joh, als je niet weet waar je over praat, kun je beter stil houden want je zet jezelf alleen maar voor schutquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je geen post wilt bezorgen moet je ook eigenlijk de verantwoordelijkheid en het vertrouwen van de burger niet op je nemen. Het is nu als een moeder die haar baby geen eten meer geeft en gaat lachen wanneer het kind huilt. "Goed dat hij huilt, dat betekent dat hij niet zonder mij kan!"
Je weet dat dat het hele nut is van staken hé?:) En als je het al zo erg vindt dat nu 2 dagen geen post wordt bezorgd, dan zou je sowieso achter het staken moeten staan. Het staken heeft namelijk OOK de reden dat er anders misschien naar een 3 daagse post week wordt gegaan en dat komt dus overeen met deze 2 dagen staken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je geen post wilt bezorgen moet je ook eigenlijk de verantwoordelijkheid en het vertrouwen van de burger niet op je nemen. Het is nu als een moeder die haar baby geen eten meer geeft en gaat lachen wanneer het kind huilt. "Goed dat hij huilt, dat betekent dat hij niet zonder mij kan!"
Dat spul heb ik er morgen allemaal nog bij zitten hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Puntje hier, puntje daar, maar ik heb nog steeds m'n post niet. Maar toch leuk dat de Libelles bezorgd zijn, jullie weten de prioriteiten te stellen.
Loyaliteit ken je niet hé, ongelooflijk sommige mensen. Denk niet zoveel aan jezelf, daar hebben we er genoeg van. Daarom al dit gezeik bij de post fucking one way thinker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Puntje hier, puntje daar, maar ik heb nog steeds m'n post niet. Maar toch leuk dat de Libelles bezorgd zijn, jullie weten de prioriteiten te stellen.
Wat is er eigenlijk zo dringend dat je je post zo erg mist?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Oh echt wel. Nu al word alle post die zaterdag fout gaat pas dinsdag bezorgd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp die aversie tegen een 3-daagse postweek van jullie kant niet zo hoor. In ieder geval heb je dan niet de post van woensdag pas op zaterdag of later zoals nu.
Hoe kom je bij woensdag? volgens mij is er alleen donderdag en vrijdag gestaakt en is de post gewoon woensdag bezorgd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp die aversie tegen een 3-daagse postweek van jullie kant niet zo hoor. In ieder geval heb je dan niet de post van woensdag pas op zaterdag of later zoals nu.
Woensdagmiddag in de oranje bus, bedoeld hij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef sk888er het volgende:
[..]
Hoe kom je bij woensdag? volgens mij is er alleen donderdag en vrijdag gestaakt en is de post gewoon woensdag bezorgd.
OMG GAAT ZIJN FRUSTRATIE OM EEN GAME DIE DIE PER POST ZOU KRIJGEN? sommige mensen zijn echt niet van de wereld, nu ik dit weet trek ik me uit deze discussie...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef carboni het volgende:
[..]
Oh echt wel. Nu al word alle post die zaterdag fout gaat pas dinsdag bezorgd.
Kan je nu al vertellen dat bij het nieuwe systeem alle post die donderdag fout loopt pas zaterdag word bezorgd, zelfde geld voor dinsdag en zaterdag. En dat is niet incidentieel maar elke week.
Oh en en je game word "bezorgd" door een prutser die misschien al 5 keer veroordeeld is voor diefstal, aangezien ongetwijfeld de VOG niet meer verplicht word (geld nu al voor tijdelijke krachten) omdat ze never nooit genoeg mensen kunnen krijgen.
Ho ho, het is niet alleen mijn frustratie. Het is de frustratie van 16 miljoen mensen met mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef sk888er het volgende:
[..]
OMG GAAT ZIJN FRUSTRATIE OM EEN GAME DIE DIE PER POST ZOU KRIJGEN? sommige mensen zijn echt niet van de wereld, nu ik dit weet trek ik me uit deze discussie...
Ik heb vandaag en gisteren gewoon bezorgd en ik heb niemand van die 16 miljoen mensen horen klagen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ho ho, het is niet alleen mijn frustratie. Het is de frustratie van 16 miljoen mensen met mij.
Hmm.. dus jij doet besmet werk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ik heb vandaag en gisteren gewoon bezorgd en ik heb niemand van die 16 miljoen mensen horen klagen.
Hoe kom je daarbij? ik mocht gewoon bezorgen want ik ben zaterdagbezorger die elke week doordeweeks werkt + die andere postbezorgers met mijquote:
Weinig loyaal ten opzichte van je collega's hoor. Staken is staken, dat doe je met z'n allen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef sk888er het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? ik mocht gewoon bezorgen want ik ben zaterdagbezorger die elke week doordeweeks werkt + die andere postbezorgers met mij
Gast, rot alsjeblieft op hier zeg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weinig loyaal ten opzichte van je collega's hoor. Staken is staken, dat doe je met z'n allen.
Ik heb bij mn collega's gestaan die hebben gestaakt (hier in Tilburg werd echt gestaakt door met zn alle voor het kantoor te verzamelen, en mensen uit de buurt kwamen een praatje maken, en zoals ik al zei, hier was niemand van die 16 miljoen mensen bij die hebben geklaagd volgens jou).quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Weinig loyaal ten opzichte van je collega's hoor. Staken is staken, dat doe je met z'n allen.
De game markt staat onder druk omdat egoisten als jij perse de goedkoopste game willen hebben en daardoor veel winst moeten inleveren. Die gameshop zal het echt niet intereseren als jij die game wel of niet bij hen koopt. Dus annuleer die order, koop de game in de winkel tegen een normale prijs, maak de game industrie niet kapot en verdwijn uit dit topic. Als jij nonsens argumenten uit de kast ga halen kan ik dat ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Dat zou egoïstisch zijn. Ik wil die shop niet duperen omdat een paar postbodes hun wijkje niet willen lopen.
Serieus, reageer gewoon niet op die eenzame gamert. Laat hem maar weer lekker in z'n hol dit weekend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:38 schreef sk888er het volgende:
[..]
De game markt staat onder druk omdat egoisten als jij perse de goedkoopste game willen hebben en daardoor veel winst moeten inleveren. Die gameshop zal het echt niet intereseren als jij die game wel of niet bij hen koopt. Dus annuleer die order, koop de game in de winkel tegen een normale prijs, maak de game industrie niet kapot en verdwijn uit dit topic. Als jij nonsens argumenten uit de kast ga halen kan ik dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |