ow? Iphone vind ik echt zo'n mannen toestel. ik ben wel heel blij met mijne blackberry.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef Jullie het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen iphone hebt, dan moet je dag en nacht met een oplader rondlopen
Goed zoquote:Op zondag 16 januari 2011 10:51 schreef Miam het volgende:
[..]
ow? Iphone vind ik echt zo'n mannen toestel. ik ben wel heel blij met mijne blackberry.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef Jullie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Alleen blijf ik het jammer vinden dat ik je pin niet krijg![]()
Lijkt me logisch, ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef Miam het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf is mijn ping bedoeld voor mijn eckte vrienden die ik ook
persoonlijk ken. (:
Ik weet mijn plaats hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef Miam het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf is mijn ping bedoeld voor mijn eckte vrienden die ik ook
persoonlijk ken. (:
Vind je?quote:
Nee, smartphones gaan gewoon niet lang mee qua accu. Ik heb alleen blackberrys en iphones gehad maar volgens mij is het bij andere smartphones vergelijkbaar. Gewoon opladen terwijl je slaapt. Problem solved.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:01 schreef Miam het volgende:
[..]
Vind je?
Dit is overigens m`n eerste 'smartphone' en heb dus geen ervaring met andere
telefoontoestellen in die categorie. Ik vind 3 dagen toch wel erg snel, zeker
omdat ik hem niet intensief heb gebruikt. Maargoed, dit lijkt een bekend probleem
te zijn bij blackberry toestellen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon opladen terwijl je slaapt. Problem solved.
quote:
nog steeds t zelfde probleemquote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef JaneDoe het volgende:
whatsapp vertoont sinds een week of wat kuren
ik krijg ineens geen notificatie meer van berichten (geen icoontje, geen geluidje)
heb t al een paar keer eraf gegooid en weer geinstalleerd, maar dat helpt niets
iemand?
Al je instellingen doorzocht? Bij profielinstellingen kan je vaak kiezen welke meldingen je wil hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nog steeds t zelfde probleem
niemand die een oplossing weet?
Heb je de laatste Appworld? Moet zeggen dat het best een baggerapp is hoor. Maar miss ff reinstallen. Battery pull etc.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb dus sinds gister een BlackBerry. Alleen heb ik een probleem: als ik mezelf inlog op BlackBerry App World dan blijft ie maar laden en hij stopt niet meer.
Hoe komt dit?
Volgens mij kan dat ook als ie gewoon is vastgelopen. Even een keer de batterij eruit halen en goed opladen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
M'n scherm is kapot -.- toen ik vanmorgen wakker werd was ie inene wit, ik had voor het slapen nog mee gebeld. (Nee, geen alcohol in het spel geweest =P)
Dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook als ie gewoon is vastgelopen. Even een keer de batterij eruit halen en goed opladen?
aan de computer pluggen en met bb desktop software je BBM er opnieuw opzetten? ik heb hem volgens mij halfgebakken engels, halfgebakken nederlands.. boeit me niet zoveel!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef AdvancedPower het volgende:
hoe kan ik mijn bb resetten? godverdomme heb per ongeluk bb messenger verwijderd en nu staat alleen de engelse erop en ik wil de nederlandsse
Als veel vrienden BB hebben zou ik voor BB gaan. Als je hem vooral gaat gebruiken om te surfen en apps te gebruiken zou ik voor iPhone of de goedkopere HTC Desire HD gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef vvl-14 het volgende:
hallo,
ik mag van me ouders een telefoon uitzoeken, en nou zat ik te twijfelen tussen een iPhone 4, de blackberry bold 9780 en de blackberry 9800. veel vrienden hebben ook een blackberry en ik vind dat blackberry messenger toch wel erg handig, ookal is de iPhone wel sneller(?)
hebben jullie nog nare of goede ervaringen met de desbetreffende telefoons?
alvast bedankt
vvl-14
Kneusje.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:13 schreef AdvancedPower het volgende:
hoe kan ik mijn bb resetten? godverdomme heb per ongeluk bb messenger verwijderd en nu staat alleen de engelse erop en ik wil de nederlandsse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |