quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef Confession het volgende:
uberhaupt roken, vrouw of man..
triest!!
QFTquote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef Confession het volgende:
triest!!
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef Confession het volgende:
triest!!
eeh potjandorie, roken is voor mietjes!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef zovty het volgende:
[..]
. Kutpuber.
Roken is gezond, lekker en stoer.
Idd, zeg het ze!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef zovty het volgende:
[..]
. Kutpuber.
Je vergist je, zeikerds over roken, dat zijn de mietjesquote:Op donderdag 25 november 2010 12:42 schreef Confession het volgende:
[..]
eeh potjandorie, roken is voor mietjes!
Haal 'die' eens voor de grap weg.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
fout in tt. "die" moet weg. vrouwen mogen niet roken.
mannen die roken zijn stoer
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef zovty het volgende:
[..]
. Kutpuber.
Als je rookt ben je niet de baas over je eigen lichaam.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:44 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Je vergist je, zeikerds over roken, dat zijn de mietjes
ohja shitquote:Op donderdag 25 november 2010 12:44 schreef Sportex het volgende:
[..]
Haal 'die' eens voor de grap weg.
Beginnen met roken is stoer.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Als je rookt ben je niet de baas over je eigen lichaam.
Je hebt dan gewoon geen wilskracht.
Rokers zijn mietjesssssss.
Idd, ik heb nog nooit iemand gesproken die er geen spijt van had dat ie begonnen is met roken. Ik zie het als natuurlijke selectie, mensen met met wilskracht kunnen het roken weerstaan en leven dus langer.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Ruiken naar Shaq?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:42 schreef Pox het volgende:
Mannen die ruiken naar sigaretten of shaq, I LOVE THEM
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Sigaretten zijn bedacht voor vrouwen omdat die natuurlijk geen sigaren mochten. Shag is dan weer bedacht voor arme paupers die geen sigaretten/sigaren kunnen betalen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Aslof malboro veel duurder is dan Van nelle shag in verhouding niet eens dusquote:Op donderdag 25 november 2010 13:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sigaretten zijn bedacht voor vrouwen omdat die natuurlijk geen sigaren mochten. Shag is dan weer bedacht voor arme paupers die geen sigaretten/sigaren kunnen betalen.
Lichaamstaal en houding zegt genoeg. Je ziet gewoon dat ze stoer kijkt.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:20 schreef Pox het volgende:
Kan niet, de een heeft het haar voor de ogen
vrouwen moeten niet stoer zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef L.no het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk ze stoer kijken dan.
zo dus?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
vrouwen moeten niet stoer zijn
juist. mond mag nog iets verder open en dan houwe zoquote:Op donderdag 25 november 2010 13:34 schreef L.no het volgende:
[..]
zo dus? [ afbeelding ]
oke, sorry.
Wat een onzin. Je maakt de denkfout dat ik zou willen stoppen met roken, maar dat is niet zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat is omdat je het niet kan.. je geeft je gewoon over; door te zeggen van ik wil toch niet stoppen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je maakt de denkfout dat ik zou willen stoppen met roken, maar dat is niet zo.
*hapquote:Op donderdag 25 november 2010 13:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
juist. mond mag nog iets verder open en dan houwe zo
Van dit soort mietjes gezeik wordt ik zo moe.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat is omdat je het niet kan.. je geeft je gewoon over; door te zeggen van ik wil toch niet stoppen.
duss... je bent overwonnen
Ik heb geen idee van de prijzen. Ik zeg alleen waarom de producten in het verleden in de markt zijn gezet.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef Confession het volgende:
[..]
Aslof malboro veel duurder is dan Van nelle shag in verhouding niet eens dus![]()
is gewoon kwaliteit verschil..
Shag is dan weer bedacht voor arme paupers die geen sigaretten/sigaren kunnen betalen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:50 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van de prijzen. Ik zeg alleen waarom de producten in het verleden in de markt zijn gezet.
Een vent?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef Crimyclown het volgende:
Vrouwen die bouwvakker zijn, shag roken, bier drinken en een pittig kapsel hebben.
Nee shag haal je toch wel 2 tot 3 keer zoveel sigaretten uit dan een pakje marlboro, shag is dus wel goedkoper.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef Confession het volgende:
[..]
Aslof malboro veel duurder is dan Van nelle shag in verhouding niet eens dus![]()
Collega van mij heeft longkanker en slokdarm kanker. Gaat bijna dood.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:41 schreef Xantalien het volgende:
Sowieso, roken.
En dan heb je nog mensen die rondlopen: 'Ja ach, longkanker wordt niet veroorzaakt door roken hoor. Zal wel door iets anders zijn.'
Mijn pa heeft longkanker. Grotendeels door roken. Tevens sterkte.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Collega van mij heeft longkanker en slokdarm kanker. Gaat bijna dood.
Nooit gerookt.
true story.
Tsja tuurlijk vergroot je de kans op kanker. Maar tegenwoordig krijg je van zoveel dingen kanker, dan zou je ook geen bh meer moeten dragen en voedsel eten waar rare stofjes inzitten.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:41 schreef Xantalien het volgende:
Sowieso, roken.
En dan heb je nog mensen die rondlopen: 'Ja ach, longkanker wordt niet veroorzaakt door roken hoor. Zal wel door iets anders zijn.'
Dankje. Sorry, word af en toe gewoon gefrustreerd. Mede dankzij een topic dat ik tegen kwam waar wel 100000 x kanker in stond. Ik kan er prima tegen, maar dat was wel heel vaak.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Tsja tuurlijk vergroot je de kans op kanker. Maar tegenwoordig krijg je van zoveel dingen kanker, dan zou je ook geen bh meer moeten dragen en voedsel eten waar rare stofjes inzitten.
Rook zelf ook en ik heb dat risico genomen, ontkennen dat je er kanker van kunt krijgen is natuurlijk onzin.
Sterkte met je pa Xantalien
marlboro 19 ciggy,s 4,80quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef Confession het volgende:
[..]
haha je zei draaienquote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
marlboro 19 ciggy,s 4,80
van nelle, +/- 50 shaggies, 5,40 ofzo, dus toch wel degelijk
't draait om smaak, niet kwaliteit
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef zovty het volgende:
[..]
. Kutpuber.
zijn lesbisch!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef Crimyclown het volgende:
Vrouwen die bouwvakker zijn, shag roken, bier drinken en een pittig kapsel hebben.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:36 schreef Ragboer het volgende:
Shag
Lekkere sjekbekkies:![]()
sharr![]()
Boterhamzakje
Ik zat het al te zoeken hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:36 schreef Ragboer het volgende:
Shag
Lekkere sjekbekkies:![]()
sharrBoterhamzakje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zat het al te zoeken hier
QFTquote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef Confession het volgende:
triest!!
|
Forum Opties | |
---|---|