En de Creditcard kosten...quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik nog even klagen over de postprijs?
Ja..quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef Wells.p het volgende:
is dit een nieuw record dat de kaarten zijn uitverkocht dit jaar??
Mmm.... denk het wel. Vorig jaar was het 8 dagen, het jaar daarvoor een maand voor de aanvang. Het jaar daarvoor pas enkele dagen voor de aanvang. Dus ja.... dit is een nieuw recordquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef Wells.p het volgende:
is dit een nieuw record dat de kaarten zijn uitverkocht dit jaar??
Ruilen? Geef je mij tien euro, krijg jij mijn gewone kaartje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:42 schreef PiRANiA het volgende:
Zojuist nog een CJP-kaart gekocht. Ik heb dus een kaart over.
Ik zat nog te twijfelen, maar werd te laat wakkerquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie hebben er geen kaartje van hier?
* PiRANiA denkt even naquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ruilen? Geef je mij tien euro, krijg jij mijn gewone kaartje.
de teringquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:43 schreef Junkie het volgende:
Ze hebben wel snel 9 miljoen verdiend.
Zekerheid my ass, dan had je ze wel voor 165e doorverkocht. Parasiet!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef oinkoink12 het volgende:
Zo, mijn eerste extra kaartje voor 275 verkocht
De tweede heeft nu een bod voor 220
Lang leve LL (en voor de klagers, het CJP code systeem lag er tot 14:00 uit, dus ik moest wel wat zekerheid hebben)
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zekerheid my ass, dan had je ze wel voor 165e doorverkocht. Parasiet!
IJsland schijnt een goede plek te zijn om met je geld te verdwijnen.quote:
Hebben ze wel een artiestengarantie, voor hetzelfde geld bouwen ze gewoon niks op, we krijgen gewoon toegang tot een parkquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zekerheid my ass, dan had je ze wel voor 165e doorverkocht. Parasiet!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
IJsland schijnt een goede plek te zijn om met je geld te verdwijnen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef oinkoink12 het volgende:
Zo, mijn eerste extra kaartje voor 275 verkocht
De tweede heeft nu een bod voor 220
Lang leve LL (en voor de klagers, het CJP code systeem lag er tot 14:00 uit, dus ik moest wel wat zekerheid hebben)
Dacht ik alquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef 988012 het volgende:
Ik hoorde dat je je kaartjes voor 2012 dit jaar op de zondag moet halen bij de Livenation stand
Doh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:47 schreef oinkoink12 het volgende:
Blijft, mooi van die happers. Kheb geen extra kaartjesalleen mijn eigen CJP kaartje en die van mijn vriendin
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef 988012 het volgende:
Ik hoorde dat je je kaartjes voor 2012 dit jaar op de zondag moet halen bij de Livenation stand
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef Junkie het volgende:
[..]
En de Creditcard kosten...![]()
Vieze oplichters...
Zie ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei al: ik hoop op Glastonbury-achtige taferelen. Had ik dat maar niet gezegd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:50 schreef AMDB het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met een kaartje... gekkenhuis.
Volgens mij verkoopt zelfs Glastonbury niet zó snel uit.
Een creditcard is gewoon een dure manier van betalen, de fee die de tussenpersoon betaald wil zien wordt hier gewoon doorberekend aan de klant, eigenlijk best logisch aangezien ze wel een andere gratis betaalmethode aanbieden nl. IDeal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de creditcardkosten ook belachelijk hoog!!
Is Glastonbury niet dat festival waar je je eerst moet aanmelden via een mailinglist om vervolgens een kaartje te mogen kopen na het inleveren van een paspoortfoto?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:50 schreef AMDB het volgende:
Nog nooit zo blij geweest met een kaartje... gekkenhuis.
Volgens mij verkoopt zelfs Glastonbury niet zó snel uit.
Twee!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij hebt er ook een neem ik aan?
Volgens mij is iDeal niet gratis maar slikken de verkopers de kosten(die wel laag zijn) gewoon zelf.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een creditcard is gewoon een dure manier van betalen, de fee die de tussenpersoon betaald wil zien wordt hier gewoon doorberekend aan de klant, eigenlijk best logisch aangezien ze wel een andere gratis betaalmethode aanbieden nl. IDeal.
¤1 dacht ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is iDeal niet gratis maar slikken de verkopers de kosten(die wel laag zijn) gewoon zelf.
Okee, goed bekeken is niets gratis in de commercie. Maar die kosten zitten dan gewoon in de reguliere prijs verrekend, maar kennelijk geldt dat niet voor de creditcard kosten, ik ga er dus vanuit dat de fee die de tussenpersoon vraagt een stuk hoger is dan die de banken via IDeal vragen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is iDeal niet gratis maar slikken de verkopers de kosten(die wel laag zijn) gewoon zelf.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is Glastonbury niet dat festival waar je je eerst moet aanmelden via een mailinglist om vervolgens een kaartje te mogen kopen na het inleveren van een paspoortfoto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |