quote:
Het blijft je verbazen hoe hoog katten kunnen springen. Die van mij kon ook opeens op een hele rare plek zitten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblDe kat is vervelend
Ik heb echt vrij hoog een plank met flessen whisky staan. Hij zat net op die plank. Hoe-ie dat voor elkaar gekregen heeft.....
Je reader dus ook in je handtasje stoppenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Ok, het komt niet meer goed met me vandaag.
Ik was er door, 6 kaarten besteld, betalen met CC.
Moet je bij de fucking rabobank tegenwoordig verdomme je raboreader gebruiken ter bevestiging, Kan ik dus gvd niet betalen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:35 schreef TAV74 het volgende:
Ok, het komt niet meer goed met me vandaag.
Ik was er door, 6 kaarten besteld, betalen met CC.
Moet je bij de fucking rabobank tegenwoordig verdomme je raboreader gebruiken ter bevestiging, Kan ik dus gvd niet betalen.
En dat moet-ie dus verdikkeme niet doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:01 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Het blijft je verbazen hoe hoog katten kunnen springen. Die van mij kon ook opeens op een hele rare plek zitten.
dat ze met een hengel hebben zitten vissen ipv nettenquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:20 schreef AnneX het volgende:
en dan ga ik vanmiddag weer eens werken.
Daarna is het pas weekend.
Vanavond een lijngevangen kabeljauw filet en spinazie.
Het ene is "goeie" vis en het ander rijk aan kalium.
Wat zou dat "lijngevangen" betekenen?
Niet in een net gevangen of over de bodem gesleept of gekweekt?
quote:
Ik maak me niet snel druk, maar dit maakt me razendquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef DarkElf het volgende:
ik heb je nog nooit zo druk zien maken tav
Nu al uitverkocht? Wat een gepruts zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Son en ik hebben kaarten doordat een vriend van ons besteld heeft. Nu is het uitverkocht dus schoonzusje en vriendinnetje hebben nog niks. Ik blijf nog even proberen.....
http://www.nu.nl/muziek/2388147/lowlands-uitverkocht.htmlquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu al uitverkocht? Wat een gepruts zegDit hadden ze toch van te voren kunnen zien aankomen en dnan og die systemen er niet op voorbereiden
Ja. Ik zag het net op de Ticketmaster site ook al jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2388147/lowlands-uitverkocht.html
ennuh:quote:Er zijn in totaal zo'n 45.000 kaarten in twee uur tijd verkocht.
Normaal 8 dagen. Nu 2 uurquote:De kaarten voor Lowlands gaan normaal gesproken in februari in de verkoop. De laatste editie was binnen acht dagen uitverkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |