abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89187085
De Eetclub
Karen en Michel, begin dertigers, verhuizen met hun dochtertje naar een exclusieve villawijk. Al snel vindt Karen een hechte vriendenkring in de vrouwen van De Eetclub en hun echtgenoten. Als de ogenschijnlijke zelfmoord van één van hen de onderlinge relaties onder druk zet, komt Karen erachter dat iedereen in De Eetclub geheimen heeft voor haar én voor elkaar. Karen ontdekt dat vooral Simon, de natuurlijke leider van de vriendenclub, meer weet dan hij prijsgeeft. Zelfs het politieonderzoek dreigt stuk te lopen op de geslotenheid van De Eetclub. Dan besluit Karen zelf de waarheid boven tafel te krijgen... door roos85

Als niet-liefhebber van Nederlandse films ben ik er toch heengegaan omdat het boek leuk was. De film is het allemaal net niet. Er zijn een hoop karakter die allemaal wel wat met elkaar te maken hebben, maar het wordt imo allemaal te losjes gelaten waardoor er weinig diepgang in zit. Het verhaal is wel vermakelijke en de beelden zijn mooi, maar op sommige momenten (vooral aan het begin) was het camerawerk onrustig. Het einde vond ik ook erg abrupt komen na alle gebeurtenissen.

IMDb: -
Mijn cijfer: 5,0
pi_89187320
Tijdje geen films gekeken, volg een "nieuwe" serie. Ben afgehaakt van Burn Notice en Leverage. Was elke keer hetzelfde.

Wacht op het nieuwe seizoen van Entourage, Californication en How to Make it in America.

Volg op dit moment The Big Bang Theory, Community(!!!) en Blue Mountain State.

En volg sinds kort Chuck, nu seizoen 1 t/m 3 gezien, dikke 8.5! Echt wel leuk en ze blijven het nog redelijk afwisselend houden voor een spionnen-comedy.

Vanavond maar weer even een filmpje denk ik.
pi_89187379
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:36 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]

Gister gezien.
Goede film met mooie opbouw en goede snelheid. :)
En ook wel leuk om erachter te komen wat er precies aan de hand is en wat de oorzaak is.

Ik vond dat wel ZO een 13 in een dozijn horrortje -O-
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:32:42 #29
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_89187760
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:21 schreef JDx het volgende:
Tijdje geen films gekeken, volg een "nieuwe" serie. Ben afgehaakt van Burn Notice en Leverage. Was elke keer hetzelfde.

Wacht op het nieuwe seizoen van Entourage, Californication en How to Make it in America.

Volg op dit moment The Big Bang Theory, Community(!!!) en Blue Mountain State.

En volg sinds kort Chuck, nu seizoen 1 t/m 3 gezien, dikke 8.5! Echt wel leuk en ze blijven het nog redelijk afwisselend houden voor een spionnen-comedy.

Vanavond maar weer even een filmpje denk ik.
Chuck is idd heel erg leuk en gaaf. Lekker tempo zit er ook in.
pi_89191893
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:22 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik vond dat wel ZO een 13 in een dozijn horrortje -O-
Heb ik ergens gezegd dat het origineel is dan?
Het is ook een remake.. dus vernieuwend kan het nooit zijn.
pi_89193090
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Chuck is idd heel erg leuk en gaaf. Lekker tempo zit er ook in.
Flash Forward is absoluut een aanrader kwa series. Heb het eerste seizoen in 4 dagen afgekeken ;)

Trailer doet het meer als een drama overkomen, ik zou het eerder als thriller klassificeren.
Veel ontzettend coole ontwikkelingen, en een stijgende spanning omdat je langzaam naar 29 april toewerkt (season finale).
Typische 'Oke, we doen nog één aflevering kijken en dan stoppen we echt voor vandaag!'-serie
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_89193732

Once Upon a Time in Mexico
Regie: Robert Rodriquez
Met o.a: Antonio Banderas, Salma Hayek, Johnny Depp
Verhaal
De corrupte Generaal Marquez wordt door drugsbaron Barillo ingehuurd om een coup te plegen tegen de president. CIA-agent Sands (Depp) huurt dus El Mariachi (Banderas) in om Marquez te doden, en gepensioneerd FBI-agent Ramirez om Barillo te doden, maar ondertussen heeft Sands ook weer plannen voor zichzelf.
Oordeel
Deze film is echt zeer aan te raden voor een leuke avond film kijken! De film bevat veel humor, actie, achtervolgingen, mooie muziek en een geniale rol door Johnny Depp. De film moet je tevens niet al te serieus nemen. Er zitten veel absurde dingen in zoals gitaren waar geweren en vlammenwerpers in zitten. Er zitten ook veel interessante personages in, waar jammer genoeg niet verder op wordt ingegaan.
IMDb Cijfer: 6,2
Mijn Cijfer: 7,5
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:17:11 #33
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_89195404
Gisteren:
Metropolis (The Complete Metropolis)
Toen in 2008 bekend werd dat er in een klein museum in Buenos Aires verloren gewaand materiaal van Metropolis was gevonden was de film wereld in extase. Men had nooit durven dromen dat er ooit nog beelden gevonden zouden worden die er na de premiere in 1927 uit waren geknipt. Waren de hevig beschadigde beelden nog te redden?

Het kostte bloed,zweet, tranen en heel veel uren restoratie werk maar begin dit jaar was het dan zover: een langere versie (de langste die sinds 1927 te zien is geweest) van Fritz Lang`s meesterwerk ging tijdens de Berlinale in premiere. Na een bioscoop tour in de UK zijn daar dan eindelijk de dvd en blu-ray van de nieuwe versie.

De belangrijkste vraag is natuurlijk of die 25 minuten aan nieuw materiaal ook iets wezenlijks toevoegen aan een film die sowieso al geweldig was. Het antwoord daarop is een volmondig JA!
Door het nieuw toegevoegde materiaal komt er wat meer emotionele diepgang in (vooral in het eerste deel). Maar de belangrijkste toevoeging is het feit dat het geheel veel meer en beter gebalanceerd aan doet. Het springt veel minder, zoals in de eerdere versies, van de hak op de tak.
Je ziet trouwens precies welk materiaal is toegevoed: de nieuwe beelden zijn heel zwaar beschadigd en kunnen dus makkelijk herkend worden. Verwacht dus geen mooi opgepoetst beeld.

Een onmiskenbaar meesterwerk is dus door het nieuw toegevoegde materiaal nóg beter geworden.
Dit is de versie die je moet zien en eigenlijk in huis móét hebben.

10/10
pi_89195812
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:50 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Once Upon a Time in Mexico
heb je deel 1 (desperado) weleens gezien? die is een stuk beter.
pi_89198689
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:41 schreef bramhim250 het volgende:
La vita e Bella
[ afbeelding ]

http://www.imdb.com/title/tt0118799/
Wat vond je er van?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:25:50 #37
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_89200157
Lost in Translation

Film met aan de ene kant enorm veel sfeer en emotie, aan de andere kant een traag en vrij dun plot. Bill Murray speelt heel goed, Scarlett ziet er vooral heel mooi uit. Niet helemaal mijn ding, maar heb er wel van genoten.

7.5
pi_89200981
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:05 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Wat vond je er van?
Prachtige film!
pi_89204658
La Mala Educacion
Spaanse film met iets teveel nichten. Heb 1 vrouw in de hele film geteld. :')
Verder wel een sterke film.
7.8/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_89205469
2 Fast 2 Furious
Blijft lachen, maar veel minder dan het eerste deel. Wel een gruwelijk lekkere Eva Mendes :9
7.5/10
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_89206078
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:39 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Flash Forward is absoluut een aanrader kwa series. Heb het eerste seizoen in 4 dagen afgekeken ;)

Trailer doet het meer als een drama overkomen, ik zou het eerder als thriller klassificeren.
Veel ontzettend coole ontwikkelingen, en een stijgende spanning omdat je langzaam naar 29 april toewerkt (season finale).
Typische 'Oke, we doen nog één aflevering kijken en dan stoppen we echt voor vandaag!'-serie
FF is wel een aardige serie, maar dankzij de poepkijkende hoofdpersoon niet echt geslaagd en daarom ook na S1 gecanceld.
pi_89208599
Easy A
A clean-cut high school student relies on the school's rumor mill to advance her social and financial standing.

Toffe film, leuke en scherpe dialogen en een Emma Stone die op dreef is. Het recept voor een uiterst vermakelijke feel-good film.

IMDb: 7,5
Mijn cijfer: 7,8
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:35:10 #43
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_89208689
Harry Potter and the Sorcerer's Stone (2001, VK, Chris Columbus)
Ik zapte er langs en bleef hangen, dat zegt genoeg over de kwaliteit van de film. Het was leuk om nu het allemaal ten einde loopt de eerste film weer eens te zien. Wat jong en schattig waren Harry, Ron en Hermoine hier nog. Bij al die eerste kennismakingen met magie en de tovernaarswereld ging mijn hart nog steeds sneller kloppen van plezeier.
cijfer: 8
pi_89210231
A bittersweet life

Zuid-Korea
Drama / Thriller
120 minuten

geregisseerd door Ji-woon Kim
met Byung-hun Lee, Yeong-cheol Kim en Min-a Shin

De perfectionist Sun-woo heeft het volledige vertrouwen van zijn baas door vol overgave een net restaurant te runnen. Wanneer zijn baas Kang vermoedt dat zijn jongere vriendin Hee-so een geheime liefde heeft, geeft hij Sun-woo de opdracht haar in de gaten te houden en haar om het leven te brengen wanneer zij Kang verraad. Na haar een aantal dagen gevolgd te hebben, betrapt hij Hee-so met haar vriendje, maar tot zijn eigen verbazing laat hij hen gaan. Door deze beslissing heeft hij een onomkeerbare strijd in gang gezet.

Deze film staat op nummer 185 in de films top 250
» volledige top 250

Opzich een goeie film, maar vind hem hier wel wat te overrated.
Het verhaal, het acteerwerk en de muziek was erg goed. Alleen vond ik dat de film iets te lang duurde en een beetje te sloom voortduurde. Er had meer in gezeten. Daarom een 6.5
pi_89212946
Knucklehead...geen aanrader. Een worstelaar die een lief weeskindje speelt en...hoe cliche...gaat vechten om het weeshuis te redden.
The American...heeft het meer van dialoog dan van actie, wat je wel verwacht na de eerste scene...wel oke.
Inception...al 4 keer bekeken...2 keer bios en hoewel ik bijna nooit gebrande dvd's kijk heb ik deze wel laten branden...langdradige dialogen maar wel een intressante film...stof tot denken net als matrix zeg maar.
pi_89213401
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

heb je deel 1 (desperado) weleens gezien? die is een stuk beter.
Deel 1 is El Mariachi, deel 2 Desperado
  † In Memoriam † zaterdag 27 november 2010 @ 11:03:16 #47
264940 8108139dpths
pi_89218328

Nogal vergezocht en zwaar overdreven, en er zitten een paar héél domme fouten in. :{
Meer dan een 3 krijgt 'ie van mij niet. :N
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:36:21 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89219208
Winter's bone

Meisje in de onherbergzaam, arm gebied waar meth je beste vriend is, gaat op zoek naar haar pa zodat ze hun huis kan veiligstellen voor haar katatonische moeder, haar broertje en zusje.
Maar het bergvolk zit niet zo op haar speurtochtjes te wachten.
Een film vol rauwe lui en rauwe omgangsvormen. Ik vond 'm indrukwekkend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 27 november 2010 @ 11:55:29 #49
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_89219698
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:21 schreef Riches het volgende:

[..]

dus Once upon a time In Mexico is deel 3?
pi_89219703
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:21 schreef Riches het volgende:

[..]

officieel wel, maar tis meer een remake.
vond el mariachi ook niet zo tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')