quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:07 schreef Cerbie het volgende:
DrDentz woon je toevallig in mijn wijk?
Komt een man naar buitengelopen, of ik een pakketje van de FRS voor hem heb.
Nee helaas niet, dan komt het waarschijnlijk dinsdag. Is het toevallig de nieuwe Gran Turismo?![]()
Ja![]()
Verder valt het hier eigenlijk wel mee, weinig brieven, veel tijdschriften. Had 3/4 zak meer dan normaal.
Moet bijna wel ...quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:30 schreef carboni het volgende:
Hier viel het ook wel mee alleen veel HSM inderdaad. Denk dat er heel wat achtergebleven is in het SCb. Waarschijnlijk zijn maandag en dinsdag nog veel erger.
Herkenbaar, hebben wij hier nu al een paar weken! Met dit koude weer is dat helemaa een drama, maar zonder ook al :S Kan dat niet beter geregeld worden?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef carboni het volgende:
Haha ik blijf het steeds grappig vinden het verschil tussen de vestigingen. Waarschijnlijk ligt het vandaag aan de sorteercentra wie het druk had of niet. Wij krijgen uit Zwolle geleverd en qua SMO (blauwe) bakken viel het heel erg mee, Alleen 2-3 keer zo veel HSM (rode) bakken en die pokke machine liep ook nog is vast ofzo waardoor veel mensen moesten wachten.
Overigens werkt iemand hier al met die HAH tassen die direct gebundeld en al uit Nieuwegein komen? Wat een kutzooi is dat zeg, al die bundels zitten met plastic banden aan elkaar vast ipv elastieken en ook elke bundel heeft zo kutterig blaadje.
Dat had ik vandaag ook voor het eerst. Wat een drama zeg. Elke keer weer 20 seconden klooien en ze waren ook lomp groot.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef carboni het volgende:
Haha ik blijf het steeds grappig vinden het verschil tussen de vestigingen. Waarschijnlijk ligt het vandaag aan de sorteercentra wie het druk had of niet. Wij krijgen uit Zwolle geleverd en qua SMO (blauwe) bakken viel het heel erg mee, Alleen 2-3 keer zo veel HSM (rode) bakken en die pokke machine liep ook nog is vast ofzo waardoor veel mensen moesten wachten.
Overigens werkt iemand hier al met die HAH tassen die direct gebundeld en al uit Nieuwegein komen? Wat een kutzooi is dat zeg, al die bundels zitten met plastic banden aan elkaar vast ipv elastieken en ook elke bundel heeft zo kutterig blaadje.
gelukkig hadden wij die mailings nietquote:Op zondag 28 november 2010 10:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Redelijk wat post gisteren, aanzienlijk meer dan op een gewone zaterdag. Toch viel het nog mee omdat veel 48-uurs post (oa Libelle, Margriet, Donald Duck) al op woensdag was meegegaan. En er is toch nog het nodige aan plaatwerk blijven staan. Qua machinepost liep het heel erg uiteen. Sommige wijken hadden een normale hoeveelheid, sommige hadden maar de helft van wat er normaalgesproken was, andere hadden het dubbele! Ook waren er wijken die doordeweeks van een postbode zijn, en waar dus ook de HSM-post niet van bezorgd was. Helaas hadden ze die HSM-post niet opnieuw door de machine gegooid, dus moest je dat handmatig samenvoegen. En natuurlijk 2 grote mailings die niet door de machine konden: de Sligro (te glad?) en de Postcodeloterij (vanwege die munt).
Wordt er nu volgende week weer gestaakt? Op de werkvloer hoorde ik woensdag, donderdag en vrijdag maar ik kan dat verder nergens vinden. Niet op de site van TNT, en ook niet op de sites van de diverse bonden.
Heb jij wel inzicht in de werkwijze op je vestiging? Ik heb vrijdag overdag (ik ging even mijn rooster inkijken) even met de vestigingsmanager gebabbeld. En die vertelde dat ze ongeveer de helft aan blauwe bakken hadden weggezet in een opslag hok, en dat daar dinsdag mee verder gewerkt wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:34 schreef carboni het volgende:
Oh dat zou best kunnen, zou niet weten welke ruimtequote:Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef rub3n het volgende:
[..]
Heb jij wel inzicht in de werkwijze op je vestiging? Ik heb vrijdag overdag (ik ging even mijn rooster inkijken) even met de vestigingsmanager gebabbeld. En die vertelde dat ze ongeveer de helft aan blauwe bakken hadden weggezet in een opslag hok, en dat daar dinsdag mee verder gewerkt wordt.
Haha hoewel, R. komt hier veel meer over de vloer dan Rob, hij was hier zelfs zaterdag. Wel verbeteringen overigens hier sinds de wissel maar idd veel cijfergepruts. 1 auto is er bijna meteen uitgeflikkerd, 1 haalrit opgelost en een autowijk is omgetoverd naar postbezorgerswijkquote:Op zondag 28 november 2010 14:58 schreef rub3n het volgende:
Mja, er is veel meer post dan de gemiddelde zaterdagwerker denkt. Er staat nog zoveel in de wachtrij.
Voor wat betreft die gebundelde HAH uit Nieuwegeijn. Ik vind het heerlijk. Niet meer het gezeik van verschillende volgorders (1e bundel; C1000(klein), AH(klein), DEEN (groot) en dan de 2e weer AH, DEEN, C1000, enzovoort)
Haha, dan zitten jullie mooi met de gebakken peren. Wat een flut VM was die vorige hier! Die deed niks, de nieuwe is een verademing! Zit overal dicht op, en probeert ook echt dingen te verbeteren in plaats van enkel naar de cijfers te kijken.
Haha ja dat doet hij altijd, vind ik wel goed. Hij is waarschijnlijk meer op de vestiging daar hij hier omdat hij in Zwolle woont ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 15:04 schreef rub3n het volgende:
ja, er zat dan ook een reden achter haha. R. is elke zaterdag aanwezig hier. Wel grappig, loopt het hele gebouw door elk team even goedemorgen wensen! Geniaal!
R. was hier voor het eerst toen ik op vakantie was en toen ik terug kwam heb ik een week gedacht dat het een THK wasquote:Op zondag 28 november 2010 15:06 schreef rub3n het volgende:
Ik vind dat ook goed. Hij heeft iedereen een hand gegeven. Kon ik van de vorige niet zeggen.
wij alleen maar legitimatiezendingen.. was met een collega samen op 3 wijken met de auto en we kregen er 4 mee van postbezorgers en mensen die ze vergeten waren.. in andere wijken dan die van ons dus..quote:Op zondag 28 november 2010 16:51 schreef Ohrpolster. het volgende:
Ik kan het niet hebben hoor als hier die VM een beetje over de zaal loopt de boel te controleren. Heb al eens gezeik met 'm gehad omdat ik bundels terug in de kast legde, gisteren kreeg ik ook weer een opmerking. Je mag je fietstassen al niet meer de zaal mee opnemen, maar nou verwachten ze schijnbaar ook al dat je de post voor je eerste wijk meeneemt in niet meer dan twee dichtgeritste grijze binnentassen. Maar omdat op je fiets nou eenmaal meer past dan in die binnentasjes, had ik ze goed gevuld, met de laatste bundels er verticaal bovenop gestoken en nog een paar losse bundeltjes. Krijg ik via m'n TC te horen of ik dat de volgende keer niet meer wil doen (of als ik het doe, m'n karretje iig gelijk naar mn fiets te brengen ipv deze nog even 'in het zicht' te laten staan), omdat de VM het had gezien en er iets van had gezegd. Echt, verwacht zo iemand dan dat ik een keer extra naar het steunpunt fiets (en dan sluiten ze ook nog eens steunpunten zodat je langer moet fietsen...), ipv het allemaal gewoon in één keer mee te nemen
![]()
Als je zelf bij wijze van spreken nog nooit een brief hebt aangeraakt, ga je dan niet met dit soort dingen bemoeien. Maarja...zolang het er binnen maar 'schoon en netjes' uitziet he? Fietste net toevallig langs het steunpunt en zag dat er nog tassen van gisteren stonden (tassen staan recht achter een glazen pui, het is niet dat ik dat voor mn lol nog even ga checken op zondag hoor)...
Wij hadden trouwens gisteren de gewone AGT erbij zitten, jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |