Dat dus.. Beetje raar dat hij ineens weg was, het is niet zo dat als je het vliegtuig uitstapt je ineens overal heen kan lopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Damn lastige situatie.
Hoe groot is jullie bedrijf? En hoeveel mensen vliegen er met KLM?
Als ik onze secretaresse laat bellen dat we nooit meer met KLM vliegen dan beginnen ze wel even te piepen.
Had je trouwens niet het vliegtuig uit kunnen rennen opzoek naar je koffer?
Onzin, een aangifte is genoeg.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:52 schreef jeoff het volgende:
Volgens mij moet je bewijs van aangifte tonen aan de reisverzekering anders betalen die ook niet!
Hij kan dus geen aangifte doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Onzin, een aangifte is genoeg.
TS heeft kennelijk een andere ervaring.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:03 schreef StefannPSV het volgende:
Onzin, voor diefstal mag je altijd aangifte doen..
onzin, je moet altijd een kopie van het aangifteformulier opsturenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Onzin, een aangifte is genoeg.
Het is bekend dat de politie in het algemeen roept dat je geen aangifte kan doen. Echter, als er iets van je gestolen wordt (en bij andere misdrijven), kun je aangifte doen en zal de politie dat op moeten nemen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TS heeft kennelijk een andere ervaring.
Zij hebben het in bewaring genomen en zijn dus verantwoordelijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:59 schreef Am-E het volgende:
Ik zie niet zo, hoe KLM hier verantwoordelijk is.
Zij hoeven toch niet in de gaten te houden wie welke baggage meeneemt?
Uit het vliegtuig rennen was misschien een optie geweest, stewardess heeft dat ook gedaan maar wou niet verder gaan de hal in, omdat ze bang was niet terug te kunnen keren naar het vliegtuig nadat ze door de deur ging.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:50 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat dus.. Beetje raar dat hij ineens weg was, het is niet zo dat als je het vliegtuig uitstapt je ineens overal heen kan lopen.
Naja, 90 duizend man wereldwijd, en ik ga het misschien ook nog wel op die boeg gooien.quote:Damn lastige situatie.
Hoe groot is jullie bedrijf? En hoeveel mensen vliegen er met KLM?
Als ik onze secretaresse laat bellen dat we nooit meer met KLM vliegen dan beginnen ze wel even te piepen.
Had je trouwens niet het vliegtuig uit kunnen rennen opzoek naar je koffer?
Dan doen! Wij zijn ook zo'n soort bedrijf. Wij hebben elke dag wel 150 tot 200 man in een huurauto zitten en elke dag ook tussen de 30 en 150 man in de lucht. Wanneer je zoiets fijntjes oplepelt is er vaak nog wel iets te doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef Siyara het volgende:
Naja, 90 duizend man wereldwijd, en ik ga het misschien ook nog wel op die boeg gooien.
Ik denk zelf ook dat KLM verantwoordelijk is, door het niet taggen van de koffer en door het meegeven aan de verkeerde persoon...
Hij voldeed aan de gestelde eisen voor de handbagage, pastte ook in het rekje wat ze hebben staan om van te voren te checken, was alleen een extreem klein vliegtuig.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed kans dat ze het erop gooien dat je bagage niet voldeed aan de normen voor handbagage. Hij was immers te groot en had dus in de eerste plaats niet meegemogen in de cabine. Niet dat ze dat het recht geeft er dan maar niet meer op te letten, maar goed.
Wat ik me ook ineens bedenk, is hij niet voor vertrek weer van boord gehaald? Omdat ie te groot was/daar niet hoorde of zo? Ik zeg maar wat hoor.
Of is ie niet op de bagageband terechtgekomen, omdat ze m toch nog in het laadruim hebben gegooid ivm te groot?
Ja oke, dat is wel slordig... Laat verder ook weinig te raden over, hier is gewoon gefaald. Ik hoop ook dat ie nog terugkomt.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hij voldeed aan de gestelde eisen voor de handbagage, pastte ook in het rekje wat ze hebben staan om van te voren te checken, was alleen een extreem klein vliegtuig.
De sterwardess heeft aan mij bevestigd dat ze het luik voor iemand anders heeft open gedaan, en dat die kerel de enige koffer daarin heeft meegenomen, ze is er zelfs nog achteraan gerend.
Ik hoop uiteraard dat hij nog terecht komt...
Kan de KLM je op zijn minst niet helpen met het doen van aangifte? Heeft de stewardess geen aangifte gedaan op het vliegveld?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hij voldeed aan de gestelde eisen voor de handbagage, pastte ook in het rekje wat ze hebben staan om van te voren te checken, was alleen een extreem klein vliegtuig.
De sterwardess heeft aan mij bevestigd dat ze het luik voor iemand anders heeft open gedaan, en dat die kerel de enige koffer daarin heeft meegenomen, ze is er zelfs nog achteraan gerend.
Ik hoop uiteraard dat hij nog terecht komt...
Stewardess stuurde me door naar politie, politie zegt contact opnemen met KLM, net met m'n lokale bureau gebeld en kan daar eventueel vanavond aangifte doen voor verzekeringskwesties.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:50 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Kan de KLM je op zijn minst niet helpen met het doen van aangifte? Heeft de stewardess geen aangifte gedaan op het vliegveld?
Wel vreemd aangezien er Marechaussee rondloopt op Schiphol en die daar de politietaken horen uit te voeren volgens mij.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:52 schreef Siyara het volgende:
[..]
Stewardess stuurde me door naar politie, politie zegt contact opnemen met KLM, net met m'n lokale bureau gebeld en kan daar eventueel vanavond aangifte doen voor verzekeringskwesties.
Maar goed, ik vraag me ook af hoe dat gaat, ik heb echt geen bonnetjes meer van m'n pakken die ik bij me had, en dat is echt al snel 400 euro om te vervangen..
Ik kreeg destijds het geld terug dat ik nodig had om mijn spullen te vervangen. Dat was wat kleding en een stel schoenen. (nieuwwaarde dus...)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |