het is zo lastig dat het steeds van die oneliners zijn waar ik op moet reageren. Dan is m'n concentratie gelijk weg...Ach ja, ik heb wat korter gereageerd..quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ben nu benieuwd welke uni's niet echt zijn!
Nynk: je kan het gesprek ook op het werk brengen en je dan realiseren hoe druk het is! Of kost dat teveel tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Oh kut...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Geen idee, maar sowieso de docent Engels vermoed ik (er is ook een docent die haar uren kan opvangen), maar die verving toch alleen maar zwangerschapsverlof tot de kerst, dus voor haar maakt het weinig uit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
bah! wat ontzettend kut
meer die er (per direct) uitliggen?
Ik heb gewoon een brief meegekregen waarin staat mijn dienstverband beëindigd wordt. Heb niks getekend oid en heb ook niks gezegd verder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:03 schreef sigme het volgende:
Vik wat balen.
Kunnen ze je zomaar ontslaan (proefperiode oid?), of moeten ze ontslagvergunning aanvragen?
Niks tekenen!
Jaarcontract waarin staat dat het dienstverband een maand van tevoren beëindigd kan worden met inachtneming van een bepaald artikel uit het burgerlijk wetboek. Ga het dadelijk eens nazoeken allemaal.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
is dat wel rechtsgeldig? Wat voor contract had je?
Prima. Als ik jou was zou ik even het UWV raadplegen of ze je contract tussentijds mogen beëindigen zonder aparte ontslagvergunning. Dat het in je contract staat maakt het niet per se toegestaan. Misschien mag het in deze constructie wel, dan is het geod, misschien mag het niet en dan wil je dat liever weten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een brief meegekregen waarin staat mijn dienstverband beëindigd wordt. Heb niks getekend oid en heb ook niks gezegd verder.
Ja ik ben snel op museumplein uitgestaptquote:Op donderdag 25 november 2010 20:10 schreef Ewelina het volgende:
Sommige AH's verkopen trouwens ook panty's en daarvan heeft de overtoom er 2.
Eens met sigme. Als het mag is 't 'prima' (quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Prima. Als ik jou was zou ik even het UWV raadplegen of ze je contract tussentijds mogen beëindigen zonder aparte ontslagvergunning. Dat het in je contract staat maakt het niet per se toegestaan. Misschien mag het in deze constructie wel, dan is het geod, misschien mag het niet en dan wil je dat liever weten.
Goed, ik weet waar ik aan toe ben.quote:Als u een TIJDELIJK contract heeft, dan loopt dit aan het einde van de contractsperiode van rechtswege af. Als uw werkgever u eerder wil ontslaan zal uw werkgever bij het werkbedrijf een ontslagvergunning moeten aanvragen
firefoxquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er geen last van _aurum_. Welke browser heb je?
allereerst sterkte!quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:01 schreef Viking84 het volgende:
Zij die ontslagen zijn groeten u. Geen plek meer voor mij in de formatie zoals die nu is (m'n collega krijgt dus al mijn uren).
Vanmiddag nog een bijeenkomst van de OR en dan zal ik wel even vertellen wat ik ervan vind. En ik ga mooi bij de concurrent solliciteren, net alsof ik zoveel andere opties heb. Hoef niet meer te komen werken (net alsof ik dat van plan was) en ik lever vanmiddag ook alles in wat ik nog heb liggen. Krijg nog loon tot en met december. Schrale troost: ik ben er redelijk van overtuigd dat het probleem met de huidige 'oplossing' alleen maar groter wordt, dus vroeg of laat klapt de hele zooi.
Ik ga vanmiddag nog naar de OR, hierover praten, dus dan weten ze al dat ik het niet eens ben met de gang van zaken. Ik doe mijn zegje en dan hoor ik wel wat zij daarover te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
allereerst sterkte!
En ik snap dat het je heel hoog zit, maar je hebt een jaarcontract. Als jij maandag thuis blijft, dan ga je akkoord met je ontslag.
Ik zou het nog even laten bezinken en maandag een beslissing nemen. Want als je van het weekend van gedachten verandert, dan kan je niks meer.
Je zou zelfs het recht hebben om maandag gewoon op je werk te verschijnen en dat zij je dan maar weg moeten sturen, dan is de fout bij hun.... niet bij jou.....
Cool, dat scheeltquote:Op vrijdag 26 november 2010 14:41 schreef Merel het volgende:
Vik, heb je rechtsbijstand of ben je lid van de vakbond? Wat rot allemaal zegMijn kennis over arbeidsrecht is nogal weggezakt helaas. Maar je concurrentiebeding geldt nu sowieso niet, solliciteren bij de concurrent mag in deze situatie gewoon.
Geen optie idd. Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen: ben zo gewend aan kleine klassen en daar word ik soms al gekquote:Grote klassen zijn geen optie voor jou hè? Anders zou ik nog eens een lijntje kunnen uitgooien bij de school in DH waar ik gewerkt heb.
Verhuizen naar de Randstad wilde ik toch, dus dat is niet ergquote:Vind het vooral zo rot dat je voor deze baan bent verhuisd. En Nachtwacht ook. Hoop dat je toch nog blij bent in DH!
Vraag me af of dit niet voor mij opgaat?quote:Wanneer is geen ontslagtoestemming vereist?
Voor bepaalde groepen werknemers is geen toestemming voor ontslag nodig
*
Onderwijzend en docerend personeel bij onderwijsinstellingen die onder beheer staan van een natuurlijk of rechtspersoon;
Bél het UWV (of laat bellen) of ga er langs. Het lijkt mij dat dit beding juist voor niet-private scholen is en het dus niet voor jou geldt. Vraag het na.quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Viking84 het volgende:
Van de UWV-site:
[..]
Vraag me af of dit niet voor mij opgaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |