Heb ik niet gedaan. Ik heb mijn zwaktes geen enkele keren vertoont. Ze komen juist met hun problemen naar mij toe. Ze zien mij als een zelfverzekerde relaxte gast die wel er wel ok uitziet kwa uiterlijk. Ik heb 0 keer negatief gesproken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Misschien moet je dan ook geen uren lang tegen ze aan klagen over hoe slecht je leven wel niet is zonder die ervaring voor je ze mee uit vraagt.
Precies.quote:
Dan is er dus juist helemaal geen reden om het niet eens te proberen. Als ze het een probleem vinden denk je, fuck it, jij bent zelf ook niet 100, voor jou 1000 anderen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan. Ik heb mijn zwaktes geen enkele keren vertoont. Ze komen juist met hun problemen naar mij toe. Ze zien mij als een zelfverzekerde relaxte gast die wel er wel ok uitziet kwa uiterlijk. Ik heb 0 keer negatief gesproken.
En de volgende zelfmedelijdepost waarin je aangeeft niets te willen proberen maar destructief bezig te blijvenquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:13 schreef richard_prf het volgende:
Zaterdag wordt het weer bier pompen. Heerlijk
Ik zal eens chick aanspreken voor het eerst in mijn leven. Ik drink 6 bier zodat ik me wat relaxter en zelfverzekerder voel. Het wordt tijd mijn eerste blauwtje te gaan lopen maar zo blijf ik in elk geval geen groentje meer. De chicks kijken nooit naar me om... Ja ze kijken je als je binnenkomt in een bar en dan heb ik dus al het gevoel dat ik ben afgeschreven omdat het lijkt alsof ik er oninteressant uitzie voor ze.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:13 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En de volgende zelfmedelijdepost waarin je aangeeft niets te willen proberen maar destructief bezig te blijven
quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zal eens chick aanspreken voor het eerst in mijn leven. Ik drink 6 bier zodat ik me wat relaxter en zelfverzekerder voel. Het wordt tijd mijn eerste blauwtje te gaan lopen maar zo blijf ik in elk geval geen groentje meer.
Zoals ik al zei... bij mn maatjes vroeger toen ik nog 18 was maakte de dames veelvuldig oog contact met ze... dus gingen ze naar hen toe en een praatje maken. Ik werd altijd genegeerd alsof ik niet bestond en zo is dat nog altijd tot op de dag van vadaag. En nee toen ik 18 was had ik mezelf nog niet afgeschreven. Maar ik kan je met zekerheid zeggen dat ik genegeerd werd en volgens mij was mn houding zo slecht nog niet. Ik deed gewoon mijn ding maar dames waren gewoon 100% ongeïnteresseerd in mij.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
En bedenk je dan ook dat de kans bij veel mensen 90% is dat ze je afwijst, bij jou dus waarschijnlijk 95%. Een enkele afwijzing betekend dus niets. Gewoon een paar keer proberen. Niet verwachten er een vriendin aan over te houden, maar wel er achter komen dat je leven er toch niet veel slechter meer op kan worden. Oftewel, oppervlakkig en casual houden.
Ze aanspreken met "hoi, ik ben een zielige, vriendloze maagd, wil jij me daar alsjeblieft vanaf helpen" gaat natuurlijk niet werken
Ik kan je verzekeren dat je daarin alles behalve de enige ben. Heel vervelend, maar dat komt door je eigen teruggetrokken houding, Je hebt niets te proberen, dus probeer het eens ergens waar ze je nog niet kennen om die houding, en ga er gewoon voorquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... bij mn maatjes vroeger toen ik nog 18 was maakte de dames veelvuldig oog contact met ze... dus gingen ze naar hen toe en een praatje maken. Ik werd altijd genegeerd alsof ik niet bestond en zo is dat nog altijd tot op de dag van vadaag. Daarom denk ik dus ook dat ik 100% zeker word afgewezen. Maar ik wil ff weten hoe het precies voelt om afgewezen te worden.
Als een chick naar me kijkt ben ik al afgewezen. Ze kijken namelijk direct weg alsof ik niet besta ik weet dus dat ik het van mn uiterlijk niet moet hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je daarin alles behalve de enige ben. Heel vervelend, maar dat komt door je eigen teruggetrokken houding, Je hebt niets te proberen, dus probeer het eens ergens waar ze je nog niet kennen om die houding, en ga er gewoon voor
ik kan er niet echt heel veel over meepraten over hoe het voelt om te worden afgewezen. maar ik heb wel ervaring dat meisjes:quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... bij mn maatjes vroeger toen ik nog 18 was maakte de dames veelvuldig oog contact met ze... dus gingen ze naar hen toe en een praatje maken. Ik werd altijd genegeerd alsof ik niet bestond en zo is dat nog altijd tot op de dag van vadaag. En nee toen ik 18 was had ik mezelf nog niet afgeschreven. Maar ik kan je met zekerheid zeggen dat ik genegeerd werd en volgens mij was mn houding zo slecht nog niet. Ik deed gewoon mijn ding maar dames waren gewoon 100% ongeïnteresseerd in mij.
Daarom denk ik dus ook dat ik 100% zeker word afgewezen. Maar ik wil ff weten hoe het precies voelt om afgewezen te worden.
Er zijn ook spuuglelijke mensen met een partner. En anders ga je zelf actief op zoek naar meisje met een wat minder uiterlijk maar goed karakter.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als een chick naar me kijkt ben ik al afgewezen. Ze kijken namelijk direct weg alsof ik niet besta ik weet dus dat ik het van mn uiterlijk niet moet hebben.
Waarom zou het nou weer aan mn houding liggen? Je kan toch ook gewoon een lelijke rotkop hebben?
Nee precies vooral het laatste is niet fijn.... een warcraft maatje die ik lang kon heeft zich uiteindelijk voor een trein gegooid omdat hij veelvuldig belachelijk werd gemaakt door chicks.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik kan er niet echt heel veel over meepraten over hoe het voelt om te worden afgewezen. maar ik heb wel ervaring dat meisjes:
-gewoon vierkant je negeren, of 1 zin zeggen om dat te laten blijken. (chicks aanspreken en na 1 zin kreeg ik dat meteen terug)
-gewoon 'beleefd' zijn maar geen interesse terug tonen. en die beleefdheid wordt minder naarmate ze je afstotelijker vind
en als je al 'vreemd overkomt' is de kans hierop zeer groot:
-je totaal gaan uitlachen om iets, en je belachelijk maken in de weide omtrek
Dat overkomt vrijwel alle erg onzekere jongens in vrijwel alle gevallen. Zegt echt weinig over jou uiterlijk of persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als een chick naar me kijkt ben ik al afgewezen. Ze kijken namelijk direct weg alsof ik niet besta ik weet dus dat ik het van mn uiterlijk niet moet hebben.
Overigens kijk ik ze niet direct aan in de ogen. Ik kijk meteen weer weg en observeer vanuit mn ooghoeken en trek daaruit mn conclusies.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat overkomt vrijwel alle erg onzekere jongens in vrijwel alle gevallen. Zegt echt weinig over jou uiterlijk of persoonlijkheid.
Probeer dan ook eerst eens informeel, indirect mensen te benaderen, zonder ze ECHT te benaderen. Pik ze niet op bij het uitgaan, maar ga iets doen, en spreek ze aan op wat jullie doen in plaats van op de persoon af. Iets van "wat een leuke hond", "lukt het?", "mooie bal" of zoiets...quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee precies vooral het laatste is niet fijn....
Dat is dus wat ik bedoel met je houding. Niet aan durven kijken, hangende schouders, wegkijken, zenuwachtig doen etc...quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Overigens kijk ik ze niet direct aan in de ogen. Ik kijk meteen weer weg en observeer vanuit mn ooghoeken en trek daaruit mn conclusies.
ja ik weet het.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee precies vooral het laatste is niet fijn.... een warcraft maatje die ik lang kon heeft zich uiteindelijk voor een trein gegooid omdat hij veelvuldig belachelijk werd gemaakt door chicks.
Ik had hem zelfs nog 1 dag van te voren gesproken op ventrillo en hij vertelde mij dat hij werd uitgelachen door een chick die hij heel leuk vond. Zwetend wakker is wat nog regelmatig doe omdat ik hem geen advies heb gegeven.
http://www.ed.nl/regio/ge(...)rd-op-NS-Geldrop.ece
http://forums.wow-europe.(...)06362&sid=1&pageNo=1
Als ruim 10 jaar nooit eens een chick je richting opkijkt ga je automatisch denken dat je lelijk bent en iets mankeert. Van de behoorlijk aantal keren dat ik uitging is er nooit een chick geweest die oogcontact maakte.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoel met je houding. Niet aan durven kijken, hangende schouders, wegkijken, zenuwachtig doen etc...
Doe gewoon lekker je biertje, kijk wat rond, als iemand naar je kijkt, knikje geven en gewoon rustig blijven, beetje rondkijken en doordrinken in plaats van gespannen schichtig uit je ooghoeken elke blik te beoordelen.
Dat begrijp ik. Maar het overkomt meer mensen hoor. Misschien moet je de stelling omdraaien. Hoe vaak heb jij bij dat behoorlijk aantal keren uitgaan geprobeerd met meiden in contact te komen. Hoe vaak heb jij ze zelfverzekerd aangekeken in plaats van schichtig weggekeken, etc. etc. Oogcontact komt van twee kanten he. Daarbij is het oogcontact zoals jij bedoelt een teken van leuk vinden, en dus eigenlijk al een stap te ver voor jou huidige situatie. Denk eerst aan gewoon "kijken naar" en "aankijken".quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ruim 10 jaar nooit eens een chick je richting opkijkt ga je automatisch denken dat je lelijk bent en iets mankeert. Van de behoorlijk aantal keren dat ik uitging is er nooit een chick geweest die oogcontact maakte.
Nee ik ga gewoon naar een chick toe zaterdag, kijken hoe ik me voel na de afwijzing.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar het overkomt meer mensen hoor. Misschien moet je de stelling omdraaien. Hoe vaak heb jij bij dat behoorlijk aantal keren uitgaan geprobeerd met meiden in contact te komen. Hoe vaak heb jij ze zelfverzekerd aangekeken in plaats van schichtig weggekeken, etc. etc. Oogcontact komt van twee kanten he. Daarbij is het oogcontact zoals jij bedoelt een teken van leuk vinden, en dus eigenlijk al een stap te ver voor jou huidige situatie. Denk eerst aan gewoon "kijken naar" en "aankijken".
Ook goed, het is tenminste een stap, en dat kan ik in ieder geval alleen maar aanmoedigen. Reken er alleen op dat het best fout kan gaan, maar dat dit niets betekend behalve dat je nog een hoop moet oefenen. Je bent echt geen minder mens als je een paar keer wordt afgewezen in een cafe/kroeg/disco of waar je ook van plan bent heen te gaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 05:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon naar een chick toe zaterdag, kijken hoe ik me voel na de afwijzing.
Stairway to heaven, een grote bar. In mn eentje. zal liever met iemand gaan maar ik weet absoluut niemand.quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ook goed, het is tenminste een stap, en dat kan ik in ieder geval alleen maar aanmoedigen. Reken er alleen op dat het best fout kan gaan, maar dat dit niets betekend behalve dat je nog een hoop moet oefenen. Je bent echt geen minder mens als je een paar keer wordt afgewezen in een cafe/kroeg/disco of waar je ook van plan bent heen te gaan
Succes in ieder geval
Vraag hier iemandquote:Op vrijdag 26 november 2010 06:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Stairway to heaven, een grote bar. In mn eentje. zal liever met iemand gaan maar ik weet absoluut niemand.
Het probleem is dat een chick moet zien te vinden die niet met een hele groep staat, maar het liefst alleen of met zn tweeen... Daarna moet ik nog observeren of ze niet toevallig een vriend heeft.
Die hebben allemaal zonder uitzondering een relatie en gaan liever niet meer uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 06:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vraag hier iemand
Zelf heb ik momenteel weinig mogelijkheden (tijd, geld EN vervoer), maar misschien een leuke kans voor een ander depri figuur hier die liever samen ergens heen gaat?
Anders misschien een collega?
ik denk dat je je niet veel anders zal voelen....quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon naar een chick toe zaterdag, kijken hoe ik me voel na de afwijzing.
Problem solved. Wat houdt jullie tegen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk niet veel anders....
Ik ga het gewoon echt doen. Het onmogelijke gaat gebeuren. Ik heb toch niks te verliezen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Problem solved. Wat houdt jullie tegen?
Ik bedoelde, als jullie allebei het zelfde van plan zijn en dat allebei noodgedwongen alleen gaan doen, waarom spreken jullie dan niet af om samen te gaan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon echt doen. Het onmogelijke gaat gebeuren. Ik heb toch niks te verliezen.
Ik ben niet zo goed in leeftijden inschatten misschien vinden ze me wel een ouwe lul als ik op hun afstap als ze 18 blijken te zijn. Al zie ik er volgens vele uit als 18 - 23
Maakt mij niet uit. Iedereen mag mee van mij. Uiteindelijk sta ik toch weer te praten met vreemde gasten tijdens het uitgaan ( dit inclusief nachtbus ). Contact met mannen is makkelijk en gaat automatisch.quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde, als jullie allebei het zelfde van plan zijn en dat allebei noodgedwongen alleen gaan doen, waarom spreken jullie dan niet af om samen te gaan?
En lekker boeiend als ze je te oud vinden. De volgende beter. Trouwens, dat vinden die meiden vaak zat juist interessant.
Let wel op dat die jonge breezersletjes niet vergezeld worden door een groepje negerts ofzo, kan vervelende situaties opleveren
ik was niet van plan om morgen uit te gaan hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde, als jullie allebei het zelfde van plan zijn en dat allebei noodgedwongen alleen gaan doen, waarom spreken jullie dan niet af om samen te gaan?
En lekker boeiend als ze je te oud vinden. De volgende beter. Trouwens, dat vinden die meiden vaak zat juist interessant.
Let wel op dat die jonge breezersletjes niet vergezeld worden door een groepje negerts ofzo, kan vervelende situaties opleveren
Dat verklaart een hoop. Ken je geen chicks op wow die een beetje in de buurt wonen waar je een keer mee kunt afspreken? Misschien is dat een makkelijke eerste stap om mee te beginnen en je hebt meteen spreekstof.quote:
Dat bedoel ik dus met problemen. Je laatste alinea. Doe eerst wat aan die dingen. Zoek een manier om vreden te krijgen met het feit dat je familie niet kende en alleen door je vader bent opgevoed, en ook vrede met het feit dat je ongelooflijk veel bent gepest. Zoek ook een manier om alle sociale vaardigheden te ontwikkelen die je door al die dingen ben misgelopen. Of tenminste zoveel mogelijk van die sociale vaardigheden fixen. Dan vrienden maken. Dan vriendin.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals?
Ik heb een auto, werk, opleiding, huis. Al werk ik nu 3 dagen per week recentelijk omdat ik het niet meer kan opbrengen om zo te leven.
Ik heb nooit mn familie gekend, ben enkel door mn vader opgevoed, heb al 10 jaar geen vrienden.
En ik ben ongelooflijk veel gepest.
Begin gewoon met precies het zelfde te praten met vrouwen als dat je tegen mannen doet. Ik weet niet precies hoe jij tegen mannen praat maar waarschijnlijk zal het weinig verschil uitmaken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Iedereen mag mee van mij. Uiteindelijk sta ik toch weer te praten met vreemde gasten tijdens het uitgaan ( dit inclusief nachtbus ). Contact met mannen is makkelijk en gaat automatisch.
Waar woont hij dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
Sorry voor de houding, maar als de goedschikse aanpak niet werkt omdat je alles als onmogelijk afwimpelt en kwijnt in zelfmedelijden, dan de harde aanpak maar eens proberen
Woont er geen sympathieke R&P-Fok!ker in de buurt om eens wat mee te hangen?
We kunnen ook gewoon praten hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Strawberrys posts zijn genoeg hier hoor kwa hulp.Een relatie met iemand onder de 20 begin ik zeker niet aan
. Alleen praten durf ik al niet.
ik denk uit richting limburg(gezien de links waar ze (overleden)vriend woonde, trips naar duitsland en frankrijk. en de uitgaansgelegenheid stairway to heaven waar hij het over heeft wat volgens google in maastricht is . )quote:
Zie je wel, je klinkt totaal niet als iemand die het helemaal niets meer kan schelen..quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:20 schreef richard_prf het volgende:
"Toekomst is er niet meer. Waaghalzen zoeken hun toevlucht in de drank, hoeren en het opzoeken van gevaren in de hoop te overlijden. Bij dergelijke vormen van wanhoop geven ze de moed op en denken ze aan zelfmoord. Sommigen noemen het 30 jaar worden de fatale termijn. Zijn ze dan nog maagd, dan overwegen ze zichzelf op te hangen of voor de trein te gooien."
In deze situatie ben ik nu beland. Ik heb ongelooflijk veel lef. Ik rijd alleen naar andere landen in de hoop te overlijden in een verkeersongeval. Ik heb mn rijbewijs pas sinds kort.Mijn rijnstructeur had nog nooit iemand meegemaakt die totaal niet zenuwachtig was tijdens het praktijk examen.
Morgen ga ik naar Duitsland rijden. Omdat daar onbeperkte snelheden geldt op snelwegen heb ik al zin om met 220km/h te scheuren. Hopelijk ga ik dood. Zo niet dan zoek ik weer een nieuw gevaarlijk iets op.
Sinds 2 weken geleden drink ik me kapot en ik rook wiet. Het zal me niet verbazen dat ik uiteindelijk besluit naar de hoeren te gaan.
Hmmja, das wel een beetje ver.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk uit richting limburg(gezien de links waar ze (overleden)vriend woonde, trips naar duitsland of frankrijk. en stairway to heaven uit maastricht.
maar wie weet
Dat is gewoon een kutwijf, trek daar niets van aan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:56 schreef richard_prf het volgende:
Weer een andere chick vertelde me precies hoe het zat namelijk:
10-11-2010 4:28:13 - helena richard je hebt geen liefde niks:P
10-11-2010 4:28:14 richard - helena Omdat ik fucking veel heb gewekrt
10-11-2010 4:28:16 - helena richard pffffffffffff
10-11-2010 4:28:17 richard - helena I know
10-11-2010 4:28:24 richard - helena Daarom deed ik het ook
10-11-2010 4:28:31 richard - helena Om alles te vergeten
10-11-2010 4:28:31 - helena richard jaapffff
10-11-2010 4:28:36 richard - helena En voor het bedrijf te leven
10-11-2010 4:28:36 - helena richard daar ga je met je goeie gedrag
10-11-2010 4:28:41 - helena richard naar het werk toe
10-11-2010 4:28:42 - helena richard hai
10-11-2010 4:28:46 - helena richard zie je elke dag die elendige
10-11-2010 4:28:47 - helena richard koppen
10-11-2010 4:28:52 - helena richard van die collegas:P
10-11-2010 4:29:00 richard - helena Mn collegas zijn wel ok
10-11-2010 4:29:12 - helena richard J
10-11-2010 4:29:13 - helena richard j
10-11-2010 4:29:14 - helena richard ja
10-11-2010 4:29:18 - helena richard maar toch ga je er heen
10-11-2010 4:29:21 - helena richard elke dag maar weeer..
10-11-2010 4:29:23 richard - helena ja
10-11-2010 4:29:24 - helena richard terwijl je niks hebt
10-11-2010 4:29:26 - helena richard ooooo
10-11-2010 4:29:35 - helena richard je hebt geen sex
10-11-2010 4:29:37 - helena richard geen date
10-11-2010 4:29:41 - helena richard geen liefde.
10-11-2010 4:29:43 - helena richard niet iemand die zegt
10-11-2010 4:29:46 richard - helena Houd fokking bek eens :/
10-11-2010 4:29:47 - helena richard rich? ga je mee naar bed
10-11-2010 4:29:48 - helena richard slapen,
10-11-2010 4:29:50 - helena richard neee nobody
10-11-2010 4:30:00 - helena richard of naaa de bios gaanofzo
10-11-2010 4:30:02 richard - helena Klaar nu
10-11-2010 4:30:03 - helena richard ik vind dt heel erg.
10-11-2010 4:30:04 richard - helena :S
10-11-2010 4:30:06 - helena richard ikz al dat niet kunnen..
10-11-2010 4:30:24 - helena richard ma jij bent dat gewend..
10-11-2010 4:30:27 - helena richard dus kan ook niet anders..
10-11-2010 4:30:35 richard - helena Nee
10-11-2010 4:30:36 - helena richard nou sorry hoor,
10-11-2010 4:30:39 - helena richard niet kwaad bedoeld ofzo
10-11-2010 4:31:09 - helena richard jaaa
10-11-2010 4:31:13 richard - helena Niemand ziet me staan, ben alleen op deze wereld![]()
10-11-2010 4:31:16 - helena richard dat denk ik ookjaaa.
10-11-2010 4:31:19 - helena richard hoe redt je het..
10-11-2010 4:31:25 richard - helena WIl je dat echt weten?
10-11-2010 4:31:41 - helena richard dat redt ik niet eeens..
10-11-2010 4:31:44 - helena richard dan ben ik al dood.
10-11-2010 4:31:46 - helena richard serieus
10-11-2010 4:31:53 - helena richard kk leven zoals die van jou
10-11-2010 4:31:55 - helena richard sorry hoor,
10-11-2010 4:31:57 - helena richard maar
10-11-2010 4:31:59 richard - helena Mijn leven is perfect.
10-11-2010 4:32:02 - helena richard dat is absoluut zo erg..
10-11-2010 4:32:08 - helena richard kwil je niet de zwakte in praten ofzo
Veranderen kan ik niet. Geen relaties/vriendschappen/ervaringen opgebouwd dus zoals het fukking artikel al omschreef:
"Erger nog, ze zijn niet meer in staat om ooit nog (nieuwe) vrienden te maken. Wie wil proeven hoe het is zonder vrienden, moet maar eens een maandje alles alleen doen zonder contact te zoeken met anderen. U zult merken dat u meer afhankelijk bent van vrienden dan u zou verwachten. Eenzaamheid is daar het logische gevolg van. Altijd alleen thuiskomen, de hel ervaren van het alleen zijn met de feestdagen en nooit vrienden mee naar huis kunnen nemen. Succes bij vrouwen is tot het minimum gedaald waardoor de kans op het ervaren van liefde en geluk tot nul wordt gereduceerd. Met lede ogen moeten ze aanzien hoe de meeste mensen een gelukkig leven leiden en minstens 95 % van hen aan seks doet. Elke keer als een gesprek over liefde gaat voelen ze weer de pijn. Velen leiden een teruggetrokken bestaan waarbij ze zichzelf zo veel mogelijk opsluiten om contact met mensen te vermijden."
Ik ben het type persoon dat uiteindelijk eindigt voor een trein.
Tuurlijk wel, de fokker weet dat je 'contactgestoord' bent en dat is juist waarom die fokker met je af wil spreken, zo dat je daar aan kan werken. Als je nou in Groningen woonde of zo dan had ik nog wel met je naar de bios gegaan, ik heb zelf tot februari ook niet al te veel te doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan je die Fok!ker niet aandoen om met een contact gestoorde clown te gaan rondhangen -.-
Morgen wordt het chillen in Duitsland. Foto's zullen volgen mocht ik heel thuis komen.
Uurtje of 7 's avonds ga ik weg. Ik hoorde dat het glad wordt op de wegen... mooi zo kan ik meteen testen of mn auto op de baan blijft met 220km/h.
Laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:25 schreef Bombshell het volgende:
Strawberry doe wat goeds voor de maatschappij en geef je zelf in een orgie aan mylifeisgrey, richard en ongeschikt!
Mwah, misschien zijn er ook wel meiden die het leuk vinden als redster in nood te werk te gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ze aanspreken met "hoi, ik ben een zielige, vriendloze maagd, wil jij me daar alsjeblieft vanaf helpen" gaat natuurlijk niet werken
Wat voor een kleding draag je?quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... bij mn maatjes vroeger toen ik nog 18 was maakte de dames veelvuldig oog contact met ze... dus gingen ze naar hen toe en een praatje maken. Ik werd altijd genegeerd alsof ik niet bestond en zo is dat nog altijd tot op de dag van vadaag. En nee toen ik 18 was had ik mezelf nog niet afgeschreven. Maar ik kan je met zekerheid zeggen dat ik genegeerd werd en volgens mij was mn houding zo slecht nog niet. Ik deed gewoon mijn ding maar dames waren gewoon 100% ongeïnteresseerd in mij.
Daarom denk ik dus ook dat ik 100% zeker word afgewezen. Maar ik wil ff weten hoe het precies voelt om afgewezen te worden.
Dat is niet waar, je zei per PM tegen mij nog iets heel anders.quote:Op vrijdag 26 november 2010 05:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ruim 10 jaar nooit eens een chick je richting opkijkt ga je automatisch denken dat je lelijk bent en iets mankeert. Van de behoorlijk aantal keren dat ik uitging is er nooit een chick geweest die oogcontact maakte.
Betere tijden komen niet gewoon aanwaaien Jeroen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 06:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik was niet van plan om morgen uit te gaan hoor.
momenteel is het met mij zoals -strawberry- over me zegt : "ik heb teveel problemen, en ik doe er niets aan"
al voelt het voor mij aan als "gewoon wachten op betere tijden"
De eerst hit op google is anders de kroeg in Utrecht met die naam ...quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik denk uit richting limburg(gezien de links waar ze (overleden)vriend woonde, trips naar duitsland en frankrijk. en de uitgaansgelegenheid stairway to heaven waar hij het over heeft wat volgens google in maastricht is . )
Je weet wel dat je andere mensen dood kunt rijden als je als een idioot gaat scheuren? En zeker met gladde wegen. Je mag van mij zo roekeloos doen als je wil maar doe dat dan zonder gevaar voor anderen. Ga fucking skydiven ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 04:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat kan je die Fok!ker niet aandoen om met een contact gestoorde clown te gaan rondhangen -.-
Morgen wordt het chillen in Duitsland. Foto's zullen volgen mocht ik heel thuis komen.
Uurtje of 7 's avonds ga ik weg. Ik hoorde dat het glad wordt op de wegen... mooi zo kan ik meteen testen of mn auto op de baan blijft met 220km/h.
volgensmij is groningen en heel die provincie de tofste plek van nederland. iemand die ik tof vind woont daar. als ik daar was zou alles beter zijnquote:Als je nou in Groningen woonde of zo dan had ik nog wel met je naar de bios gegaan, ik heb zelf tot februari ook niet al te veel te doen.![]()
Groningen is ook tof, omdat ik er woon.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij is groningen en heel die provincie de tofste plek van nederland. iemand die ik tof vind woont daar. als ik daar was zou alles beter zijn
Ja.quote:maargoed dat is misschien een beetje alles op demografische gegevens e.d. afschuiven om een reden bedenken waarom het hier niet goed met me gaat.
Pokeren is ook tofquote:en in limburg zijn dan weer meer vrouwen(zoals ik al zei), maar daar praten ze weer onverstaanbaar.
en bij me ouders is het kut(dom bierdrinkvolk en pokeren, en wat verder de randstad. en hier is het ook kut
zie je, jij bent ook helemaal pro-groningen. het is gewoon tof daar. je zou het niet zeggen als jij het daar klote vond.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Groningen is ook tof, omdat ik er woon.
moet je wel iemand hebben om mee te spelen. klotezooi, laatste keer dat ik bijna ging pokeren was nadat ik al een kutgevoel had omdat een hoer weer (teveel) geld van me had afgetroggeld. en keek iedereen toen aan met gevoelens dat ik overal financieel misbruikt zou worden dus toen maar niet gedaan.quote:Pokeren is ook tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |