Geen dank!quote:
Uitdaging voor de jazz kenners?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:25 schreef jocd het volgende:
het nummer dat gedraaid wordt in holland sport als de reis van castaignos gefilmd wordt http://weblogs.vpro.nl/hollandsport/category/afleveringen/ (voor de duidelijkheid begint ongeveer vanaf 32:00 het is de aflevering van 29 november.
quote:Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip nogal aan me bijstaat. In deze clip zit een soepele kerel strippoker te spelen met lekkere chicks, maar hij speelt vals met een camera. Op het einde wordt hij genaaid door de vrouwen nadat ze erachter komen dat ze vals spelen. Beetje rond de tijd van bon garcon met freek u. Iemand die me kan helpen?
Oeh die zocht ik ook net.quote:
Ik dacht Koop - Koop Island Blues Tis uhm niet maar wel bijzonder lekker....quote:
Haha, nee, dat is hem inderdaad niet. Het is een vrij oud nummer.quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Sarg het volgende:
[..]
Ik dacht Koop - Koop Island Blues Tis uhm niet maar wel bijzonder lekker....
quote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef Xantalien het volgende:
Er is zo'n instrumentaal nummer, met een naam die lijkt op jambada, jambalaya, of iets dergelijks, als ik het me goed herinner. Ik zoek hier al weer een poosje naar. In het begin heb je strandgeluiden, en op een gegeven moment, een accordeon.
Iemand een idee hoe dit nummer nou echt heet, want ik zoek me te pletter.
Vind het niet echt jazz ofzo, iig ik zou het niet weten...quote:
Neequote:
Mmh, titel leek erop, er zat een soort accordeon in en de clip was op het strand, kon niet missen dacht ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef Xantalien het volgende:
[..]
NeeHeb hem inmiddels op cd gevonden, dus even cd-tje rippen en dan weet ik de titel ook weer.
Was het Djumbo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zoek het liedje dat gedraaid werd bij het Feest van Sinterklaas in de Jaarbeurs in Utrecht door een Nederlands/Belgisch bandje voornamelijk bestaande uit meiden . Beetje een K3 achtig uptempo liedje was het .
of Kus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zoek het liedje dat gedraaid werd bij het Feest van Sinterklaas in de Jaarbeurs in Utrecht door een Nederlands/Belgisch bandje voornamelijk bestaande uit meiden . Beetje een K3 achtig uptempo liedje was het .
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef Raven_NL het volgende:
Dit is een lastige mensen ..
ik zoek een nummer waar de volgende clip bij hoort
meid in bed .. belt operator op .. operator is de zanger..
operator ? could you play ... for me
en dan een scene met iets op een weg..
oud nummer .. 80's denk ik
iemand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |