Dankje. Sorry, word af en toe gewoon gefrustreerd. Mede dankzij een topic dat ik tegen kwam waar wel 100000 x kanker in stond. Ik kan er prima tegen, maar dat was wel heel vaak.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:48 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Tsja tuurlijk vergroot je de kans op kanker. Maar tegenwoordig krijg je van zoveel dingen kanker, dan zou je ook geen bh meer moeten dragen en voedsel eten waar rare stofjes inzitten.
Rook zelf ook en ik heb dat risico genomen, ontkennen dat je er kanker van kunt krijgen is natuurlijk onzin.
Sterkte met je pa Xantalien
marlboro 19 ciggy,s 4,80quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef Confession het volgende:
[..]
Aslof malboro veel duurder is dan Van nelle shag in verhouding niet eens dus![]()
is gewoon kwaliteit verschil..
haha je zei draaienquote:Op donderdag 25 november 2010 15:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
marlboro 19 ciggy,s 4,80
van nelle, +/- 50 shaggies, 5,40 ofzo, dus toch wel degelijk
't draait om smaak, niet kwaliteit
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef zovty het volgende:
[..]
. Kutpuber.
Roken is gezond, lekker en stoer.
zijn lesbisch!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef Crimyclown het volgende:
Vrouwen die bouwvakker zijn, shag roken, bier drinken en een pittig kapsel hebben.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:36 schreef Ragboer het volgende:
Shag
Lekkere sjekbekkies:![]()
sharr![]()
Boterhamzakje
Ik zat het al te zoeken hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:36 schreef Ragboer het volgende:
Shag
Lekkere sjekbekkies:![]()
sharrBoterhamzakje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zat het al te zoeken hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |