Hier was het vooral constant wakker worden. Ik ga zo lopend naar school, lekker in de frisse lucht. En vanmiddag ga ik weer hardlopen, daar heb ik ook zin in.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:10 schreef Chicolate het volgende:
@blurred: wat moeite met in slaap komen, maar ging wel verder. Was vooral erg kort.
ik heb gedroomd dat er verkiezingen waren, en in de voorbereiding voor de verkiezingen had ik me kandidaat gesteld als lijsttrekker, en nog een oude vrouw ook. Ik won en werd lijsttrekker, en die oude vrouw m'n vice-president kandidaat (als in de US)...toen werd ik wakker..quote:Op vrijdag 26 november 2010 07:59 schreef Blurred86 het volgende:
succes vandaag Viking! hoop dat er iets uitkomt waar je tevreden mee kunt zijn![]()
en Chico hopelijk een beetje kunnen slapen vannacht?
ik heb echt zó lekker geslapenen supergaaf gedroomd, ben het grootste deel alleen al weer vergeten natuurlijk
ja, maar op dit stuk is het dus nooit drukquote:
klinkt echt superquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel veel sneeuw en een lief sms'je van Baardmans. Dit is een leuke dag..
Het klinkt al super lekker!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, de perenchocoladetaart die we van de week hebben gebakken is echt té lekker..
Oh dat is heerlijk ja!quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, de perenchocoladetaart die we van de week hebben gebakken is echt té lekker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |