1 keuken is kokenquote:
rot een kut een op kut kneusquote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef PinkWins het volgende:
Sorry voor de spam maar ik heb een vraagje!!!
Ik doe met mijn dispuut mee aan een wedstrijd wie het hardst in zijn kont genomen kan worden.
Onze dank is groot!!!!!
Met IJskoude Groet,
ODD Pik Wens
Laat je het morgen anders even weten? Dan houd ik er rekening meequote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga ik sta hevig in dubio over zaterdag, ik wil heel graag maar mijn hoofd staat al dagen op onweer![]()
en een boze pezu is hel
rot op idiootquote:
Ohja Marijke maar die kreunt zo anders ... zegt ze zelfquote:
eerst toestemming vragenquote:
jij mag niet meer radenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij neemt mensen dan zeker ook nooit serieus![]()
Doe effe de quote verwijderenquote:
maar pezu is een beetje afleiding juist niet een beetje goedquote:Op donderdag 25 november 2010 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga ik sta hevig in dubio over zaterdag, ik wil heel graag maar mijn hoofd staat al dagen op onweer![]()
en een boze pezu is hel
Maar dat is wel lekker hoor, hoe ik anders kreunquote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja Marijke maar die kreunt zo anders ... zegt ze zelf
[..]
eerst toestemming vragensukkel
quote:
Haal die quote dan ook ff weg,quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij mag niet meer raden
zie editquote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe effe de quote verwijderen
En wat een sukkelSowieso disputen
![]()
ja dat is heel leif maar ik ken mezelfquote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar pezu is een beetje afleiding juist niet een beetje goed![]()
jaquote:
Dat wil ik wel eens horen danquote:Op donderdag 25 november 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is wel lekker hoor, hoe ik anders kreun![]()
Nothing to see here, so please carry onquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat heb ik gewonnen? Een volledig verzorgd weekend in de batskoningclub?
zie editquote:
Het bunt ook altiet dezeuld'nquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
verkeerde smileyquote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had het wel over cola he!
Vrouwen
Oh ja, oh ja, oh ja?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat wil ik wel eens horen dan
Ohja, sorry.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkeerde smiley
het is vrouwen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |