op dit moment ben ik datquote:Op donderdag 25 november 2010 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Degene die het hardst piept als je de stekker eruit trekt
* MPG geeft WOK een pallet koffie, wijst hem de terminal, succesquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij moeten praten, ik heb wel cadeautjes maar geen inpak papier
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MOOI![]()
FIXEN DIE BASTARD![]()
NU METEEN
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft WOK een pallet koffie, wijst hem de terminal, succes.
Koffie it isquote:
Dat kan ook geregeld wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
Thee!!
pff.. wat is de installatie van een keuken een ellende zeg!
volgens mij doen die keuken bedrijven het er om om het zichzelf lastig te maken!!
ik heb echt bij niemand gehoord dat de keuken in 1 keer goed was!
zo ook hier dus weer
Nu het zo zegt valt het mij ook op, bij mijn zus zijn ze ook al een tijdje bezigquote:Op donderdag 25 november 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
Thee!!
volgens mij doen die keuken bedrijven het er om om het zichzelf lastig te maken!!
zo ook hier dus weer
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
Thee!!
zo ook hier dus weer
wat voor voor eentje heb jequote:Op donderdag 25 november 2010 15:36 schreef pgrferrari het volgende:
Weekend![]()
En mijn nieuwe telefoon is binnen![]()
neuh.. hadden geen goede tekening gekregen voor de leidingen..quote:Op donderdag 25 november 2010 15:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Koffie it is*zetten gaat
[..]
Dat kan ook geregeld worden![]()
Ja joh? Moet je alle leidingen omleggen?
Wij hebben een Ikea keuken gekocht en zelf geinstalleerd, nouja, met hulp van schoonpa![]()
Alles doet het nog steeds!
picsquote:
Timing noemen ze datquote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutsneeuw![]()
en dan alleen maar sneeuwen als ik net de boodschappen aan het in- of aan het uitladen ben
Had ik maar z'n kapsterquote:
Aanklagen die handelquote:Op donderdag 25 november 2010 15:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. hadden geen goede tekening gekregen voor de leidingen..
dus de leidingen liggen in de weg.. maar het installatie buro wil niet morgen WEER terug komen.. dus nu staat de keuken 1 cm te ver naar voren.. waardoor er 1 cm keukenblad uitsteekt naast de muur.en aan de andere kant mist er 3 cm..
pffff...
Is het al zo ver daar??quote:Op donderdag 25 november 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutsneeuw![]()
en dan alleen maar sneeuwen als ik net de boodschappen aan het in- of aan het uitladen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |