Ze geven vast kaarten weg voor 2013quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lowlands uitverkocht? Kan 3FM nóg langer gaan leuren dat ze wel nog kaarten hebben.
Heey hatsikiedeej hallo, 3fm *pieuw* *pieuw* Het station met de aller aller aller laatste kaartjes voor Lowlands 2011 *pieuw* *pieuw*, Hou hem hierrrrrrr !!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lowlands uitverkocht? Kan 3FM nóg langer gaan leuren dat ze wel nog kaarten hebben.
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heey hatsikiedeej hallo, 3fm *pieuw* *pieuw* Het station met de aller aller aller laatste kaartjes voor Lowlands 2011 *pieuw* *pieuw*, Hou hem hierrrrrrr !!!
Ik ben nooit op Lowlands geweest en ben het ook niet echt van plan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Vraag me sws af of het supporten van Lowlands binnen de taak van de publieken valt, maar goed. Dat heeft zo'n festival echt niet nodig. En komt daar nou zoveel vernieuwends?
Nope, hier in Maastricht nog niet. Wel in dorpen eromheen een beetje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:18 schreef miieejj het volgende:
heeft het bij jullie al gesneeuwd(t) ??
Maastricht ?, als je nou in vaals woonde.. daar heeft het denk ik wel al gesneeuwd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, hier in Maastricht nog niet. Wel in dorpen eromheen een beetje.
Ligt idd iets lager dan de rest van Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
Maastricht ?, als je nou in vaals woonde.. daar heeft het denk ik wel al gesneeuwd?
maastricht woont toch in soort van dal., of hoe heet zoiets?
Het is wel een mooie stadquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt idd iets lager dan de rest van Zuid-Limburg.
Ik weet ook haast wel waar jouw huis ongeveer woontquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet waar jouw huis woont!
Nouja, niet echt.
jullie zijn dus limburgers?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet ook haast wel waar jouw huis ongeveer woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |