abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89196903
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Als je geen post wilt bezorgen moet je ook eigenlijk de verantwoordelijkheid en het vertrouwen van de burger niet op je nemen. Het is nu als een moeder die haar baby geen eten meer geeft en gaat lachen wanneer het kind huilt. "Goed dat hij huilt, dat betekent dat hij niet zonder mij kan!"
joh, als je niet weet waar je over praat, kun je beter stil houden want je zet jezelf alleen maar voor schut
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89201415
Haha TNT postbodes komen altijd! Laatste staking 1984 terwijl salarissen keihard zijn gedaald
En wie kwamen er nog steeds aan de deur in de winter van vorig jaar terwijl trein, bus en auto vastzaten? Ja TNT Post

pi_89202185
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Als je geen post wilt bezorgen moet je ook eigenlijk de verantwoordelijkheid en het vertrouwen van de burger niet op je nemen. Het is nu als een moeder die haar baby geen eten meer geeft en gaat lachen wanneer het kind huilt. "Goed dat hij huilt, dat betekent dat hij niet zonder mij kan!"
Je weet dat dat het hele nut is van staken hé?:) En als je het al zo erg vindt dat nu 2 dagen geen post wordt bezorgd, dan zou je sowieso achter het staken moeten staan. Het staken heeft namelijk OOK de reden dat er anders misschien naar een 3 daagse post week wordt gegaan en dat komt dus overeen met deze 2 dagen staken.

Daarnaast besef je volgens mij niet dat gewoon zeker 60% van de post gewoon is bezorgd aangezien de postbezorgers wel gewoon hebben gewerkt (weliswaar alleen de post uit de huisnummersorteermachine) EN alle blaadjes (libelle, donald duck etc) zijn woensdag al bezorgd.
(waaronder ik, terwijl ik niet eens moest, dus no offence maar volgens mij mis je gewoon het hele punt).

Ow en daarnaast gaat je punt van vertrouwen en verantwoordelijkheid niet op, want de postmarkt is allang een open markt.
pi_89202663
Puntje hier, puntje daar, maar ik heb nog steeds m'n post niet. Maar toch leuk dat de Libelles bezorgd zijn, jullie weten de prioriteiten te stellen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 26 november 2010 @ 21:59:51 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_89202751
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Puntje hier, puntje daar, maar ik heb nog steeds m'n post niet. Maar toch leuk dat de Libelles bezorgd zijn, jullie weten de prioriteiten te stellen.
Dat spul heb ik er morgen allemaal nog bij zitten hoor.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:04:57 #56
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_89203098
quote:
Loyaliteit ken je niet hé, ongelooflijk sommige mensen. Denk niet zoveel aan jezelf, daar hebben we er genoeg van. Daarom al dit gezeik bij de post fucking one way thinker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dionysiou op 26-11-2010 22:10:55 ]
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_89203229
quote:
Wat is er eigenlijk zo dringend dat je je post zo erg mist?
En zoals ik al zei, als je dit al erg vind, laat de postbodes dan staken anders gaan we straks naar een 3 daagse postweek en dan is het wekelijks dat je zo "lang" op je post moet wachten.

En fijn dat je inhoudelijk op mn post ingaat en dat je alleen aan jezelf denkt.
pi_89203625
Ik begrijp die aversie tegen een 3-daagse postweek van jullie kant niet zo hoor. In ieder geval heb je dan niet de post van woensdag pas op zaterdag of later zoals nu.
pi_89204047
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp die aversie tegen een 3-daagse postweek van jullie kant niet zo hoor. In ieder geval heb je dan niet de post van woensdag pas op zaterdag of later zoals nu.
Oh echt wel. Nu al word alle post die zaterdag fout gaat pas dinsdag bezorgd.
Kan je nu al vertellen dat bij het nieuwe systeem alle post die donderdag fout loopt pas zaterdag word bezorgd, zelfde geld voor dinsdag en zaterdag. En dat is niet incidentieel maar elke week.
Oh en en je game word "bezorgd" door een prutser die misschien al 5 keer veroordeeld is voor diefstal, aangezien ongetwijfeld de VOG niet meer verplicht word (geld nu al voor tijdelijke krachten) omdat ze never nooit genoeg mensen kunnen krijgen.
pi_89204152
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kom je bij woensdag? volgens mij is er alleen donderdag en vrijdag gestaakt en is de post gewoon woensdag bezorgd.
pi_89204220
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef sk888er het volgende:

[..]

Hoe kom je bij woensdag? volgens mij is er alleen donderdag en vrijdag gestaakt en is de post gewoon woensdag bezorgd.
Woensdagmiddag in de oranje bus, bedoeld hij waarschijnlijk
pi_89204263
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef carboni het volgende:

[..]

Oh echt wel. Nu al word alle post die zaterdag fout gaat pas dinsdag bezorgd.
Kan je nu al vertellen dat bij het nieuwe systeem alle post die donderdag fout loopt pas zaterdag word bezorgd, zelfde geld voor dinsdag en zaterdag. En dat is niet incidentieel maar elke week.
Oh en en je game word "bezorgd" door een prutser die misschien al 5 keer veroordeeld is voor diefstal, aangezien ongetwijfeld de VOG niet meer verplicht word (geld nu al voor tijdelijke krachten) omdat ze never nooit genoeg mensen kunnen krijgen.
OMG GAAT ZIJN FRUSTRATIE OM EEN GAME DIE DIE PER POST ZOU KRIJGEN? sommige mensen zijn echt niet van de wereld, nu ik dit weet trek ik me uit deze discussie...
pi_89204378
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef sk888er het volgende:

[..]

OMG GAAT ZIJN FRUSTRATIE OM EEN GAME DIE DIE PER POST ZOU KRIJGEN? sommige mensen zijn echt niet van de wereld, nu ik dit weet trek ik me uit deze discussie...
Ho ho, het is niet alleen mijn frustratie. Het is de frustratie van 16 miljoen mensen met mij.
pi_89204434
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ho ho, het is niet alleen mijn frustratie. Het is de frustratie van 16 miljoen mensen met mij.
Ik heb vandaag en gisteren gewoon bezorgd en ik heb niemand van die 16 miljoen mensen horen klagen.
pi_89204554
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef sk888er het volgende:

[..]

Ik heb vandaag en gisteren gewoon bezorgd en ik heb niemand van die 16 miljoen mensen horen klagen.
Hmm.. dus jij doet besmet werk.
pi_89204618
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hmm.. dus jij doet besmet werk.
Hoe kom je daarbij? ik mocht gewoon bezorgen want ik ben zaterdagbezorger die elke week doordeweeks werkt + die andere postbezorgers met mij
pi_89204693
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef sk888er het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? ik mocht gewoon bezorgen want ik ben zaterdagbezorger die elke week doordeweeks werkt + die andere postbezorgers met mij
Weinig loyaal ten opzichte van je collega's hoor. Staken is staken, dat doe je met z'n allen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:28:16 #68
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_89204772
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Weinig loyaal ten opzichte van je collega's hoor. Staken is staken, dat doe je met z'n allen.
Gast, rot alsjeblieft op hier zeg. :r
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_89204951
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik heb bij mn collega's gestaan die hebben gestaakt (hier in Tilburg werd echt gestaakt door met zn alle voor het kantoor te verzamelen, en mensen uit de buurt kwamen een praatje maken, en zoals ik al zei, hier was niemand van die 16 miljoen mensen bij die hebben geklaagd volgens jou).

Vervolgens ben ik naar het andere kantoor gegaan om mn wijken te bezorgen volgens mijn zaterdag contract OMDAT DIE NIET ONDER DIE CAO vallen en dus ook niet MOGEN staken.
pi_89205148
Als je zo nodig wilt gamen, annuleer je order want je hebt hem nog niet ontvangen, ga naar de winkel en koop de game ipv hier het topic met je on-onderbouwde reacties te vullen. Ik heb nog geen zinnig woord uit je toetsenbord horen komen en ik ben blij dat ik niet al je posts van het begin heb gevolgd.
pi_89205240
Dat zou egoïstisch zijn. Ik wil die shop niet duperen omdat een paar postbodes hun wijkje niet willen lopen.
pi_89205386
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Dat zou egoïstisch zijn. Ik wil die shop niet duperen omdat een paar postbodes hun wijkje niet willen lopen.
De game markt staat onder druk omdat egoisten als jij perse de goedkoopste game willen hebben en daardoor veel winst moeten inleveren. Die gameshop zal het echt niet intereseren als jij die game wel of niet bij hen koopt. Dus annuleer die order, koop de game in de winkel tegen een normale prijs, maak de game industrie niet kapot en verdwijn uit dit topic. Als jij nonsens argumenten uit de kast ga halen kan ik dat ook.
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:40:44 #73
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_89205512
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef sk888er het volgende:

[..]

De game markt staat onder druk omdat egoisten als jij perse de goedkoopste game willen hebben en daardoor veel winst moeten inleveren. Die gameshop zal het echt niet intereseren als jij die game wel of niet bij hen koopt. Dus annuleer die order, koop de game in de winkel tegen een normale prijs, maak de game industrie niet kapot en verdwijn uit dit topic. Als jij nonsens argumenten uit de kast ga halen kan ik dat ook.
Serieus, reageer gewoon niet op die eenzame gamert. Laat hem maar weer lekker in z'n hol dit weekend.

Ik vind het ook vervelend dat ik gewoon mijn post niet krijg, maar ik heb wel begrip voor de situatie dus ik ga niet lopen janken. Sinds ik voor TNT hebt gewerkt heb ik enorm veel respect gekregen voor Postbodes. ;)
pi_89205628
De lol is er toch al af hoor. Ik heb alle filmpjes ervan al op YouTube gezien en heb de eindbaas verslagen zien worden. Een goede game moet je op de releasedag binnen krijgen en je ervaringen delen terwijl het nog vers is, maar dat kan nu allemaal niet meer. Ik loop hopeloos achter de feiten aan en kan niet meer meepraten met de kenners. De postbodes hebben hun zin: de arme burgers zijn weer getreiterd.
pi_89205863
Ik was trouwens afgelopen zaterdag opgeleid voor een autowijk die smorgens gedaan moet worden voor ik aan mn eigen wijken begin. Opleiding zou eigenlijk 3 weken duren, heb wel ff laten weten dat ik echt niet die 3x nodig heb en dat ik hem morgen vroeg alleen al kan doen, werd gelukkig goedgekeurd :D.
Had aangegeven dat ik in heel december en januari bijna geen colleges heb en dat ik wel iets meer kan lopen dan dat ik nu doe, werd er tussendoor gezegd dat ik tijdens deze 2 maanden die autowijk elke morgen mag doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')