Wel lachen dus...
Ik zag toevallig vanmorgen dat die film ook op dvd (import) te krijgen is
Ik kan me nog een scene herinneren uit die Batman film uit '66: Batman hangt aan een helicopter terwijl hij uit het water wordt gehesen. Je ziet hem zo uit het water getild worden en oh nee! Onze held heeft een haai aan z'n voeten hangen... Gelukkig heeft Batman toevallig AntiHaai spray in z'n batbelt zitten: wat een gelukkie!
Dat kun je dus anderhalf uur lang verwachten
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 14:45 schreef Herald het volgende:
Is toch logisch dat ie anti-haaien spray meeneemt als ie gaat vliegen boven de oceaan. Net zoals hij extra warm Batondergoed aandoet als ie tegen Mr Freeze moet vechten.
quote:Soms weet ie niet van te voren in welke situatie ie zal belanden en toch is hij altijd voorbereid
Op vrijdag 31 mei 2002 14:45 schreef Herald het volgende:
Is toch logisch dat ie anti-haaien spray meeneemt als ie gaat vliegen boven de oceaan. Net zoals hij extra warm Batondergoed aandoet als ie tegen Mr Freeze moet vechten.
quote:tja hij is niet voor niets Batman!
Op vrijdag 31 mei 2002 15:48 schreef MikeyMo het volgende:
Soms weet ie niet van te voren in welke situatie ie zal belanden en toch is hij altijd voorbereid
Het schijnt trouwens dat Adam West nu, op hoogbejaarde leeftijd, nog steeds shopping malls opent in zijn Batman-pak.
VET!
quote:Niet in zijn Batman pak, maar wel met de dialogen dacht ik. Ook HELEMAAL geweldig in een aflevering van the Simpsons, waarin hij zeg maar de Snikkers reclame immiteerd
Op vrijdag 31 mei 2002 15:50 schreef Zander het volgende:
Dit is meer een extra lange aflevering van de TV-serie, met de Joker, Penguin, Catwoman en de Riddler (als ik 't me goed herinner, tenminste) die samenwerken tegen Batman. Super gedateerd en campy. Ik ga zeker weer kijken...Het schijnt trouwens dat Adam West nu, op hoogbejaarde leeftijd, nog steeds shopping malls opent in zijn Batman-pak.
quote:En die haai ziet er ook zo geweldig uit! De specialFX van Jaws zijn er niets bij
Op vrijdag 31 mei 2002 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
Ik kan me nog een scene herinneren uit die Batman film uit '66: Batman hangt aan een helicopter terwijl hij uit het water wordt gehesen. Je ziet hem zo uit het water getild worden en oh nee! Onze held heeft een haai aan z'n voeten hangen... Gelukkig heeft Batman toevallig AntiHaai spray in z'n batbelt zitten: wat een gelukkie!
quote:Neeneenee, Batantihaai
Op vrijdag 31 mei 2002 14:43 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Weet je nog hoelaat?
Op zaterdag 01 juni 2002 00:51 schreef Neejoh het volgende:
MeesterlijkIk ga kijken
Same BatTime, same BatChannel!
quote:Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.
Op zaterdag 01 juni 2002 09:15 schreef Patries86 het volgende:
hey die Batman film uit de jaren 60 is nog beter dan Joel Schumacher's poging tot Batfilms
quote:Geeft niet....We hebben allemaal onze mindere kanten.
Op zaterdag 01 juni 2002 11:52 schreef SunChaser het volgende:
Hmm, Batman Forever vind ik een hele grappige aflevering.
quote:niet mijn woorden stelen...
Op zaterdag 01 juni 2002 19:45 schreef Doctor_Bara het volgende:
Je moet niet fokken met die jaren 60 batman. Schitterend was het, vroeger, met zn bierbuik en zn maillot.
quote:waar heb je het over kerel, ik heb je post nog geeneens gelezen!
Op zaterdag 01 juni 2002 21:04 schreef neh het volgende:[..]
niet mijn woorden stelen...
Over een uurtje of twee. Heeft iemand deze LP trouwens te koop?:
quote:Hoe laat komt ie nou?
Op zondag 02 juni 2002 12:42 schreef Zander het volgende:
*POW* *ZOOM* *BIFF!*Over een uurtje of twee. Heeft iemand deze LP trouwens te koop?:
quote:15:05 op sbs6
Op zondag 02 juni 2002 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe laat komt ie nou?
quote:In onze gids staat dat er dan de batman film uit 1989 komt.. maar dat is zeker een foutje?
Op zondag 02 juni 2002 12:56 schreef Xhorder het volgende:[..]
15:05 op sbs6
quote:Das de versie van Tim Burton met Micheal Keaton (de beste batman OOIT)
Op zondag 02 juni 2002 13:46 schreef menjo het volgende:[..]
In onze gids staat dat er dan de batman film uit 1989 komt.. maar dat is zeker een foutje?
Deze is met Adam West en Burd Ward
quote:Ik denk niet dat ze die film om 15.00 mogen uitzenden... * Xhorder hoopt op Adam West
Op zondag 02 juni 2002 13:46 schreef menjo het volgende:
In onze gids staat dat er dan de batman film uit 1989 komt.. maar dat is zeker een foutje?
quote:Die komt dan ook. Ik de Televizier staat er een artikeltje over.
Op zondag 02 juni 2002 14:21 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ik denk niet dat ze die film om 15.00 mogen uitzenden... * Xhorder hoopt op Adam West
Batman: Disposing of pre-atomic submarines to persons who don't even leave their full addresses? Good day, Admiral!
quote:
Op zondag 02 juni 2002 15:56 schreef Zander het volgende:
Vice Admiral Fangschliester: Avast and belay, Batman. Your tone sounds rather grim. We haven't done anything foolish, have we?Batman: Disposing of pre-atomic submarines to persons who don't even leave their full addresses? Good day, Admiral!
quote:Haha ja... En de Batladder... kom op zeg, ze noemen zelfs een ladder de Batladder, en hangen er nog een bordje aan met de naam erop
Op zondag 02 juni 2002 17:57 schreef Zander het volgende:
... of die dolfijn die Batman en Robin gelukkig van een gewisse dood redde door zichzelf op te offeren en zich voor de torpedo te werpen (dit alles vond geheel buiten beeld plaats, uiteraard...).
quote:Heb een stukje gezien dat ze op de boei vastzatten doordat de boei in een SUPERMAGNEET was verandert door de criminelen hahaha wat een onzin als hij met zijn SUPER POLARITEITS OMKEERDER aankomt die Butman
Op vrijdag 31 mei 2002 14:02 schreef Kipman het volgende:
Zondagmiddag 2 juni komt de film Batman op SBS 6, degene uit de jaren zestig. Je weet wel, waar ook die serie van was met de hele tijd 'poef!' en 'kapawa! in beeld als er geknokt werd. Ik kende eigenlijk alleen de serie's, maar er is dus ook een film van. Ik ga dat zeker kijken. De laatste tijd was de serie ook te zien op Yorin op zondagochtend en ik lag echt in een deuk. Er wordt zo overdreven geacteerd (to the batmobile!) en het plot is altijd zoooo voorspelbaar
Daarna gelijk verder gezapt naar NGC
"Oh, Boy Wonder, I'm making a gum wrapper chain to symbolize my love for you. It's going to be as long as I am tall, and I'm 5 foot 10 inches in stocking feet. Please, Boy Wonder, PLEASE, come next Saturday and sleep for a week or two. I will feed you breakfast in bed, I will make your bed for you, and I like you so much that I want you to spend the whole summer with me.
(I hope you know this is a girl writing)"
Zat ondertussen met een paar lui @ IRC te lachen over de film
en dat klimmen is legendarisch
Holy gueststars Batman, who will look out of the window this time?
quote:Catwoman 2.... Catwoman 1 kon heel goed p-fur-fect miauwen whaha.
Trouwens, was dit Catwoman 2 of Catwoman 3 (vond Catwoman 1 altijd heel mooi en sexy)
Catwoman 1 - Julie Newmar
Catwoman 2 - Lee Meriwether
Catwoman 3 - Eartha Kitt
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 03-06-2002 16:03]
quote:"Holy foodchain, batman... I put on some weight these last couple of 30 years."
Op maandag 03 juni 2002 15:18 schreef Herald het volgende:
our price: £10.99 Delivered
Special Features
*Audio commentary by Adam West and Burt Ward
*Featurette: 'The Batmobile Revealed'
*'From the Vaults of Adam West': Stills gallery
*'Behind the Scenes': Stills gallery
*Theatrical trailer
*Teaser trailers
*Interactive menu
*Scene access
http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=101775
Woensdag, SBS6, 13.15
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:21 schreef Duiveltja het volgende:
Ik moest wel ff lachen om dit gifje
[afbeelding]
Iddquote:Op maandag 7 juni 2004 18:32 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe langer je erna kijkt hoe leuker hij word
Zo was er ook een keer een Johnny Bravo aflevering met Adam West erin, waarin ze ook op de meeste belachelijke manier raadsels probeerden op te lossen. Echt ik lag gevouwen!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:28 schreef Honky het volgende:
Het mooiste zijn de raadsels en hoe ze opgelost worden.
<knip>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |