Nee, zo ben ik niet. Ik zat aan de voetbal te denken.quote:
Nee, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jij met een voetbal? Om een statement te maken?
Dat is een gebed zonder eindequote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi _ en niet collega.
Heb je al (een) collega(s)?
Ik kan wel vrijwilliger worden daar. En dan heb ik straks genoeg ervaring en kan ik zo betaald verder.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een gebed zonder eindeMorgen hoor ik er meer over, hoop ik......
Ik zal het in de groep gooien, maar ik weet nu al wat het antwoord erop isquote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan wel vrijwilliger worden daar. En dan heb ik straks genoeg ervaring en kan ik zo betaald verder.
goed ideequote:
Dat was ook maar een garpje hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal het in de groep gooien, maar ik weet nu al wat het antwoord erop is
Als het sneeuwt: Lekkere kop warme chocolademelk bierquote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Under_Score het volgende:
[..]
goed ideestraks maar een bakkie halen denk ik
Nee hoor, dat wil ik niet hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens sneeuwradar () moet het zo losgaan
Natte schnee jaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik zie het!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
maar het gebeurd denk ik toch, kun je weinig aan veranderenquote:
Nee, ik ben Storm. Dus straks een lekker zonnetjequote:Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie het!
[..]
maar het gebeurd denk ik toch, kun je weinig aan veranderen
dankjewel mevrouw Stormquote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben Storm. Dus straks een lekker zonnetje
ja he..quote:
Zo ben ik.quote:
Je hebt nog geen RSI?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:03 schreef Samzz het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 39387 (gemiddeld 34 per dag)
Ik zo ook spaghettiquote:Op donderdag 25 november 2010 17:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo spaghetti eten en vanaamd naar gerard!
Nee, ze heeft wel een BBquote:
2 posts boven je?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:15 schreef Samzz het volgende:
Waar is mijn favoriete hooligan eigenlijk gebleven?
Nee, nee, ik bedoel Robinhoo. FCTVVFIGIL ken ik nietquote:
The name of the rosequote:
Heerlijk nummerquote:
Henquote:
Wij hadden gisteren ook lekker spaghetti. Ik had gekooktquote:Op donderdag 25 november 2010 17:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo net verdomd lekkere spaghetti op
verwacht je post?quote:
daar lees ik wel overheenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja weet ik eigenlijk ook niet. Anders heb je zo'n dom blauw dingetje
goed gedaan jongen!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren ook lekker spaghetti. Ik had gekookt
jupquote:
Dankjewel vaderquote:
als het maar genoeg is, niets is zo fucking irritant als dat alles op is maar nog honger hebbenquote:
Zatquote:Op donderdag 25 november 2010 17:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
als het maar genoeg is, niets is zo fucking irritant als dat alles op is maar nog honger hebben
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze hebben er een prachtige snelweg omheen aangelegd, zeikstraal!
Als het m'n busreis wat zou verkorten zou ik blij zijn.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze hebben er een prachtige snelweg omheen aangelegd, zeikstraal!
Busquote:Op donderdag 25 november 2010 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als het m'n busreis wat zou verkorten zou ik blij zijn.
Lekker fietsenquote:Op donderdag 25 november 2010 18:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Rij dr ook ff langs zou ik zeggen![]()
De moeite waard!
Woont er wel iemand van ToF daarboven?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:27 schreef Samzz het volgende:
Oke. Wie van jullie woont boven de Drie Gezusters in Enschede?
Dat weet ik niet, dat vraag ik nuquote:Op donderdag 25 november 2010 18:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Woont er wel iemand van ToF daarboven?
best hoogquote:Op donderdag 25 november 2010 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet mijn gemiddelde eens zien
quote:
Henrikequote:
Patrickquote:
Oh, gelukkigquote:Op donderdag 25 november 2010 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San! Ben vanmiddag ff geweest en alles ging wel goed.
Kan een collega wel eens vragen of ie nog ruimte heeft in de trailerquote:
Werkenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef Redbaron het volgende:
Tering wat is t rustig hier, iedereen aan t eten ofzo?
dropjes sabbelenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:15 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Vixen is ziek.
Wat helpt goed tegen keelpijn, en nee geen thee met honing, te ranzig voor woorden.
Even me eigen creatie crossposten.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha.
Kent iemand deze al al al al?
[PAINT] Niet bestaande drankjes of etenswaren
Hoezo?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:27 schreef Samzz het volgende:
Oke. Wie van jullie woont boven de Drie Gezusters in Enschede?
Yesyes!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:06 schreef omearos het volgende:
David, Nath, Sel
Nath, ik lees net je onderschriftso true
ff een paar uur geslapenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:07 schreef Redbaron het volgende:
Tering wat is t rustig hier, iedereen aan t eten ofzo?
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Even me eigen creatie crossposten.
[ afbeelding ]
Dank. Heb je dat topic al gezien? Om van te huilen van 't lachen.quote:
ik had alleen pagina 1 nog maar doorgelezen. ben nu met de rest bezigquote:Op donderdag 25 november 2010 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dank. Heb je dat topic al gezien? Om van te huilen van 't lachen.
Maar Tukkers en tukkerettes ik ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Geweldig!quote:Op donderdag 25 november 2010 19:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Even me eigen creatie crossposten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier niet, alleen regenquote:
Welke film?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
Warme choco, deken en een film. Hoppa
Wel !quote:
Sjoemie.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:27 schreef GimmeGore het volgende:
Lang zal Ivo leven, lang zal Ivo leven
Lang zal Ivo leven in de gloria
In de glo-ri-a
In de glo-ri-hi-a
Wie is Ivo?
ben heel benieuwdquote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zag laatst zoiets grappigs. Hadden ze rontgenfoto's gemaakt van een vrouw die allerlei sexy poses aannam.![]()
ff zoeken en dan post ik het hier.
Dat heb ik nu altijd al op mijn kamer willen hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 22:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schoenen!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
Hier dan:Int donker voelen ze wel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga pittn
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
Dat zijn m'n billenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:32 schreef F2tB het volgende:
[..]
Int donker voelen ze wel anders
ik ga pittn
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:28 schreef Samzz het volgende:
Hier dan:TrutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
Waar staan die dagcijfers?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sander
@ San, krijg een leven ofzo![]()
![]()
dagcijfers:
001. 622 Samzz
MIJN ouders zijn hier helemaal wild van. Het is dan ook wel goeie muziek hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:09 schreef ACT-F het volgende:
Net foto's gemaakt bij een hennepkwekerij, vandaar
Ik word er helemaal chill van. Zeker i.c.m. bijbehorende middelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Tong80 op 83?
Is er iets met 'm aan de hand?
MIJN ouders zijn hier helemaal wild van. Het is dan ook wel goeie muziek hoor
quote:
Staat al ruim 8 jaar in mijn profiel hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus je stuff komt uit Goor?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe oud je bent.
Dit vroeg ik me al langer af maar nu je dit post ben ik wat nieuwsgieriger geworden.
Zo nieuwsgierig ben ik blijkbaar dus niet. Dat ik daar niet op heb gelet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Staat al ruim 8 jaar in mijn profiel hoor
Dit is natuurlijk een beetje eind jaren '60, dus in mijn gedaante als vitamine C was het zeker in mijn tijdquote:Op vrijdag 26 november 2010 01:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo nieuwsgierig ben ik blijkbaar dus niet. Dat ik daar niet op heb gelet.
The Byrds is ook wel voor jouw tijd.
Maar mijn geschatte leeftijd klopt wel ongeveer. Ik schatte je rond de 30.
Je gedaante als vitamine C?quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een beetje eind jaren '60, dus in mijn gedaante als vitamine C was het zeker in mijn tijd
Amersfoort niet. Wel koud en iedereen staat te krabben, dat is wel grappigquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:09 schreef ACT-F het volgende:
Net foto's gemaakt bij een hennepkwekerij, vandaar
voor die van vorige week moet ik nog een casus bedenken over een abosluut recht dat is gevestigd op een onroerend goed.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Restauranttip v/d dag: Enchilada in Gronau. Man, wat vret'n gisteren...Nu een dikke toet en een verbrande anus van het driet'n.
ouchquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:05 schreef Intelligence het volgende:
Ohjah, mijn vinger is zwart, meeting gehad met hamer
teveel gezopen gister ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit hier met moeite een bammetje weg te werken, duurt al 10 min
Maar tweequote:
Wat hej dan moeite met bammetje ?quote:
omgggggquote:
Lag er "al" om half 1 inquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whoaaaaaaaaaa, da's een goed idee
elke vrijdag komt de visboer en de snackbar hier bezorgen als we bestellenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef F2tB het volgende:
[..]
omgggggvanmiddag ff naar de snackbar
mooiquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goeienmorgggenn!!
Kan geen drop en zoethoutthee meer zien, maar dankzij ToF voelt voelt Vixen zich weer een heel stuk beter.
Hoeist hier?
Waar is datquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef omearos het volgende:
[..]goedzo
[..]
[..]
elke vrijdag komt de visboer en de snackbar hier bezorgen als we bestellen
Ooh wa bestquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goeienmorgggenn!!
Kan geen drop en zoethoutthee meer zien, maar dankzij ToF voelt voelt Vixen zich weer een heel stuk beter.
Hoeist hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu eerst bammetjes etenI'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Heb je m'n raad opgevolgd?quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:20 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Goeienmorgggenn!!
Hoeist hier?
nog een deadline?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woeiiiiiiiiiiiiiiii, dit deeltje moet ook vol
in de categorie nieuws en informatie nog welquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel mooi dat FOK! website van het jaar is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |