeiharde wekker.
Maar wat ook belangrijk is, is dat je hem op maximaal 30 cm van je hoofdkussen plaatst. Dus als ie te ver weg staat, wordt je ook moeilijker wakker.
Eindpoll? Ik heb nog helemaal geen mail gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:53 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik heb net de eindpoll ingevuld en ik ga hem terugsturen. 80 euro voor een wekker vind ik gewoon te veel........
Oh wat raar? Ik kreeg gisteren bericht van Insiders dat de campagne is afgelopen en dat ik voor 26 januari moet laten weten of ik hem koop ja of nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eindpoll? Ik heb nog helemaal geen mail gehad?
30-12 was mijn laatste mailquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh wat raar? Ik kreeg gisteren bericht van Insiders dat de campagne is afgelopen en dat ik voor 26 januari moet laten weten of ik hem koop ja of nee.
Terugsturen moet voor 11 februari in mijn geval.
Volgens mij wordt de campagne in fases beeindigd. Mijn vriend die ook lid is een een wake-uplight test heeft ook nog geen bericht gehad.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
30-12 was mijn laatste mail![]()
Goed dat ik hier lees dan![]()
Maar 80 euro?! Nou nee. Dan houden wij hem ook niet
Voor een tientje koop je een superdeluxe timer waar je ook een lamp mee aan kan laten gaan. Ik vind het een mooi ding hoor, leuk ontwerp, prettig wakker worden (als je erop gaat slapen, anders slaap ik ook gewoon door.) maar 80 euro is toch minimaal het dubbele van wat ik er voor over zou hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef Kadooosh het volgende:
Wou een tientje korting.
Wekker voor ¤80 is mij toch een beetje teveel, gaat retour dus.
Wordt er ook niet goed wakker van.
Ik vind hem eigenlijk nog erg lelijk ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor een tientje koop je een superdeluxe timer waar je ook een lamp mee aan kan laten gaan. Ik vind het een mooi ding hoor, leuk ontwerp, prettig wakker worden (als je erop gaat slapen, anders slaap ik ook gewoon door.) maar 80 euro is toch minimaal het dubbele van wat ik er voor over zou hebben.
Als die 40 was, dan zou ik er in ieder geval nog over na willen denken.
Nog steeds niksquote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef TimeJumper het volgende:
Voor 10 februari moet je een afspraak maken bij UPS om de wekker op te laten halen.
Hebben jullie al een mail ontvangen waar meer gegevens in staan over het terugzenden?
Dus toch .... ik had het wel voor elkaar gekregen, maar "mentaal" niet opgeslagenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:57 schreef Kadooosh het volgende:
[..]Voor snooze moet je er een tikje tegen geven.
+1quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie veel blogs gemaakt? Of foto's? Ik heb eigenlijk maar 1 keer een blogje gemaakt. En voor de rest heb ik alleen de verplichte surveys ingevuld.
Haha hier ook nog 1 met maar 1 blog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie veel blogs gemaakt? Of foto's? Ik heb eigenlijk maar 1 keer een blogje gemaakt. En voor de rest heb ik alleen de verplichte surveys ingevuld.
Ik meen me te herinneren dat ik dat inderdaad in het boekje heb gelezen ja dat dat kon.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan je met de WUL ook in slaap vallen? Dat het licht steeds wat minder gaat schijnen bedoel ik. Ik kan alleen maar fatsoenlijk in slaap vallen als ik lees maar de laatste tijd duurt dat 1.5 uur waardoor mijn ritme momenteel niet ideaal is.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:02 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Ja kan, je kan 'm echter niet helemaal zelf instellen hoe lang je wilt dat het licht wordt gedimt, het is 15 min, 30, 45 etc. Ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd (geen moeite met in slaap vallen).. Maar het is dus mogelijk!
Werkt prima volgens mij! Ik heb net bovenstaande link gebruikt om een afspraak te maken en als het goed is wordt mijn pakket aanstaande vrijdag opgehaald. Goed geregeld!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Pandora73 het volgende:
Volgens mij kun je daar precies opgeven waar en wanneer ze hem moeten komen ophalen?
Ik heb ook aangegeven dat hij terug gaat. Maar ik heb ook nog niets gehoord.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb afgelopen weekend de poll ingevuld en aangegeven dat ik hem terug ga sturen, maar nog geen mail gehad over de verzending. Meer mensen die nog niks gehoord hebben na het aangeven dat ie terug gaat? Als iedereen wel al wat gehoord heeft, ga ik er even achteraan namelijk.
Ah, dan zal het nog wel komen denk ik. Als ik maandag nog niks gehoord heb, kan ik altijd nog mailen en is ie evengoed voor de 17e weer terug. Dan maak ik me nu nog niet drukquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook aangegeven dat hij terug gaat. Maar ik heb ook nog niets gehoord.
Ja hier ook, prima service zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:45 schreef Tezz het volgende:
Goede service hoor, van UPS (en dus Insiders, die ervoor gekozen heeft om het via UPS te regelen).
Nadat ik een mailbericht van Insiders had ontvangen met daarin een etiket van UPS heb ik via het linkje wat hierboven ergens staat een afspraak gemaakt. Ik had ingevuld dat ik vandaag tussen 11.00 en 14.00 uur thuis was. Om klokslag 13.00 uur stond de chauffeur aan de deur. Prima geregeld!
Ja heb ik ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Pandora73 het volgende:
Euhm ik krijg een etiket dat naar België moet, klopt dat wel?
Geen idee. Dat is toch hun probleem? Mijn pakketje moest ook naar Belgie (Antwerpen). Prima toch!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:49 schreef Pandora73 het volgende:
Euhm ik krijg een etiket dat naar België moet, klopt dat wel?
Die van mij naar Turnhoutquote:Op zondag 6 februari 2011 09:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is toch hun probleem? Mijn pakketje moest ook naar Belgie (Antwerpen). Prima toch!
Ik bedoelde meer, of ik wel het goede etiket had gekregen. Er kan ergens in een computer altijd iets mis gaan, en vond het raar, en wilde voorkomen dat ik met het verkeerde etiket het pakket per ongeluk naar een heel ander persoon zou sturen en dat de WUL dan dus nooit op de juiste plek zou aankomen en ik vervolgens zou moeten betalen terwijl ik hem wel gewoon heb opgestuurd. Ik vraag zoiets liever van tevoren, dan dat er achteraf discussie ontstaat en niemand meer iets kan bewijzen...quote:Op zondag 6 februari 2011 09:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is toch hun probleem? Mijn pakketje moest ook naar Belgie (Antwerpen). Prima toch!
Nou, daar heb ik geen moment bij stil gestaan. Ik heb het emailtje toch als bewijs dat ik de juiste actie heb ondernomen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, of ik wel het goede etiket had gekregen. Er kan ergens in een computer altijd iets mis gaan, en vond het raar, en wilde voorkomen dat ik met het verkeerde etiket het pakket per ongeluk naar een heel ander persoon zou sturen en dat de WUL dan dus nooit op de juiste plek zou aankomen en ik vervolgens zou moeten betalen terwijl ik hem wel gewoon heb opgestuurd. Ik vraag zoiets liever van tevoren, dan dat er achteraf discussie ontstaat en niemand meer iets kan bewijzen...
Grinnik, beroepsdeformatie denk ik... Ik zie op mijn werk regelmatig van dit soort klachten voorbij komen, van mensen die denken dat ze gewoon keurig hebben gedaan wat er werd verwacht, en dat de reactie dan is "Ja, maar dat had je toch moeten snáppen dat dat niet klopt? Pffff..." zeg maar. Daarom ben ik altijd wat voorzichtiger dan gemiddeld bij dat soort dingen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik geen moment bij stil gestaan. Ik heb het emailtje toch als bewijs dat ik de juiste actie heb ondernomen?
Is niet nodig zo ver ik begreep, tenminste ik het het ingepland zonder dat in te vullen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:51 schreef mazaru het volgende:
Waar vind je het UPS klantennummer?
Is dat dat nummer dat in het midden van het retour ticket staat, achter 'tracking'?
Dank jequote:Op zondag 6 februari 2011 17:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is niet nodig zo ver ik begreep, tenminste ik het het ingepland zonder dat in te vullen.
Heb zelf alleen vergeten of ze maandag of dinsdag komen.
Voor diegene die hem terug sturen, hier relaxde geluidjes voor je telefoon http://www.philips.nl/c/l(...)5_01/prd/nl/?t=sound![]()
Ja, die heb ik ook uitgeprint en klaar liggen bij het pakketje.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef TimeJumper het volgende:
Op 1 van de papieren die ik uitprintte stond een ruimte vrij voor de handtekening van de chauffeur.
Dus ik dacht voor alle zekerheid, dit moet ik niet vergeten.
Zo heb ik altijd bewijs.
Maar de chauffeur stond al met zijn pen in de aanslag van waar moet ik tekenen.
Huh dat heb ik nooit gehad?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:46 schreef TimeJumper het volgende:
Op 1 van de papieren die ik uitprintte stond een ruimte vrij voor de handtekening van de chauffeur.
Dus ik dacht voor alle zekerheid, dit moet ik niet vergeten.
Zo heb ik altijd bewijs.
Maar de chauffeur stond al met zijn pen in de aanslag van waar moet ik tekenen.
Staat in de laatste mail die je moet hebben gehad.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:03 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Huh dat heb ik nooit gehad?
Staat niet op de ups label.
Hebben jullie nog een mail ofzo gekregen nadat de afhaalopdracht gemaakt was?
En werkt de afhaalopdracht link nog uit die ups mail?
Vraag me af of het wel door is gekomen.
Doe maar snel, straks ben je te laat met terugsturenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:27 schreef just me het volgende:
Ik ga eens goed kijken of ik ooit mail ontvangen heb over het retourneren !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |