Ai dat is het haha. Ik zat me suf te piekeren. Ander vraagje dan. Ik heb vershillende verhalen gelezen over data op je BB zetten. Er zit volgens mij weinig geheugen in. Ik wil mijn BB ook gebruiken als MP3 speler tijdens hardlopen (heb ook Sportypal erop staan voor te kijken hoe hard ik loop). Mijn bestanden kunnen niet groter dan 3 mb worden. Mijn vragen zijn:quote:
Als het goed is, zit er een geheugenkaartje in. Boven de batterij kan je 'm zien zitten.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef jakees het volgende:
[..]
Ai dat is het haha. Ik zat me suf te piekeren. Ander vraagje dan. Ik heb vershillende verhalen gelezen over data op je BB zetten. Er zit volgens mij weinig geheugen in. Ik wil mijn BB ook gebruiken als MP3 speler tijdens hardlopen (heb ook Sportypal erop staan voor te kijken hoe hard ik loop). Mijn bestanden kunnen niet groter dan 3 mb worden. Mijn vragen zijn:
1) kun je een geheugenkaart plaatsen?
2) waarom worden mijn bestanden afgekapt?
top! nooit gezien zegquote:Op donderdag 16 december 2010 11:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Als het goed is, zit er een geheugenkaartje in. Boven de batterij kan je 'm zien zitten.
Ik stop hem elke dag in de lader, meestal gaat hij wel een hele dag mee maar dan zit ik later op het werk met een lege batterij. Ik draai dan wel whatsapp en facebook veel plus dat ik aardig veel gebeld wordt aangezien het ook mijn werktelefoon is, ik heb natuurlijk geen idee hoeveel jij hem gebruikt.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef crossover het volgende:
Hoe lang houdt bij jullie de batterij vol op een 9700? Sinds een weekje bij mij nog maar iets meer dan een dag. Eerst veel langer
Als ik niet veel doe 2 dagen. Vandaag heb ik ongeveer 45 minuten gebeld, en omdat ik vastzat in het OV echt 5 uur gefacebookt / spelletjes gespeeld / gesurft enzovoort. Hij is nog niet leeg, maar wel bijna.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:09 schreef crossover het volgende:
Hoe lang houdt bij jullie de batterij vol op een 9700? Sinds een weekje bij mij nog maar iets meer dan een dag. Eerst veel langer
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook geen youtube filmpjes kijken op m'n Bold. Hoe upgrade je eigenlijk naar OS6? Mij lukt het niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Op mijn BlackBerry bold 9700 kan ik geen youtube filmpjes afspelen, iemand een idee waar het aan kan liggen?
Ik heb het met de oude OS geprobeerd, toen werkte het niet. Ik heb geupgrade naar os6 maar het werkt nog steeds niet. De filmpjes spelen niet af, de site laad wel. Ook met youtube apps krijg ik niets te zien.
Mijn collega heeft dezelfde BB en exact hetzelfde probleem.
Iemand tips?Ik heb al gegoogeled maar kwam niet heel veel nuttige dingen tegen die werkte...
edit: ik heb het idee dat het aan mijn verbinding ligt ... misschien thuis eens op wireless proberen?
Ik heb daar een gratis app voor gedownload en nu werkt het primaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Glennz het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook geen youtube filmpjes kijken op m'n Bold. Hoe upgrade je eigenlijk naar OS6? Mij lukt het niet.
Krijg hem morgenquote:Op zondag 19 december 2010 14:47 schreef Ludootje het volgende:
Ben nu sinds twee dagen de trotse eigenaar van een Torch 9800 en moet zeggen dat ik nu al verslaafd aan dat ding ben
Alleen jammer dat er (op dit moment) nog zo weinig apps zijn voor dat ding (ik mis 9292, Shazam etc)
Shazam heb ik gewoon op mijn Torch via appworldquote:Op zondag 19 december 2010 14:47 schreef Ludootje het volgende:
Ben nu sinds twee dagen de trotse eigenaar van een Torch 9800 en moet zeggen dat ik nu al verslaafd aan dat ding ben
Alleen jammer dat er (op dit moment) nog zo weinig apps zijn voor dat ding (ik mis 9292, Shazam etc)
1. Nopequote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef fenixs het volgende:
1) kan je OS6 installeren op een BB Curve 8900?![]()
2) werkt Blackberry Protect ook voor de NLers?
Via wireless kan ik wel filmpjes afspelen, het is dus mijn verbinding die te traag isquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook geen youtube filmpjes kijken op m'n Bold. Hoe upgrade je eigenlijk naar OS6? Mij lukt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |