lijkt me een heel zwaar toetje maar na een sushi kan dat wel jaquote:Op donderdag 25 november 2010 18:19 schreef Tezz het volgende:
Ook het toetje nog maar op de foto gezet!
Bread&butter-pudding met chocolade. Heerlijk is ie!![]()
[ afbeelding ]
Is het ook! Gewoon niet te veel van nemen, haha!quote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt me een heel zwaar toetje maar na een sushi kan dat wel ja
gatver Purdeyquote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef Purdey het volgende:
Ik had een keer een enorme witte soort van negerzoen op een schaal zien liggen tijdens een bedrijfsborrel. Hebberig als ik ben stopte ik dat hele ding in m'n mond, en ging er gretig op staan kauwen. Toen bleek het een soort sushi ding te zijn met zalmpaté/mouse erin. Ik heb op die borrel letterlijk staan kokken, daarna naar de wc gegaan en de hele zooi eruit gespuugd. Ben de hele avond kotsmisselijk gebleven![]()
Dadelijk lekker thee drinken, met grote brokken speculaas. Van de week meegenomen bij Lidl, vier enorm dikke plakken voor ¤0,85! En super lekker
ieee... en dat nog 's avonds ookquote:
Lekker hoor Moquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond maak ik een lekkere indiase tafel voor Mr.Mo en mijzelf!
Curry Kip Corma (had ik al in porties opgedeeld, alleen nog wat room erbij om af te maken!)
Garnalen-spinazie-curry
Kippenvleugeltjes
Pittige boontjes
Naanbrood
Van alles een beetje hoor, dus denk dat 't wel op komt
Ik ook spruitjes en gekookte aardappelen, alleen dan met een kipfilet, champignons en appelmoes.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Spruitjes, tartaar, gekookte aardappelen en wat rode kool
Oeh, je servies <3quote:Op donderdag 25 november 2010 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had [ afbeelding ]
en nu [ afbeelding ]
Wat grappig, dat heb ik net ook gister gekochtquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:12 schreef mazaru het volgende:
Ik ga straks spullen halen voor hachee!
Het is er ook echt weer voor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Wat grappig, dat heb ik net ook gister gekocht
Grote garnalen roerbakken met peultjes en broccoli als je nog rijst in huis hebtquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb voor vanavond grote garnalen met brocolli en peultjes en rozemarijn aardappeltjes.
Dit zijn de dingen die ik huis heb, dus moeten het nu nog even zo gaan verzinnen dat het bij elkaar past.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:05 schreef Aphrodyte het volgende:
Vanavond (alweer ja) pizza want ik ben niet zo creatief met koken als ik ziek ben.
Wel een lekkere pizza, met salami, courgette, ui, paprika, olijven en rode peper flakesErbij salade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |