stel je niet aan, homo. Het is bij jou thuis kouwer dan in de stad wed ik. En bovendien willen we allemaal graag naar je snor komen kijken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
@ Isegrim als het sneeuwt wil ik thuisblijven, sorry iek ies allochtoon
OF hij moest de wachtrijen zuigen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:22 schreef SingleCoil het volgende:
waren er weer wachtrijen bij het zuigen?
Volgens mij gaat het niet sneeuwen vandaag, dus je moet een ander excuus verzinnen om er onderuit te komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:49 schreef MalaCocinera het volgende:
@ Isegrim als het sneeuwt wil ik thuisblijven, sorry iek ies allochtoon
Ik stel me niet aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
stel je niet aan, homo. Het is bij jou thuis kouwer dan in de stad wed ik. En bovendien willen we allemaal graag naar je snor komen kijken.
Het is ook weer zo lekker eenzijdig. Er zijn 40.000 medewerkers bij TNT Post Nederland, daarvan staken er nu dus 6%. De rest vindt het wel prima denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:13 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rging-ligt-stil.html
Beetje rare argumentatie voor het succesvol verklaren van een staking.
Het gaat vrij specifiek om de postbodes, dus de dure mensen met goede secundaire arbeidsvoorwaarde. Een postbezorger (zelfde taak, alleen de helft goedkoper en vaak 10 jaar jonger) zal nu dus niet staken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is ook weer zo lekker eenzijdig. Er zijn 40.000 medewerkers bij TNT Post Nederland, daarvan staken er nu dus 6%. De rest vindt het wel prima denk ik.
De arrogantie van de jeugd, dat overkomt hem namelijk nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:44 schreef SingleCoil het volgende:
dat bedoel ik. Solidariteit is weer ver te zoeken in deze zelf-verklaarde overwinning
Daar lijkt het om te gaan. Laatst in een managementblad las ik dat de staking van schoonmakers in Nederland (De langstdurende staking sinds 1933) de Europese vakbondsactie van het jaar is geworden. Ik zou het zelf vrij mager vinden als ik 9 weken moet staken om tot een compromis te komen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:49 schreef Isegrim het volgende:
Maar er is ook geen overwinning. Het succes zit 'm blijkbaar in het lamleggen van het systeem, maar dat lijkt mij niet het einddoel van een staking.
Dus kun je beter tussen allemaal mensen die jou daar tegen beschermen zitten dan in je uppie thuis.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat doe ik niet sneeuw en hagel zijn eng!
Als ik zo naar prachtg uitbreidende lekkagevlekken op het plafond kijk, zou je daar best wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus kun je beter tussen allemaal mensen die jou daar tegen beschermen zitten dan in je uppie thuis.
Nee, dat is niet eng.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat doe ik niet sneeuw en hagel zijn eng!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)%20Van%20den%20Assem
300 vrouwen in de rij voor Ugg outlet ... vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Er wordt ook elke week wel ergens een outlet/flagshipstore van geopen. In de 010 staat dat er vandaag ook een Hunkemoller Flagshipstore wordt geopend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)%20Van%20den%20Assem
300 vrouwen in de rij voor Ugg outlet ... vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
men...quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]Als ze nou voor een tientje weg gingen zou ik ook eens kijken.
Weet je de mediamarkt te vinden? Als je naar de mediamarkt kijkt (met de patatzaak aan je rug), dan rechtsaf lopen. Oversteken bij het grote zebrapad, doorlopen, zwaaien naar de grote kabouter, nog verder rechtdoorlopen (plein oversteken dus, uitkijken voor trams!quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:19 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo op naar de grote bibliotheek om uit te vinden waar de vagebond is
Ook voor een tientje zou ik niet op seabertschoenen gaan lopen. Als ik 50 euro toe zou krijgen, dan wil ik best een dagje op seabertschoenen lopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]Als ze nou voor een tientje weg gingen zou ik ook eens kijken.
dat is dan weer minder ergquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er wordt ook elke week wel ergens een outlet/flagshipstore van geopen. In de 010 staat dat er vandaag ook een Hunkemoller Flagshipstore wordt geopend.
Bij deze omschrijving komt er een bepaald beeld naar boven, een naam in rode gekrulde TL lichten. Is de naam van Vagebond zo op de muur geplakt toevalligquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Weet je de mediamarkt te vinden? Als je naar de mediamarkt kijkt (met de patatzaak aan je rug), dan rechtsaf lopen. Oversteken bij het grote zebrapad, doorlopen, zwaaien naar de grote kabouter, nog verder rechtdoorlopen (plein oversteken dus, uitkijken voor trams!), doorlopen, en dan na pakweg een kilometer aan je rechterhand. Dus: Mediamarkt rechts, en dan de hele tijd rechtdoor.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Bij deze omschrijving komt er een bepaald beeld naar boven, een naam in rode gekrulde TL lichten. Is de naam van Vagebond zo op de muur geplakt toevallig
LOLquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Die rij voor die Uggs is inderdaad heel erg lang trouwens.
Oh, en iemand is de 'Bevoegd te bekeuren'-posters aan het beplakken met bovenaan de tekst 'Te dom om te lachen maar...'.
Ja uh ik ga niet alleen naar binnenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef Isegrim het volgende:
Wij gaan eerst nog ff uit eten. Denk wel dat we 21u redden, maar iets later zou ook nog kunnen.
Dan moet je even wachten in de kou.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja uh ik ga niet alleen naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |