Jij, schenkstroop, richard en de TS van dit topic moeten gewoon allemaal samen gaan pokeren een keer. Miss doe ik dan ook wel mee.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zie je, jij bent ook helemaal pro-groningen. het is gewoon tof daar. je zou het niet zeggen als jij het daar klote vond.
en nee jij bent het niet dat ik het daar al langer tof vind
[..]
moet je wel iemand hebben om mee te spelen. klotezooi, laatste keer dat ik bijna ging pokeren was nadat ik al een kutgevoel had omdat een hoer weer (teveel) geld van me had afgetroggeld. en keek iedereen toen aan met gevoelens dat ik overal financieel misbruikt zou worden dus toen maar niet gedaan.
de hoeren zijn verknipt tegen mannen, omdat het meerendeel van de hoerenlopers allemaal hufters zijn, en mannen die WEL een vriendin hebben. bijna niemand daar is zo zielig als ik
oh richard had vanacht alweer chans en dingen in een ander topic:
"kanslozen-koppel-topic"
jammer dat het al gesloten is, ik had er meer van verwacht. was zo bang voor meer dat ik chewbalhaar maar had gepmd om mij daar weg te halen en te vervangen door schenkstroop.
schenkstroop is cool
.
kneuzenmeet?quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij, schenkstroop, richard en de TS van dit topic moeten gewoon allemaal samen gaan pokeren een keer. Miss doe ik dan ook wel mee.Kneuzenmeet (en ja daar schaar ik mezelf ook onder op het moment).
Ja mijn sociale leven is ook niet je van het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kneuzenmeet?
grappig dat je dat zegt over jezelf. dat vergroot mijn achting van jouw
Ja, als je om half 5 's ochtends zit te chatten met een onbekende meid, verbaas ik me daar niet over.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:56 schreef richard_prf het volgende:
Weer een andere chick vertelde me precies hoe het zat namelijk:
10-11-2010 4:28:13 - helena richard je hebt geen liefde niks:P
10-11-2010 4:28:14 richard - helena Omdat ik fucking veel heb gewekrt
Ik ben het type persoon dat uiteindelijk eindigt voor een trein.
Ik bedoelde het ook niet zoo krasquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook nergens over![]()
Een flink deel denkt er zo misschien over, maar er zijn er genoeg die het geen probleem vinden, als je er tenminste niet van te voren uitvoerig over gaat huilen.
Daarnaast is het natuurlijk wel erg kansloos van de mensen die er WEL zo over denken.
Dat vind ik een hele goeie tipquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik bedacht me net nog een TIP:
Als je niet tegen eenzaamheid kan, neem dan een huisdier.
Ik bedenk me altijd, mocht ik op oudere leeftijd niemand hebben, dan neem ik een zeldzame kattensoort of zo. Kan je die ook nog gaan fokken. En van babykittens krijgt iedereen toch levenslust?Ik wel iig.
Wat verwacht je? Dat vrouwen je 10 minuten aanstaren als ze binnenkomen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als een chick naar me kijkt ben ik al afgewezen. Ze kijken namelijk direct weg alsof ik niet besta ik weet dus dat ik het van mn uiterlijk niet moet hebben.
Waarom zou het nou weer aan mn houding liggen? Je kan toch ook gewoon een lelijke rotkop hebben?
[..]quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoonquote:Wat voor een kleding draag je?
Yepquote:Ruik je fris?
Geen gaatjes in 26 jaar.quote:Heb je een heel afstotelijk gebit of zo?
Of iemand kan er gewoon niet aantrekkelijk genoeg uitzien.quote:Anders kan het gewoon uitstraling zijn.
Omgeving Utrecht.quote:
Hoe verklaar je je dan dat heel veel lelijke(re) mensen wèl een vriend / vriendin hebben?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:53 schreef richard_prf het volgende:
Of iemand kan er gewoon niet aantrekkelijk genoeg uitzien.
Rijkdomquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Hoe verklaar je je dan dat heel veel lelijke(re) mensen wèl een vriend / vriendin hebben?
Ik ken er een ja waar ik nu zo'n 2 maanden mee praat op msn. Helaas houdt ze niet van onervaren. Maar onze interesses waren angstaanjagend overeenkomend.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:23 schreef plesner het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ken je geen chicks op wow die een beetje in de buurt wonen waar je een keer mee kunt afspreken? Misschien is dat een makkelijke eerste stap om mee te beginnen en je hebt meteen spreekstof.
Nou, niet alle lelijke mensen zijn rijk. Integendeel, als jij rijk was en leijkijk, zou je tog wel eventjes iets laten corigerenquote:
Van Gaal loopt toch ook gewoon met die neus rondquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Nou, niet alle lelijke mensen zijn rijk. Integendeel, als jij rijk was en leijkijk, zou je tog wel eventjes iets laten corigeren
Maar hij heeft uitstraling. Hij komt zelfbewust over, en daar vallen (veel) vrouwen op.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Van Gaal loopt toch ook gewoon met die neus rond
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Maar hij heeft uitstraling. Hij komt zelfbewust over, en daar vallen (veel) vrouwen op.
Lekker in je vel zitten is belangrijk hoor
quote:
Mwah dat compenseert wel met zijn neus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:29 schreef Aterlucis het volgende:
[..]
Mja, dat krijg je als je té overtuigend bent
Lolquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mwah dat compenseert wel met zijn neus.
Ik woon ook in Groningen, Strawberry!quote:Als je nou in Groningen woonde of zo dan had ik nog wel met je naar de bios gegaan, ik heb zelf tot februari ook niet al te veel te doen.
Google Mapsquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:20 schreef richard_prf het volgende:Straks rijd ik naar Duitsland naar Dortmund, zij woont in Zeeland het grappige is dat Dortmund dichterbij ligt dan Zeeland vanuit Utrecht en dat vind ik al veel te ver en dat vindt zij dus ook.
Ze woont inderdaad in vlissingenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:48 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Google Maps
invullen Utrecht & Dortmund, reistijd snelste route: 2:09
invullen Utrecht & Vlissingen, reistijd snelste route: 1:54
En Vlissingen is een redelijk ver punt in Zeeland, alleen plekken in Zeeuws-Vlaanderen zijn niet zo makkelijk bereikbaar.
Allah the almighty lord of all worldsquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:43 schreef Leucopterus het volgende:
(Ik ga er persoonlijk vanuit dat ik de singularity nog mee maak. Who wants to live forever? Me! Maar goed.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |