Tis donker en koud maar wel droog.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch maar es opstaan. Of is het kutweer, oh-oh?
Hm, nog ff twijfelen...quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis donker en koud maar wel droog.
Maar opstaan is de moeite niet echt hoor...
Ah doe es foto's danquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:32 schreef themauster het volgende:
De zon schijnt er ligt sneeuw het is nu echt winteral mag de voorspelde sneeuwstorm van dinsdag/woensdag wel wegblijven
Ik zit op mijn werk dus ik kan moeilijk een foto maken,helemaal niet met mijn brakke telefoon waar het uploaden naar mobypicture elke keer misluktquote:
Ook via mail naar moby?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus ik kan moeilijk een foto maken,helemaal niet met mijn brakke telefoon waar het uploaden naar mobypicture elke keer mislukt
Ja ook geprobeerd geen foto die te zien is op mobypicturequote:
Och, de week voorafgaand aan die verandering heb je dan al de hele tijd naar een andere studio zitten kijken... namelijk eentje in een glazen huis in Eindhoven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
Goh, binnenkort dus die steriele nieuwe 538 studio.
Dat zal wel ff wennen worden op de cam!
Hm, vreemd. Versturen van foto naar ander mailadres lukt wel?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ook geprobeerd geen foto die te zien is op mobypictureEn ik weet zeker dat het aan mijn telefoon ligt en niet aan Mobypicture die is gewoon goed
Wolfie!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
Goh, binnenkort dus die steriele nieuwe 538 studio.
quote:
ikzelf kan niet foto,s mailen maar ik kan wel fotos ontvangen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Versturen van foto naar ander mailadres lukt wel?
Check je mailinstellingen danquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:08 schreef themauster het volgende:
[..]
ikzelf kan niet foto,s mailen maar ik kan wel fotos ontvangen.
Dat zal toch wel gaan meevallen?quote:Goh, binnenkort dus die steriele nieuwe 538 studio.
Wel actueel gekozen jaquote:
Hans!quote:
Daarom denk ik ook dat het deze week niet zo zal zijn...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:19 schreef themauster het volgende:
Is het niet zo dat het themanummer van SR dus Blof in dit geval een week voor SR megahit is?
Ze geven vast kaarten weg voor 2013quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lowlands uitverkocht? Kan 3FM nóg langer gaan leuren dat ze wel nog kaarten hebben.
Heey hatsikiedeej hallo, 3fm *pieuw* *pieuw* Het station met de aller aller aller laatste kaartjes voor Lowlands 2011 *pieuw* *pieuw*, Hou hem hierrrrrrr !!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lowlands uitverkocht? Kan 3FM nóg langer gaan leuren dat ze wel nog kaarten hebben.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heey hatsikiedeej hallo, 3fm *pieuw* *pieuw* Het station met de aller aller aller laatste kaartjes voor Lowlands 2011 *pieuw* *pieuw*, Hou hem hierrrrrrr !!!
Ik ben nooit op Lowlands geweest en ben het ook niet echt van plan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Vraag me sws af of het supporten van Lowlands binnen de taak van de publieken valt, maar goed. Dat heeft zo'n festival echt niet nodig. En komt daar nou zoveel vernieuwends?
Nope, hier in Maastricht nog niet. Wel in dorpen eromheen een beetje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef miieejj het volgende:
heeft het bij jullie al gesneeuwd(t) ??
Maastricht ?, als je nou in vaals woonde.. daar heeft het denk ik wel al gesneeuwd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, hier in Maastricht nog niet. Wel in dorpen eromheen een beetje.
Ligt idd iets lager dan de rest van Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
Maastricht ?, als je nou in vaals woonde.. daar heeft het denk ik wel al gesneeuwd?
maastricht woont toch in soort van dal., of hoe heet zoiets?
Het is wel een mooie stadquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt idd iets lager dan de rest van Zuid-Limburg.
Ik weet ook haast wel waar jouw huis ongeveer woontquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet waar jouw huis woont!
Nouja, niet echt.
jullie zijn dus limburgers?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet ook haast wel waar jouw huis ongeveer woont
Wij wonen in Maastrichtquote:
limburger dus..quote:
Zeker wetenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
Het is wel een mooie stadkun je fijn winkelen
quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet ook haast wel waar jouw huis ongeveer woont
ben er een aantal keer geweest om alleen maar te winkelen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt verliefd op de stad ja![]()
Na 10 jaar verveelt het me hier nog niks
¤165 voor een festival terwijl je nog niet eens weet wat er komtquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Vraag me sws af of het supporten van Lowlands binnen de taak van de publieken valt, maar goed. Dat heeft zo'n festival echt niet nodig. En komt daar nou zoveel vernieuwends?
Nou ja dat tweede is tot daaraantoe, maar jeetje, allemaal maar blindelings die kaarten kopen, straks komt dr een baggerline up , lach ik me doodquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
¤165 voor een festival terwijl je nog niet eens weet wat er komt![]()
Sowieso ¤165 voor een festival betalen
Indd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vreemd hoe dit nummer inderdaad niet meer met iets anders te associeren valt.
quote:
Piano.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef miieejj het volgende:
krijg je een radio.. doe je nog moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |