Nou, je wordt op je wenken bedient.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef marcodej het volgende:
Ik mis nog een beetje de filmpjes...
Voor mij absoluut het hoogtepunt van de OS.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef rubbereend het volgende:
Dat was een mooie dag, elke keer werd er live geschakeld als Nicolien moestecht spannend
20.35 begonnen, komt allemaal precies uit zo hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef sportfreak het volgende:
Het duurt toch maar tot 22.00 uur?
We zijn al meer dan een half uur bezig en pas 1 catagorie gehad...
Ja echt superspannend ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef rubbereend het volgende:
Dat was een mooie dag, elke keer werd er live geschakeld als Nicolien moestecht spannend
Ze heeft die titel al een keer gewonnen. Laat Nicolien maar winnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef rubbereend het volgende:
Ireen, mooie revanche op de jaren ervoor
Ik zei ook al eerder dat Nicolien moet winnen. Maar het goud voor Wüst was nu op de koninginnenafstand. Waar echt veel favorieten waren. Deze goude medaille was veel meer waardquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze heeft die titel al een keer gewonnen. Laat Nicolien maar winnen.
Dat was toch nog net Tuitert voor mij. Absoluut terecht dat ze wint overigens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mij absoluut het hoogtepunt van de OS.
Bij de vrouwen uit de wintersport. Zo zal ze het wel bedoeld hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
Wat lult Sjoukje nou?
Tweede sportster die niet uit het hardrijden komt?
Ja, alle andere wintermedailles komen allemaal uit het 'hardrijden op de schaats'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
Wat lult Sjoukje nou?
Oh, op die manier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef rubbereend het volgende:
Bij de vrouwen uit de wintersport. Zo zal ze het wel bedoeld hebbenmaar ze had het ook al over Nicolle
Afgelopen jaren zijn er best vaak verrassingen geweest, maar dit zijn gewoon terechte keuzes tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Tot nu toe geen verassingen.
Wel terecht natuurlijk.![]()
Wielrennen is ook hardrijden toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef golfer het volgende:
Wat lult Sjoukje nou?
Die tegen Inge was wel heel lastig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef rubbereend het volgende:
Leontien won ook een paar keer teveel hoor
Ik vond echt dat Inge die had moeten winnen. Maarja Leontien was nu eenmaal wat geliefderquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die tegen Inge was wel heel lastig.
Esther Vergeer.
by farrrrrquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef rubbereend het volgende:
Hier ga ik voor het Nederlands voetbalelftal
Zag dat ze zelfs genoemd werd als beste sporter ooit ..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Haar statistieken zijn eigenlijk al genoeg om die titel gewoon per post af te doen.
Jolquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand Ajax schreeuwde
Ja idd, het is toch een beetje Tuitert of Sneijder.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef rubbereend het volgende:
Het nadeel is dat bij Kramer toch ook het gevoel blijft hangen "het was maar één keer goud".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |