quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:17 schreef Poit het volgende:
Fucking stoer!
Het lijkt net of ik rook maar dan zonder sigaret!
Je bent beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:16 schreef Laniboekje het volgende:
Waarom staat er GSM SC? Oh, en goedemorgen. Lekker pas om 10.00u uit mijn bedje gekropen. Hoef pas om 13.00u aan den arbeit, tot 21.30u, dat wel. Ben nog steeds een beetje brak maar ik ben het thuiszitten ook wel zat, ik kan dat gewoon niet.
Dat wil ik niet beweren. Wel goed genoeg om er weer op uit te gaan. En nu niet allemaal gaan zeggen dat ik koppig ben door niet eerst he-le-maal uit te zieken... Dat weet ik.quote:
Misschien is het slim om eerst helemaal uit te zieken.. Straks wordt je weer ziekquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet beweren. Wel goed genoeg om er weer op uit te gaan. En nu niet allemaal gaan zeggen dat ik koppig ben door niet eerst he-le-maal uit te zieken... Dat weet ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why thequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!!
[..]
Je bent beter?
Wel grappig, FoK website van het jaar!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien is het slim om eerst helemaal uit te zieken.. Straks wordt je weer ziek
Maarja, jou kennende doe je niks met deze tip aangezien je erg koppig bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
olla'!quote:
Nice!quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ben Community aan het downloaden op je aanraden
Omdat ik het topic met m'n mobiel hem aangemaaktquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:37 schreef Reintji het volgende:
Gaat er zo weer af, maar even leuk voor de SC
Ohja, Kn0x en Nebo; er zijn geen tere kinderzieltjes beschadigd bij het maken van deze video
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:37 schreef Reintji het volgende:
Ohja, Kn0x en Nebo; er zijn geen tere kinderzieltjes beschadigd bij het maken van deze video
Cool. Dan mag het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat ik het topic met m'n mobiel hem aangemaakt
Rotkind! Van die knoppen afblijvenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:37 schreef Reintji het volgende:
60%... Heb maar gelijk het hele eerste seizoen gepaktquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nice!Is van de makers van Arrested Development, dus awesome!
Mijn dochtertje, ze was er achter gekomen dat die mooie zilveren knop een leuk geluid maakt als je er tegen aanslaat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wiens keendje is dat? Of zomaar een keendje?
Wat een droppie kerel! Dat heb je goed voor elkaarquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:43 schreef Reintji het volgende:
[..]
Mijn dochtertje, ze was er achter gekomen dat die mooie zilveren knop een leuk geluid maakt als je er tegen aan slaat.
Printscreen of appeltje shift 4quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:46 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand trouwens een programma waarmee je snel en makkelijk screencaps kan maken. Dus gewoon een image maken?
Och! Wat een schatjequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:37 schreef Reintji het volgende:
Maar dan moet ik hem in paint openen, zelf een vakje kiezen dat ik wil knippen, de image ergens anders weer openen, opslaan en uploaden. Ik zoek een tool waarmee in 1x kan selecteren en dat automatisch het vakje geupload wordt naar een website.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat een droppie kerel! Dat heb je goed voor elkaar
[..]
Printscreen of appeltje shift 4
Is community iets dan? Gaat over?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nice!Is van de makers van Arrested Development, dus awesome!
Mac kopen, daar zit het standaard inquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar dan moet ik hem in paint openen, zelf een vakje kiezen dat ik wil knippen, de image ergens anders weer openen, opslaan en uploaden. Ik zoek een tool waarmee in 1x kan selecteren en dat automatisch het vakje geupload wordt naar een website.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |