Ik werk in de thuiszorgquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, toch een soort onmacht en vooral niet willen erkennen dat er een probleem is...
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Of chocolade hazelnoot cakejesquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
jeetje ik lust het wel hoor
maar niet zo erg zoals de meeste vrouwen doen
Met een stuk chocola maak je mij gewoon niet blij mee
Met chocolate chip cookies wel, of vanille/chococake ofzo
Ahquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorgOuwe mensjes
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal ST vragen of zij hier alles wil runnen![]()
ja die waren ook gunstigquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of chocolade hazelnoot cakejes
Dan passen wij wel op je kattenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik bij jou logeren?Dan kom ik er aan
Ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhJa, soms wel
Soms ook niet
Ben serieus wel eens door zo'n oudje geslagen
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die waren ook gunstig
maar daar blijft het dan ook wel bij, een 2e zou ik al niet lekker gevonden hebben
quote:
Owquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan passen wij wel op je katten
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb een tijdje terug de politie moeten bellen omdat een van "mijn" oudjes de taxichauffeur aan het slaan was met z'n wandelstok
Tja, sommige mensen snappen 't gewoon niet meerquote:
Ja, maar er zijn grenzen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen snappen 't gewoon niet meerPolitie bellen dan maar, ik kon niks doen, receptie ook niet... vond 't wel lullig hoor
OMGquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ook
Heb een tijdje terug de politie moeten bellen omdat een van "mijn" oudjes de taxichauffeur aan het slaan was met z'n wandelstok
hier voor jouquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
soms is linux niet handig![]()
nu moet ik de kernel compileren zodat er een version.h bestand gemaakt word waar de versie in staat. dan kan ik modules toevoegen aan de kernel en moet ik hem weer compileren
Kusje voor je kernelquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
soms is linux niet handig![]()
nu moet ik de kernel compileren zodat er een version.h bestand gemaakt word waar de versie in staat. dan kan ik modules toevoegen aan de kernel en moet ik hem weer compileren
wat heb je besteld fles ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik heb snack attack besteld voor de hele clubOver een half uurtje weer lekker vette bek halen
goed idee, ik ga ff een kroketje halenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik heb snack attack besteld voor de hele clubOver een half uurtje weer lekker vette bek halen
Mexicano, loempia en een broodje kroketquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb je besteld fles ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |