Dat was je net ook al verteld toch? Dat je niet met accept giro kon betalen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben erdoor maar heb geen mogelijkheid om te internetbankieren, kastje heb ik niet. :' )
Sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kijk ook even in de OP hoe. Dit gaan we niet in het topic doen, dat was vorig jaar niet zo'n succes
ze komen af en toe beschikbaar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:19 schreef Byte_Me het volgende:
wat een paniekzaaierij weer zeg. je kunt gewoon nog kaarten bestellen, het kost alleen wat moeite. heb er net 2 gekocht.
Ik heb net een half uur debiele codes overgetypt, dat vond ik toch wel erg veel moeite.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:19 schreef Byte_Me het volgende:
wat een paniekzaaierij weer zeg. je kunt gewoon nog kaarten bestellen, het kost alleen wat moeite. heb er net 2 gekocht.
Voorpretquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb net een half uur debiele codes overgetypt, dat vond ik toch wel erg veel moeite.
had 2 kaarten bij de 4de pogingquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb net een half uur debiele codes overgetypt, dat vond ik toch wel erg veel moeite.
Het is weer eens wat anders dan in je slaapzak voor de deur gaan liggenquote:
Ik eis namen!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef Mr.DD het volgende:
Lowlands-subforum maar weer opengooien?
Hehe. Misschien op kerstavond een mooie. Iets van Arcade Fire ofzo.quote:
Dat had ik als organisatie wel gedaan allemaal b-artiesten aankondigen of op de site zetten dat er dit jaar alleen schlagermuziek gedraaid gaat worden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Als ze nu nog maar hun best gaan doen, krijg je straks allemaal Locals
Boeiend. Afgelopen jaar waren die Deutsche Biergarten Boys ook koning anders. Wat een feestquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat had ik als organisatie wel gedaan allemaal b-artiesten aankondigen of op de site zetten dat er dit jaar alleen schlagermuziek gedraaid gaat worden.
Maar dan komt er volgend jaar niemand meer.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Als ze nu nog maar hun best gaan doen, krijg je straks allemaal Locals
Hoofdsponsor van dit jaar word de Tros, met als Headliners Fransje Bauer en Drétje Hazesquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat had ik als organisatie wel gedaan allemaal b-artiesten aankondigen of op de site zetten dat er dit jaar alleen schlagermuziek gedraaid gaat worden.
Dat riep men vorig jaar ook toen het binnen 10 dagen was uitverkocht, maar dat zou heel dom zijn met oog op het jaar erna. (Ik wilde zeggen volgend jaar maar jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Deutsche Biergarten Boys....Wat een feest
Groot.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef neilpad het volgende:
Wat is de kans dat je voor de kostprijs/prijs+extrabtw nog een kaartje kan kopen in juli/aug 2011?
Doen! Er zijn nog CJP kaarten, heb er net nog één kunnen kopen met mij CJP pas en één gewone...quote:
Ik ken 2 meisjes vorig jaar die hun kaartje op woensdag voor LL hadden gekocht, omdat het kaartje dat ze zelf gekocht hadden van een malafide verkoper kwam en daardoor ongeldig was geworden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:32 schreef neilpad het volgende:
Wat is de kans dat je voor de kostprijs/prijs+extrabtw nog een kaartje kan kopen in juli/aug 2011?
Ik denk dat enkele nu ongeveer 100 zullen zijn. Gaat een paar minuten duren voordat die weg zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
http://twitter.com/#!/Rapid_Razor_Bob/status/8152258852159488
Op enkele CJP-kaarten na is Lowlands 2011 nu officieel uitverkocht! #LL11
32 seconds ago via web
Ja. Vorig jaar was al een record binnen 10 dagen, nu binnen 4 uur.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:40 schreef Wells.p het volgende:
is dit een nieuw record dat de kaarten zijn uitverkocht dit jaar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |