Was voor mij ook een verassingquote:Op donderdag 25 november 2010 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ron vd B leeft die nog? Al tijden geen muziek meer van gehoord
6 maart?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, Veenstra is bijna jarig! Gaan we hier nog wat speciaals doen. Plaatje aanvragen, ofzo?
Wie ik?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, Veenstra is bijna jarig! Gaan we hier nog wat speciaals doen. Plaatje aanvragen, ofzo?
Ja, dat is bijna joh! Voor je het weet is het maart.quote:
Als u Michiel Veenstra bent.. Jazeker!quote:
Denk dat ik daar het antwoord wel op weet... Proost, Venema!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of je in bent voor een pint Guinness, bedoelt Hans.
In maart pas hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna joh! Voor je het weet is het maart.
[..]
Als u Michiel Veenstra bent.. Jazeker!.
Hier geen problemenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf ik krijg tranen in mijn ogen van de slechte bereikbaarheid van 3FMfan.nl.. Eerste keer laden is echt dramatisch. Is dat jou nou echt niet opgevallen??
Ik zou de KPN / Ziggo maar eens gaan bellen dat ze eindelijk ADSL aan gaan leggen in Groningenquote:Op donderdag 25 november 2010 21:22 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf ik krijg tranen in mijn ogen van de slechte bereikbaarheid van 3FMfan.nl.. Eerste keer laden is echt dramatisch. Is dat jou nou echt niet opgevallen??
't is een routing/dns probleempje van Planet/KPN, denk ik. Sirolf heeft wel humor. Check this!quote:
quote:5 * asd2-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.229.101]
6 asd2-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.229.101]
7 134.222.152.181
8 ge0-v3900.cr1.nik-ams.nl.as8312.net [195.210.57.54]
9 compukos.demarc.nik-ams.nl.as8312.net [195.210.57.107]
10 ikzalkijkenwatikvoorjekandoen.nl [178.21.112.61]
Hebben ze daar wel telefoon?quote:Op donderdag 25 november 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou de KPN / Ziggo maar eens gaan bellen dat ze eindelijk ADSL aan gaan leggen in Groningen
Niets mis met mijn 33k6 modem en bijbehorend internetquote:Op donderdag 25 november 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou de KPN / Ziggo maar eens gaan bellen dat ze eindelijk ADSL aan gaan leggen in Groningen
quote:PLAYMATES UIT DE KLEREN VOOR SERIOUS REQUEST
Een Playboy-fotograaf heeft een niets verhullende actie bedacht voor Serious Request. Drie playmates gaan op 21 december uit de kleren om zo veel mogelijk geld op te halen voor stille slachtoffers van aids.
De drie dames in kwestie zijn Ancilla Tilia, Carlijn Carter en Chantal Hanse, schrijft het blad van de Technische Universiteit Eindhoven. Playboy-fotograaf Patrick Kaas zal met een collega een fotografieworkshop geven. "Het zijn leuke, gezellige meiden van wie ik wist dat ze wel aan deze actie wilden meewerken", vertelt Kaas aan Cursor.
De workshop gaat naar de vijftien hoogste bieders en vindt plaats op het terrein van de Technische Universiteit. Belangstellenden kunnen zich binnenkort aanmelden via de veilingsite van 3FM. De Eindhovense Kaas hoopt 'zo veel mogelijk' geld op te halen met zijn actie en spreekt van een minimum van 250 euro per deelnemer.
Serious Request is een jaarlijkse actie van 3FM om geld op te halen voor een project van het Rode Kruis. Dit jaar gaat de opbrengst naar de 'stille slachtoffers' van aids, de kinderen die hun ouders aan de ziekte verloren. Drie dj's worden voor de kerstdagen opgesloten in een glazen huis. Dit jaar gaan Giel Beelen, Gerard Ekdom en Coen Swijnenberg het huis in Eindhoven in.
Ik gebruik dezelfde VPS ook als IRC bouncer, vandaar die hostname.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is een routing/dns probleempje van Planet/KPN, denk ik. Sirolf heeft wel humor. Check this!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |