Was eigenlijk niet van plan om de H&M binnen te stappen, maar kon het niet laten. Heb ik deze wijde groene velours broek gekocht, zit heerlijk als huisbroek en als het weer wat warmer wordt ook ideaal voor buiten. Maar zag ook een leuk tuniekjurkje hangen met taillekoordjes, uit nieuwsgierigheid heb ik deze maar eens gepast (bij H&M stellen ze nooit vreemde of lastige vragen) Wow zeg dat jurkje in maat M paste mij perfect, bij de H&M hebben ze als je een beetje goed doorzoekt ook veel kleding (en leggings) die geschikt is voor langere vrouwen die net zo dun zijn als mij. Voelde mij echt vrouwelijk hierin, maar heb het niet gekocht (waarom ??), maar denk dat ik maandag as terug ga om het alsnog te kopen.
Vreemd zowel dat jurkje alsook die groene veloursbroek staan niet op de webshop van H&M. Van die veloursbroek ga ik nog eentje bijkopen omdat ik de orginele stof en koord nodig heb voor het maken van zakken (broek heeft geen zakken) en ik wil het taillekoord langer hebben en maak de broek tevens zo'n 5 cm langer aan de onderkant daar heb ik wel dezelfde stof voor nodig, vandaar die tweede broek voor uit elkaar te halen.
![nvtjif.jpg]()
H&M blijft toch altijd (goedkoop) verrassen.