quote:Op donderdag 25 november 2010 18:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
VERSCHUUREN VERSCHUUREN!!!!11111!!!!!!111111
Ik heb gister het hele album beluisterd, da's lang niet verkeerd.quote:
Mag ik het zeggen? Beetje The Killers-achtig.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Best OK inderdaad. Valt mij ook niet tegen.
Hij is prima he! SOS.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb gister het hele album beluisterd, da's lang niet verkeerd.
Uit de tijd dat ze nog echt tof warenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen? Beetje The Killers-achtig.
Ik heb 'em pas 1 keer gehoord, maar ik hoor het "ja, nou is het wel mooi geweest"-gehalte wel.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
Ik ben eigenlijk al wel weer een beetje klaar met Mijn Dag.
Dit soort teksten en nummers is een belediging voor artiesten die wčl moeite doen er iets van te maken. Die hele Lange Frans is eigenlijk een vleesgeworden belediging.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:27 schreef Waalwijker het volgende:
'Zing een liedje voor me Frans, ook al is het in het Frans.'
Wát een sterke songtekst!![]()
Mwah, ik moet zeggen dat ik het wel een aardig nummer vind, maar die tekst in het refrein kan écht niet. Het klinkt ook gewoon niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit soort teksten en nummers is een belediging voor artiesten die wčl moeite doen er iets van te maken. Die hele Lange Frans is eigenlijk een vleesgeworden belediging.
Gisteren sloeg Michiel ook op hol toen 'ie de andere Michiel tegen kwam (zogenoemde 'techniekkabouter de Romijn'.), zoals te zien in het rondleidings-filmpje van hem gisteren.quote:
Tsja.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denkt menig 3FM-luisteraar anders over..
Ach, reeds lang geleden is vastgesteld dat Roel nou niet bepaald de doelgroep (meer) is, dus...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denkt menig 3FM-luisteraar anders over..
Is ie weer rondjes aan 't rijden in z'n auto?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:20 schreef Waalwijker het volgende:
Domien hangt weer de popijopi uit op Twitter.
Haha, dat zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 25 november 2010 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ie weer rondjes aan 't rijden in z'n auto?
Unfollowen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:20 schreef Waalwijker het volgende:
Domien hangt weer de popijopi uit op Twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |