QFTquote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkeerde smiley
het is vrouwen![]()
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:
Jij bent er zaterdag toch eerder dan de rest?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bah, Marijke_!
Zelfs ik d8 zo niet door
![]()
kapot slaan op de eerste knuppel die langs komt lopenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
gelukkig doet mijn toetsenbord niet wat ik wil![]()
over 8 minuten is het weekend
Bel ITquote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
ik doe met je meequote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
iedereen is al naar huisquote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
kapot slaan op de eerste knuppel die langs komt lopen
I knowquote:Op donderdag 25 november 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
It's what I always wanted
aan het draadje vastpakken keihard ronddraaien en laten vliegen, het liefst dwars door een raam heenquote:
Oeh!quote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bel IT![]()
En jeuj voor weekend
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent er zaterdag toch eerder dan de rest?Wat dacht jij dan?
of tegen de muurquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
aan het draadje vastpakken keihard ronddraaien en laten vliegen, het liefst dwars door een raam heen
als je mazzel hebt krijg je een kreunende marijke aan de lijnquote:Op donderdag 25 november 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh!
* suikertaartjebelt haar IT hotline![]()
Ik krijg een stijfje.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je mazzel hebt krijg je een kreunende marijke aan de lijn
dat heb ik al vaak genoeg gehoordquote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je mazzel hebt krijg je een kreunende marijke aan de lijn
laters marijkequote:
dan bel je mijquote:Op donderdag 25 november 2010 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat heb ik al vaak genoeg gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |