Jaloers. Ik kan die datum nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef AceHighHugo het volgende:
Bam. Kaarten binnen voor Antwerpen.
Idem.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef AceHighHugo het volgende:
Bam. Kaarten binnen voor Antwerpen.
Komen ongetwijfeld af en toe plekken vrij. Ze hebben nu ook een wachtlijst opgezet, misschien handig om je daar in te schrijven. Ongelooflijk hoe hard het is gegaan vanochtend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef AceHighHugo het volgende:
Heeft er iemand hier nog een stakaart over? Ik heb er een te weinig.
De betaling is binnen. En de kaartjes dus ook!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:02 schreef brtausi het volgende:
[..]
Idem.
Had voor de zekerheid in totaal 6 kaarten besteld waarvan er nu 2 zijn betaald dmv van overschrijving. Ik zal laten weten hoe snel dat bij hun overkomt
Ik zit in vak 244 rij 1
quote:AMSTERDAM - Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.
Dat maakt Mojo Concerts dinsdag bekend.
Het album Watch the Throne kwam in de Verenigde Staten uit op 8 augustus vorig jaar. De bijhorende tournee werd een groot succes. Ze kregen voor hun single Otis een Grammy.
Niet alleen nummers van hun gezamenlijke album, maar ook hun eigen repertoire komt langs in Arnhem. De voorverkoop voor het concert start zaterdag 10 maart.
Whehe, nu al zin inquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Bouncen met Jumi op 'Niggas in Arnhem'.
Jup.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:21 schreef ThaTim het volgende:
Nog nooit naar concert geweest @ Gelredome. Echt zo kut daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |