abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89205990
DrDentz is wel een succesvolle troll. :7
lama
pi_89206295
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef lbeew het volgende:
DrDentz is wel een succesvolle troll. :7
Ik hoop voor hem dat het een troll was want anders heeft ie ze echt niet allemaal op een rijtje.
pi_89206354
Een beter TT was geweest
Waar GT5 nog steeds onderin de blauwe SMO bakken ligt.
pi_89206432
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:53 schreef sk888er het volgende:

[..]

Ik hoop voor hem dat het een troll was want anders heeft ie ze echt niet allemaal op een rijtje.
Ik zat ook liever in het GT topic. Had er 5 jaar naartoe geleefd. Voor niks.
pi_89206464
Je had het ook moeten laten emailen!
pi_89206499
Ik ben niet in de mood voor grapjes. ;(
pi_89206806
Ik weet nog een goeie matige grap tijdens het postbezorgen

Postbode gooit een brief in de bus ....
zegt de busschauffeur: wat moet ik met een brief?
pi_89207640
Fuuuu het sneeuwde vanavond gewoon hárd.

Trauma's van afgelopen winter komen weer omhoog :'(
pi_89208012
Haha carboni.

Op ons kantoor en misschien wel overal word het morgen toch druk. De staatsloterij heeft een geadresseerde mailing wat allemaal los ingegooid moet worden,want het past niet in de machine.
Of er zes mensen om 5 uur willen beginnen,haha

Wat is het toch een dom bedrijf.
pi_89208843
Van een collega hoorde ik dat werkwilligen de 1e wijken van elke kast hebben ingegooid en dat alle HSM post nog op het kantoor staat.

Als ze maar een beetje goed ingegooid hebben....
  zaterdag 27 november 2010 @ 07:56:43 #86
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_89216273
Goh, word je toch weer gebelt om te komen helpen werken. Heb gewoon nee gezegd. Nu was ie weer teleurgesteld in me. :')

Jammer dat aan het einde van mijn werken daar weer zo moet lopen, heb het zo leuk gehad met hem.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_89216274
Sterkte allemaal vandaag... ik ben zo weg...
pi_89216374
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 07:56 schreef Saekerhett het volgende:
Sterkte allemaal vandaag... ik ben zo weg...
Me too :) weinig zin maar ala!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89221869
DrDentz woon je toevallig in mijn wijk? _O-

Komt een man naar buitengelopen, of ik een pakketje van de FRS voor hem heb.
Nee helaas niet, dan komt het waarschijnlijk dinsdag. Is het toevallig de nieuwe Gran Turismo? :)
Ja ;(

Verder valt het hier eigenlijk wel mee, weinig brieven, veel tijdschriften. Had 3/4 zak meer dan normaal.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_89222644
Hier viel mijn eerste wijk wel mee. Helaas heeft een of andere *** zich pas na 11 uur ziek gemeld, en mag ik nu mooi een wijkje extra gaan lopen. Bah, daar had ik niet meer op gerekend :(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_89223747
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:07 schreef Cerbie het volgende:
DrDentz woon je toevallig in mijn wijk? _O-

Komt een man naar buitengelopen, of ik een pakketje van de FRS voor hem heb.
Nee helaas niet, dan komt het waarschijnlijk dinsdag. Is het toevallig de nieuwe Gran Turismo? :)
Ja ;(

Verder valt het hier eigenlijk wel mee, weinig brieven, veel tijdschriften. Had 3/4 zak meer dan normaal.
Hahahaha :D

Hier viel het op zich heel erg mee qua hoeveelheid post. Mocht ipv een binnenwijk uiteindelijk een buitenwijk lopen. KOUD! Sneeuwbuien enzo, lijkt wel winter :')
Maar was wel om half een klaar. :7
pi_89224785
Oh en als hij zijn spelletje liever met een van de concurrenten bezorgd had gezien; wat doe je als je zo'n kartonnen doos hebt die net niet in de brievenbus past?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_89224797
Hier viel het ook mee met de post, had veel erger verwacht. Heb het binnen mijn normale tijd kunnen lopen.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_89226415
15:47 en nog steeds geen post (in de gehele wijk)

wat een bedrijf :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_89226491
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
15:47 en nog steeds geen post (in de gehele wijk)

wat een bedrijf :')
Ze hebben nog tot 17:00 de tijd...
pi_89227289
bij ons was het nogal rustig, maar dat kwam omdat de post van vandaag (de grote stukken) pas dinsdag meegaat :') Wat een geschuif allemaal. Mijn wijken kwamen uiteindelijk ook niet echt uit de verf, ik heb zomaar wat gedaan. Er moet echt wat aan de diensten gebeuren want dit is om gek van te worden
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89227353
Blegh, van 11 tot 1 en van 2 tot 4 ongeveer buiten gelopen en ik ben ondanks thermo kleding compleet ijskoud alweer :{

Dat wordt nog wat :X

Mijn 2e wijk was wel veel drukker qua post dan de eerste, en dat is sowieso al een klotewijk waar ik haast nooit loop. Zo'n 45 minuten uitloop, benieuwd of ik daar ook maar een cent voor ga krijgen...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_89229240
Hier verschilde de hoeveelheid behoorlijk per wijk, sowieso wel veel HSM post. Bij de 0-stroom zijn we op een bepaalde tijd gestopt, rest is blijven staan voor komende week. Een van mn eigen wijken had wel 1,5-2x zoveel als normaal, bij de andere viel t mee. Zelf van 5.00-15.30 gewerkt met 2x 10 minuten pauze, zijn wel n aantal wijken blijven staan en dr lopen nu nog wel mensen buiten :{
pi_89229266
Ik was om 10:45 klaar, tegenover 11:30 vorige week.

Iedereen was vroeg weg. Ze hebben heel wat post apart gezet voor maandag/dinsdag en evt. woensdag. En iedereen was opgeroepen, heb geen moment alleen staan werken.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 november 2010 @ 17:26:00 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89229292
Het viel bij ons allemaal mee. Paar extra handen ingezet en we hadden een extra kast staan, maar achteraf was het niet echt nodig. Was niet later klaar dan normaal.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')