Zou kunnen, maar ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw mening ze vrij weinig interesseert.
Wat denk je te bereiken met je telefoontje? dat ze opeens denken ja het is inderdaad belachelijk we veranderen de regels?quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:20 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.
Nah, ik mail ze in 1e instantie en wacht het wel af. Als een antwoord uitblijft, zal ik ze wellicht telefonisch benaderen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat denk je te bereiken met je telefoontje? dat ze opeens denken ja het is inderdaad belachelijk we veranderen de regels?
Die uitleg heb ik je gegeven. Ik wil het wel nog een keer herhalen voor je:quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:35 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nah, ik mail ze in 1e instantie en wacht het wel af. Als een antwoord uitblijft, zal ik ze wellicht telefonisch benaderen.
Het is niet zo dat ik er veel mee wil bereiken - in zekere zin zal het mij een rotzorg zijn wat de huisregels van een bedrijfje in Houten zijn -, maar ben wel benieuwd naar de uitleg.
Ik hoor het wel van de mensen die erover gaan. Wellicht heb je het zelf nog niet helemaal zo goed begrepen. Ik zal hier iig laten weten wat ik te horen heb gekregen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:43 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die uitleg heb ik je gegeven. Ik wil het wel nog een keer herhalen voor je:
Tenzij je van te voren aangeeft dat je een baard wilt laten staan wordt dit geaccepteerd. Zoniet dan wordt dit gezien als onverzorgd.
Daarom ook dat ik apart werd genomen en om uitleg werd gevraagd. Ik werkte er toen nog niet zo lang.
Ik ging er vanuit dat je mijn sarcasme wel begreep in mijn post na Sinterklaas maar ik geloof dat jij mijn humor niet helemaal snapt. Is niet erg maar ik hoop dat het nu duidelijk is voor je.
Die werken er al 2 jaar niet meer , maar succes ermee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 04:58 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik hoor het wel van de mensen die erover gaan. Wellicht heb je het zelf nog niet helemaal zo goed begrepen. Ik zal hier iig laten weten wat ik te horen heb gekregen.
Of waarom anderen menen dat ze dat beleid voort te moeten zetten.. Maar bedankt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die werken er al 2 jaar niet meer , maar succes ermee.
Ik zal je ongenoegen meteen even als vergaderpunt meenemen in onze weekbespreking op maandag.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:07 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Of waarom anderen menen dat ze dat beleid voort te moeten zetten.. Maar bedankt.
Dat is niet nodig, tenzij je er zelf onderhand ook het belachelijke van in bent gaan zien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zal je ongenoegen meteen even als vergaderpunt meenemen in onze weekbespreking op maandag.
Ik vind jouw posts belachelijker dan de zogenaamde "huisregels" en dat jij mijn uitleg leest zoals jij dat graag wilt lezen en dus volledig verkeerd interpreteert maar jij vind het blijkbaar leuk om er over door te gaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:10 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, tenzij je er zelf onderhand ook het belachelijke van in bent gaan zien.
Dat mag, maar was jij niet die volwassen vent die zich als een kwajongen liet vertellen dat hij zich keurig dient te scheren? Nou precies.. Des te meer reden om eens van wat serieuzere mensen te horen hoe het zit en wat de argumentatie is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts belachelijker dan de zogenaamde "huisregels" en dat jij mijn uitleg leest zoals jij dat graag wilt lezen en dus volledig verkeerd interpreteert maar jij vind het blijkbaar leuk om er over door te gaan.
Mail ons maar , succes ermee
I rest my case
Laatste woord aan jou omdat je daar gelukkig mee wordt.
Alleen ben ik bang dat ik dus meteen ga denken dat ik lelijk ben als ik word afgewezen. Net nu ik begin te geloven dat dit niet het geval isquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een afwijzing is nooit leuk, het gaat erom dat je er wat van leert en dat je oefent. Of misschien valt het wel mee en blijkt het toch niet zo erg om een keer afgewezen te worden.Helemaal bij een wild vreemde. Van een persoon waar je verliefd op bent of zo is het veel, veel erger...
ohquote:Op zaterdag 27 november 2010 07:03 schreef richard_prf het volgende:
Verdomme, ik wil een Audi a5 cabrio.
Hij is echt gekaapt ben ik bang hehehequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:29 schreef OngeschiktX het volgende:
Oorspronkelijk TS meldt zich, hebben jullie mij nog nodig of is het topic echt gekaapt?
Daar hoef je niet direct bang voor te zijn, het hoeft immers niet aan je uiterlijk te liggen. Zeker bij vrouwen is dat volgens mij niet de belangrijkste graadmeter. De kans is dus minstens zo groot dat ze je gewoon niet grappig of interessant vinden en het aan je sociale vaardigheden ligt. No worries dus!quote:Op zaterdag 27 november 2010 06:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen ben ik bang dat ik dus meteen ga denken dat ik lelijk ben als ik word afgewezen. Net nu ik begin te geloven dat dit niet het geval is
Waar in vredesnaam bemoei jij je mee, jezus zeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 05:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat mag, maar was jij niet die volwassen vent die zich als een kwajongen liet vertellen dat hij zich keurig dient te scheren? Nou precies.. Des te meer reden om eens van wat serieuzere mensen te horen hoe het zit en wat de argumentatie is.
Bovendien is er helemaal geen sprake van dat ik jouw woorden verdraai.
Had je maar wat sneller moeten reageren, maar het gaat ook nog over jou hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:29 schreef OngeschiktX het volgende:
Oorspronkelijk TS meldt zich, hebben jullie mij nog nodig of is het topic echt gekaapt?
Volgens mij valt dat vrij duidelijk te lezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar in vredesnaam bemoei jij je mee, jezus zeg.
Retorische vraag. Ook vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat vrij duidelijk te lezen.
Maar fijn hoor weer een nietszeggende verzuchting van jouw kant.. Heb je het idee dat het enig effect sorteert?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Retorische vraag. Ook vrij duidelijk.
Dat jij het nietszeggend vindt zegt meer over jou.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:43 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Maar fijn hoor weer een nietszeggende verzuchting van jouw kant.. Heb je het idee dat het enig effect sorteert?
Het draagt iig op geen enkele manier ergens aan bij. Ja, in een sneu regeltje laat je blijken dat je de post niet waardeert, maar dat had je een paar uur daarvoor ook al gedaan op vrijwel identieke wijze, zonder eigenlijk iets inhoudelijks te zeggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat jij het nietszeggend vindt zegt meer over jou.
Idd gaat niet om uiterlijk leg foto's van mannen naast elkaar en laat ze door vrouw beoordelen, laat vervolgens die vrouw de mannen ontmoeten en je zal zien dat hele lijsje compleet omver gegooid wordt. Bij mannen zal dat minder zijn omdat we houding en gezichtsuitdrukkingen relativeren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:47 schreef Nee het volgende:
Waar komt die illusie toch vandaan dat het alleen over het uiterlijk gaat? Vrouwen letten nou eenmaal heel erg op iemands houding, overkomen en uitstraling. Hierbij gaat het vooral om specifieke eigenschappen: zelfverzekerd, dominant en extrinsiek, met name in het westen wordt hier veel waarde aan gehecht. Je kunt er mooie romantische verhaaltjes van maken, maar uiteindelijk kom je weer bij evolutie terecht. Een vrouw wilt zekerheid en bescherming, een man dient dat te bieden. Vandaar dat de helft van de mannen met een fake uitstraling rond loopt om zo zelfverzekerd mogelijk over te komen, en in 9 van de 10 gevallen trappen de meeste vrouwen er ook nog in.
Wees vooral niet jezelf, doe een masker op en speel toneel. En als dat niet kan, blijft dan maar hopen op dat ene eerlijk meisje die misschien net zo is als jou, al acht ik de kans zeer klein.
Je hebt helemaal gelijk, maar om te suggereren dat het 'oneerlijk' is gaat me iets te ver. Het is gewoon een spel, een soort paringsdans en daarbij horen nu eenmaal maskers en poses. Als je elkaar beter leert kennen verdwijnen die vanzelf wel, maar om iemand te scoren heb je het gewoon nodig. Bovendien getuigt het juist wel van durf om als je eigenlijk onzeker ben toch op vrouwen af te stappen en net te doen of je die attitude zo uit je mouw schudt - er zijn immers zat gasten die dat niet durven en daarmee ben je als vrouw nog slechter af. Dat ze 'erin trappen' is dus maar ten dele waar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:47 schreef Nee het volgende:
Waar komt die illusie toch vandaan dat het alleen over het uiterlijk gaat? Vrouwen letten nou eenmaal heel erg op iemands houding, overkomen en uitstraling. Hierbij gaat het vooral om specifieke eigenschappen: zelfverzekerd, dominant en extrinsiek, met name in het westen wordt hier veel waarde aan gehecht. Je kunt er mooie romantische verhaaltjes van maken, maar uiteindelijk kom je weer bij evolutie terecht. Een vrouw wilt zekerheid en bescherming, een man dient dat te bieden. Vandaar dat de helft van de mannen met een fake uitstraling rond loopt om zo zelfverzekerd mogelijk over te komen, en in 9 van de 10 gevallen trappen de meeste vrouwen er ook nog in.
Wees vooral niet jezelf, doe een masker op en speel toneel. En als dat niet kan, blijft dan maar hopen op dat ene eerlijk meisje die misschien net zo is als jou, al acht ik de kans zeer klein.
Inderdaad, ik wilde graag nog een keer laten blijken dat je posts nogal debiel zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:52 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het draagt iig op geen enkele manier ergens aan bij. Ja, in een sneu regeltje laat je blijken dat je de post niet waardeert, maar dat had je een paar uur daarvoor ook al gedaan op vrijwel identieke wijze, zonder eigenlijk iets inhoudelijks te zeggen.
Maar gefeliciteerd met deze dagtaak.
Als je die mening bent toegedaan, is het des te sneuer om er herhaaldelijk op een hele onoriginele en slaapverwekkende manier op te reageren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wilde graag nog een keer laten blijken dat je posts nogal debiel zijn.
Tja.quote:Waar in vredesnaam bemoei jij je mee, jezus zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |