Een SC over Tally?quote:
Oh. Ja. Al die nieuwe subfora.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Nee, in het subforum TAL (Talentenjacht)
Misschien tussen de bonbonnetjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
niet naar zoeken, dan komt hij vanzelf tevoorschijn
Ik heb volgens mij in het Ben Saunders topic gepost. Maar ja. Dat moet dan ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb nog nooit in [TAL] Gepost, en ik ben het ook niet van plan om ooit nog in m'n leven te gaan doen.
ik kom er ook nooitquote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb nog nooit in [TAL] Gepost, en ik ben het ook niet van plan om ooit nog in m'n leven te gaan doen.
zoveel rijd ze toch ook weer niet te hardquote:Op donderdag 25 november 2010 20:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien tussen de bonbonnetjes.
Wat heeft dat met bonbons te maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
zoveel rijd ze toch ook weer niet te hard
ik heb altijd alle bonnetjes in zo'n geldkistjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet naar zoeken, dan komt hij vanzelf tevoorschijn
QFTquote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef TheFamousMan het volgende:
niets, wel met een bonbonnetjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat heeft dat met bonbons te maken.
Wat hebben bonbons met een bonnetje te maken?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bon bonnetje. Ha. Ha.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben bonbons met een bonnetje te maken?
bon bonnetjequote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En niet betaald met de pin? Afschrift is ook geldig als bonquote:Op donderdag 25 november 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb altijd alle bonnetjes in zo'n geldkistje
en de buggy is niet helemaal jofelding is gloednieuw, maar nu kan ik het bonnetje nie vinden
[..]
QFT
Wat een humorquote:
Als er nu niets gebeurdquote:Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Alweer een criminele PVV-er...
Hero Brinkman, hij was onder invloed aan het reiden, en toen er een politie auto achter hem verscheen, reed hij met plankgas door...
wéér was Geertje niet op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |