echt? vind m maar weinig aan zelf, misschien wel zijn meest oninteressante nummer ooit..quote:Op zondag 25 september 2011 17:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Een van de lekkerste nummers vind ik nog altijd Through the Wire.
quote:
Ah joh, wat stelt een grammy tegenwoordig nog voor. Als Bruno Mars en Lady Gaga duizend keer genomineerd zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 17:37 schreef brtausi het volgende:
Wel 7x genomineerd maar 6 daarvan in rap categorie. En het album is niet meegenomen in de categorie album van het jaar
bruno mars? serieus?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ah joh, wat stelt een grammy tegenwoordig nog voor. Als Bruno Mars en Lady Gaga duizend keer genomineerd zijn
Nou idd, Grammy's zijn al een tijd net zo inferieur als de MTV awardsquote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ah joh, wat stelt een grammy tegenwoordig nog voor. Als Bruno Mars en Lady Gaga duizend keer genomineerd zijn
Er bestaat niet zoiets als een serieuze prijs, zijn allemaal kijkcijfergala's.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef Daskaar het volgende:
[..]
bruno mars? serieus?
gatverdamme..
de meest luie artiest ooit, alles bij elkaar gejat en nep als de pest.
grammys waren toch een serieuze prijs of is t gewoon weer een kijkcijfergala?
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:05 schreef brtausi het volgende:
Video van Ni**as in Paris is uit
Een juweeltje mag je wel zeggen. Dit was ook de reden dat ze Ni**as in Paris 8 a 7 keer achter elkaar deden tijdens de tour
Zeker.....!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:14 schreef kreuk050 het volgende:
Antwerpen!!
Morgenochtend kaarten he??
Is dat wel een officieel verkooppunt ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef brtausi het volgende:
helaas niet naar nederland maar Wel Europa!!!
Ik ga zeker naar Parijs (niggas in paris in PARIJS) en misschien antwerpen
Tourdates Europa Watch the Throne Tour!!!!
http://nl.livenation.be/e(...)h-the-throne-tickets
Ik ga ze halen bij teleticketservice.be. maar ik denk dat livenation ook kan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:44 schreef Mata het volgende:
[..]
Is dat wel een officieel verkooppunt ?
Jaloers. Ik kan die datum nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef AceHighHugo het volgende:
Bam. Kaarten binnen voor Antwerpen.
Idem.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef AceHighHugo het volgende:
Bam. Kaarten binnen voor Antwerpen.
Komen ongetwijfeld af en toe plekken vrij. Ze hebben nu ook een wachtlijst opgezet, misschien handig om je daar in te schrijven. Ongelooflijk hoe hard het is gegaan vanochtend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef AceHighHugo het volgende:
Heeft er iemand hier nog een stakaart over? Ik heb er een te weinig.
De betaling is binnen. En de kaartjes dus ook!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:02 schreef brtausi het volgende:
[..]
Idem.
Had voor de zekerheid in totaal 6 kaarten besteld waarvan er nu 2 zijn betaald dmv van overschrijving. Ik zal laten weten hoe snel dat bij hun overkomt
Ik zit in vak 244 rij 1
quote:AMSTERDAM - Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.
Dat maakt Mojo Concerts dinsdag bekend.
Het album Watch the Throne kwam in de Verenigde Staten uit op 8 augustus vorig jaar. De bijhorende tournee werd een groot succes. Ze kregen voor hun single Otis een Grammy.
Niet alleen nummers van hun gezamenlijke album, maar ook hun eigen repertoire komt langs in Arnhem. De voorverkoop voor het concert start zaterdag 10 maart.
Whehe, nu al zin inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Bouncen met Jumi op 'Niggas in Arnhem'.
Jup.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef ThaTim het volgende:
Nog nooit naar concert geweest @ Gelredome. Echt zo kut daar?
Wil toch even aanhaken op deze 'oude' post. Ik vond namelijk 'Graduation' ook altijd het beste album van Kanye. Inmiddels is MBDTF toch favoriet geworden, maar ik kan van 'Graduation' meer genieten als van zijn eerste 2 albums. Die waren ook erg goed, maar minder samenhangend en af en toe langdradig. 'Graduation' staat vol met lekkere nummers. 'Good Morining' brengt meteen een soort stemming bij mij erin en dat blijft het hele album zo doorgaan. Enige nummer wat ik minder leuk vind is 'Homecoming'. Maar aangezien dat het laatste nummer is....Daarnaast zijn 'Flashing Lights' (kippevel nummer) en 'Can't Tell Me Nothing' mijn favoriete Kanye songs. 'Devil In A New Dress' is wel concurrentie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef brtausi het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat iedereen weer andere redenen heeft om een album leuk te vinden.
Volgens mij zijn ritme en melodieën voor mij de belangrijkste elementen van muziek. De tekst komt dan eigenlijk op de 3e plaats maar niet dat ik daar niets om geef.
Good morning heeft een prachtige beat en melodie, Champion is qua text grappig en gevat en de muziek is het ouderwetse gebruik van samples zoals hij zo vaak heeft gedaan (op een goede manier). Stronger was een match made in heaven, aangezien ik Daft Punk vanaf dat ik ze voor het eerst op tv zag met 'around the world' geweldig vond en knalt lekker weg. I wonder heeft ook weer een mooie melodie en gericht op de tekst, beat knalt ook lekker
Tussendoor: Voor of tijdens dat die aan graduation werkte is die met de U2 tour mee geweest, dat heeft hem geïnspireerd om meer "stadium music" te maken. Dat betekent dus dat je niet meer als een gek snel gaat rappen maar dat het nummer grootst aan voelt en mensen het kunnen meezingen.
Dat brengt me bij Good Life, één van mijn favoriete nummers all time. Heerlijke melodie en gewoon vrolijk nummer. Live is het echt een knaller (maar 2 keer mogen meemaken). Can't tell me nothing is ook zo'n stadion nummer, mooie synths, iets wat langzame muziek, sterke tekst. Heerlijk meebleren tijdens het concert (laaaaa laaaa la la, wait till I get my money right!). Barry Bonds is lekker hiphop, opscheppen, dikke beat en wayne natuurlijk
. Raar genoeg ben ik nog steeds niet uit Drunk & hot girls. Weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Flashing lights prachtige melodie en goede tekst, beat vind ik niet zo speciaal maar de synths wel
. Everything I am heet een rustige flow en een mooie melodie (had eerlijk gezegd meer verwacht van de scratches toen die zei dat DJ Premier ze ging doen). The glory heeft ook weer grappige en gevatte tekst:
"How I suppose to stand out when everyone get dressed up
So yeah at the Grammies I went ultra Travolta
Yeah that tuxedo might have been a little gweedo
But with my ego, I can stand there with a speedo
And still be looked at like a fucking hero"
.................
"When you meet me in person what does it feel like
I know, I know I look better in real life"
Raar genoeg heb ik ook niet zoveel met Homecoming, de radiostations vinden het natuurlijk te gek dat die met Chris Martin een nummer doet en lekker catchy klintk maar het verveelt ook heel snel. Big brother is ook niet zo heel speciaal maar wel leuke vanwege de tekst over Jay, een beetje zoals Last Call van College Dropout.
Hopelijk begrijp je na dit lange stuk droge tekst waarom ik het zo vet vind
Waar voor je geld!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:59 schreef matthijst het volgende:
Gasten doen gewoon 35-40 nummers per show.
Zieke shit.
New Day is tekstueel erg sterk!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Waar voor je geld!
Ga er vanuit dat de show dan ook wel zeker 2 uur zal duren. Dus ik ben zeer tevreden. Had alleen meer solo van Jay-z gehoopt, omdat ik hem live nog nooit gezien heb en Kanye wel. Maar was natuurlijk rare gedachten :p.
Vind overigens 'Watch The Throne' wel een groeier.
Eerste paar luisterbeurten was ik niet zo onder de indruk. Maar hoe vaker ik hem luister, hoe beter hij wordt. Moet wel zeggen dat ik het album erg vindt leunen op de muzikale kant. Natuurlijk niets slecht mee, maar als je een album koopt van twee zwaargewichten (vooral Jay-z), verwacht je op tekstueel gebied veel meer en niet fuckin' Beyonce die op een liedje 3 min. zingt of een sample van Nina Simone die de helft van het nummer in beslag neemt.
Sowieso. Maar ik het liever een extra verse gehad dan langdradige sample. Of liedje minuut eerder afkappen. Ik vind het nummer langer lijken te duren dan 'So Appalled'. Terwijl die dik 2 minuten langer is.quote:
Ik vind het mooi zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik het liever een extra verse gehad dan langdradige sample. Of liedje minuut eerder afkappen. Ik vind het nummer langer lijken te duren dan 'So Appalled'. Terwijl die dik 2 minuten langer is.
Kan niet hoor.quote:
Heb die shit idd toen live voorbij zien komen, snapte er in het begin de ballen van.quote:
Matig? Klopt dat er paar mindere tracks tussen zitten, maar de topnummers zijn meteen echt heel erg goed.quote:Op maandag 2 april 2012 17:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Om alvast in de stemming te komen luister ik Watch the throne af en toe.
Wat een matig album eigenlijk.
Ik vind eigenlijk alle solo albums, op 808 and heartbreaks na, van Kanye beter.quote:Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Matig? Klopt dat er paar mindere tracks tussen zitten, maar de topnummers zijn meteen echt heel erg goed.
Nja, dat kan wel. Maar hij haalt wel altijd gewoon hoog niveau hequote:Op maandag 2 april 2012 17:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle solo albums, op 808 and heartbreaks na, van Kanye beter.
Au......auquote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nja, dat kan wel. Maar hij haalt wel altijd gewoon hoog niveau he.
Persoonlijk vind ik WTT beter dan LR en Graduation.
Er staan ook wel aantal zieke tracks op jaquote:Op donderdag 5 april 2012 17:09 schreef brtausi het volgende:
[..]
Au......au
That hurts. Graduation is nog steeds mijn favo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |