Nee, zo ben ik niet. Ik zat aan de voetbal te denken.quote:
Nee, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jij met een voetbal? Om een statement te maken?
Dat is een gebed zonder eindequote:Op donderdag 25 november 2010 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi _ en niet collega.
Heb je al (een) collega(s)?
Ik kan wel vrijwilliger worden daar. En dan heb ik straks genoeg ervaring en kan ik zo betaald verder.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een gebed zonder eindeMorgen hoor ik er meer over, hoop ik......
Ik zal het in de groep gooien, maar ik weet nu al wat het antwoord erop isquote:Op donderdag 25 november 2010 16:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kan wel vrijwilliger worden daar. En dan heb ik straks genoeg ervaring en kan ik zo betaald verder.
goed ideequote:
Dat was ook maar een garpje hoorquote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal het in de groep gooien, maar ik weet nu al wat het antwoord erop is
Als het sneeuwt: Lekkere kop warme chocolademelk bierquote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef Under_Score het volgende:
[..]
goed ideestraks maar een bakkie halen denk ik
Nee hoor, dat wil ik niet hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens sneeuwradar () moet het zo losgaan
Natte schnee jaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik zie het!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
maar het gebeurd denk ik toch, kun je weinig aan veranderenquote:
Nee, ik ben Storm. Dus straks een lekker zonnetjequote:Op donderdag 25 november 2010 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie het!
[..]
maar het gebeurd denk ik toch, kun je weinig aan veranderen
dankjewel mevrouw Stormquote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben Storm. Dus straks een lekker zonnetje
ja he..quote:
Zo ben ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |