Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Moeten jullie geen LL kaarten kopen trouwens?
Ah oke.quote:
Ik ook. Maar dat komt omdat ik weer net uit bed gestapt ben om mij eens voor te gaan bereiden op de werkdag. Ik mis de warmte van mijn bed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik heb het hendig koud trouwens.
Goed dat je het zegt!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:48 schreef Kuukske het volgende:
* Poit geeft Kuukske een warmmaakknuffelquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oke.
De term 'het warme zuiden' is greatly exaggarated?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oke.
Veel succes met de ticketservice frustratie. Ik ga gewoon nooit meer naar LL.quote:
Thanks!quote:* Poit geeft Kuukske een warmmaakknuffel
Ja / Nee / Misschienquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Soms wel ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef STING het volgende:
De term 'het warme zuiden' is greatly exaggarated?
Ja: ik wil zéker naar LL.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef Fallen het volgende:
Ja / Nee / Misschien
Ja, want ik wil ook weer een keer naar Lowl-Lands!
Nee, zeker nu niet want geen geld en eigenlijk wil ik op vakantie in die periode.
Misschien, als er velen uit de GAM-SC gaan, dan wil ik stiekem toch wel....
Sowieso...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
De term 'het warme zuiden' is greatly exaggarated?
Hier overstroomt niets hoor?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef Fallen het volgende:
Sowieso...
Echt he? Dan regent het een beetje meer.... en dan in NL he? Dus al die ingepolderde gebieden, meters onder NAP... en wat overstroomt er? De hoogst gelegen gebieden in het zuiden van het land!
HALLO! Doe eens niet, het kopt niet. Het is niet logisch....
Ik heb ooit een keer de fout gemaakt om naar Pukkelpop te gaan, gewoon omdat LL uitverkocht was en Pukkelpop vaak een vergelijkbare line-up heeft... wat een drama festival is dat zeg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja: ik wil zéker naar LL.
Nee: dat gaat vandaag uitverkopen. Dus dat wordt geen succes. En geld enzo.
Misschien ken ik niet.
Ik had het over Limburghj....quote:
Belgenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer de fout gemaakt om naar Pukkelpop te gaan, gewoon omdat LL uitverkocht was en Pukkelpop vaak een vergelijkbare line-up heeft... wat een drama festival is dat zeg.
Tamme belgen...
Groezrock moet je wezen Fall. (groezrock.be)quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:55 schreef Fallen het volgende:
Ik heb ooit een keer de fout gemaakt om naar Pukkelpop te gaan, gewoon omdat LL uitverkocht was en Pukkelpop vaak een vergelijkbare line-up heeft... wat een drama festival is dat zeg.
Tamme belgen...
Ohh.. mja dat is wel heel zuidelijk. Ik had het gewoon over Brabant.quote:
Het is een kwestie van geduld,quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sowieso...
Echt he? Dan regent het een beetje meer.... en dan in NL he? Dus al die ingepolderde gebieden, meters onder NAP... en wat overstroomt er? De hoogst gelegen gebieden in het zuiden van het land!
HALLO! Doe eens niet, het kopt niet. Het is niet logisch....
Hangt er vanaf, ben je vrij of moet je vandaag werken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Het is een wonder. lk ben aangekleed. Zou ik het aandurven om mijn werkmobiel aan te zetten en voicemail af te luisteren? Kan aardig wat zijn, hele week niet geweest...
Brabant zuiden noemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh.. mja dat is wel heel zuidelijk. Ik had het gewoon over Brabant.
Ik moet zo gaan werken, over een uurtje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ben je vrij of moet je vandaag werken?
Er was 1 heel leuk moment op Pukkelpop....quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Belgen
Werchter, beste line-up van alle festivals. Meeste saaie kutfeest ooit
quote:
Bloodhound Gang!quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Fallen het volgende:
Er was 1 heel leuk moment op Pukkelpop....
Optreden van de Bloodhound Gang... hij verdeelde het publiek in een deel links en een deel rechts. Die moesten tegen elkaar schreeuwen.... Uiteindelijk wonnen de linker kant (ruim!) en het commentaar van hem: "Right... thanks guys, you're crushed those fuckers...."
Publiek: "YEAAAAAAAAHHHH!!"
Hij: "You're obviously dutch!"![]()
Ik dacht dat dat misschien in Groesbeek (Nijmegen) was....quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Groezrock moet je wezen Fall. (groezrock.be)
Enige leuke van Werchter vond ik het optreden van The Beasty Boys waarbij ze heerlijk Muse afkraakte (speelde op het zelfde tijdstip) door ze de hele tijd moooose te noemen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Er was 1 heel leuk moment op Pukkelpop....
Optreden van de Bloodhound Gang... hij verdeelde het publiek in een deel links en een deel rechts. Die moesten tegen elkaar schreeuwen.... Uiteindelijk wonnen de linker kant (ruim!) en het commentaar van hem: "Right... thanks guys, you're crushed those fuckers...."
Publiek: "YEAAAAAAAAHHHH!!"
Hij: "You're obviously dutch!"![]()
Kom op Lani!quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
Het is een wonder. lk ben aangekleed. Zou ik het aandurven om mijn werkmobiel aan te zetten en voicemail af te luisteren? Kan aardig wat zijn, hele week niet geweest...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geduld,
Tot de Maas heel Limburg vult
Nope. Meerhout, net over de grens.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef Fallen het volgende:
Ik dacht dat dat misschien in Groesbeek (Nijmegen) was....
Succesquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ohhhh, slechts 13 berichten.... Ohhhh...
Poit, je bent gedaald in mn lijstje hoor. Muse slecht noemenquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Enige leuke van Werchter vond ik het optreden van The Beasty Boys waarbij ze heerlijk Muse afkraakte (speelde op het zelfde tijdstip) door ze de hele tijd moooose te noemen. Heerlijk.
Beasty Boys
Muse
Dat valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
Wel allemaal mensen als in:quote:
ow, dat valt mee... voor een hele week.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
In de zorg en ik schat met mensen met een verstandelijke beperking. De verhalen komen me bekend voorquote:
Slecht is niet het juiste woord..quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:06 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Poit, je bent gedaald in mn lijstje hoor. Muse slecht noemen
Whehehequote:Op vrijdag 26 november 2010 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
En mijn baas had allemaal smsjes gestuurd met inhoud als:
'q'
'www'
'ww'
'w'
Die man was ook niet in goede doen denk ik.
nou nou nou...quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Slecht is niet het juiste woord..
Ik vind ze verschrikkelijk!
Best prima dat ze live goed kunnen optreden maar een hoop stront met een strik blijft een hoop stront
Ik vind Muse leuk. Maar niet superleuk. Er is leukere muziek.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:09 schreef Poit het volgende:
Slecht is niet het juiste woord..
Ik vind ze verschrikkelijk!
Best prima dat ze live goed kunnen optreden maar een hoop stront met een strik blijft een hoop stront
Jawel, ik word kotsmisselijk van die hele hype er omheen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
nou nou nou...
Het is ook niet mijn favo band, maar zulke bagger is het toch ook weer niet?
Misschien is Moose ook wel een leuke band.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:13 schreef Poit het volgende:
Jawel, ik word kotsmisselijk van die hele hype er omheen.
MOOSE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |