Dan zal je gebit wel niet afstotelijk zijn, tenzij alles heeeel scheef staat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon
[..]
Yep
[..]
Geen gaatjes in 26 jaar.
Dat is geen reden, zelfs de lelijkste mensen hebben een vriendin.quote:Of iemand kan er gewoon niet aantrekkelijk genoeg uitzien.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Allah the almighty lord of all worlds
Ik heb al een hondquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar vond je mijn huisdier idee geen goed plan Richard?
Dan mag je er al helemaal geen einde aan maken!quote:
Sorry ik date op FOK! alleen probleemgevallenquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:05 schreef Leucopterus het volgende:
Shit. Ik word hier ook nog eens keihard genegeerd door -Strawberry-.
Ik heb mijn levensverhaal nog niet eens verteld! Ik zou best nog wel in de buurt komen van Richard denk ik zo zelf qua problematiek.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry ik date op FOK! alleen probleemgevallen
Hij was bijna het hele seizoen rank1, Totdat hij ons tegen kwam en we slachtten hem helemaal af, daardoor is hij Furious gladiator title misgelopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:00 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
P.S. Die Mojjen is een faal Druid. Ik ken hem nog. Hij was ook al shit in S2/3/4. Nothing's changed, verliezen binnen een paar minuten in een mirror.![]()
Coolquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan mag je er al helemaal geen einde aan maken!
Ik ga mijn mood verbeteren met een aflevering lovely complex (ja anime).
Haha.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hij was bijna het hele seizoen rank1, Totdat hij ons tegen kwam en we slachtten hem helemaal af, daardoor is hij Furious gladiator title misgelopen.
Ik weet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:18 schreef Leucopterus het volgende:
Strawberry: bekijk Death Note!
Ongeveer de beste anime ooit.
Ik zat daar een tijd op te wachten (tot L dood ging). Het wordt daarna nog veel cooler trouwens!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet.
Al gezien. Nou ja...totdat L dood ging. Daarna wilde ik niet meer kijken
Serieus? Ik hoorde juist het tegendeel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:21 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Ik zat daar een tijd op te wachten (tot L dood ging). Het wordt daarna nog veel cooler trouwens!
Niets kan L vervangen, natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoorde juist het tegendeel.
Misschien toch maar een keer weer kijken, wel vanaf het begin dan.
kern van waarheidquote:Op vrijdag 26 november 2010 03:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Weet je wat het is met veel van jullie gasten die onvrijwillig maagd zijn op een oudere leeftijd?
Jullie problemen zijn veel dieper dan "geen meiden kunnen vinden". Als je eerst je andere problemen op orde krijgt, dan wordt het opeens tien keer makkelijker om een vriendin te krijgen.
Valt mee, dat hij nu gaat speeden op de duitse snelweg heeft alles met het topic te maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:51 schreef katerwater het volgende:
Dit is echt een slowchattopic geworden... en ik wou net mee beginnen discussieren
Dit ja.quote:Weet je wat het is met veel van jullie gasten die onvrijwillig maagd zijn op een oudere leeftijd?
Jullie problemen zijn veel dieper dan "geen meiden kunnen vinden". Als je eerst je andere problemen op orde krijgt, dan wordt het opeens tien keer makkelijker om een vriendin te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |