ook nietquote:Op donderdag 25 november 2010 11:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja je hebt een zeikbui en je denkt niet goed na
Ik zeg toch niet dat ze hetzelfde zijn? In perspectief, is de C275 een beetje de Raffica van BO
Hij was gisteren BO aan het spelen, dus lijkt me niet neequote:
Ik vind dat ding zo kut zitten te weinig kogels in. Doe mij maar Python speedreloader of Makarov extended mags.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja je hebt een zeikbui en je denkt niet goed na
Ik zeg toch niet dat ze hetzelfde zijn? In perspectief, is de C275 een beetje de Raffica van BO
stiekem was dat gewoon een gast die verderop al in last stand lagquote:Op donderdag 25 november 2010 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel dus:
Longshot biaaaatch!
Dat doe je me met je python dual wield niet na
Ja klopt, daarom schiet ik ook het hele filmpje op hem terwijl hij verder looptquote:Op donderdag 25 november 2010 12:06 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
stiekem was dat gewoon een gast die verderop al in last stand lag
nee maar even serieus, met elk wapen kun je longshots maken, behalve met de shotty's
Die kerel is overigens wel zwaar debiel iedereen met een beetje reactie vermogen had zich allang de goede kant op gedraaid.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom schiet ik ook het hele filmpje op hem terwijl hij verder loopt
Haha, dan wil ik bij deze een clip van jou zien waarin jij een longshot maakt met een python, in game he, niet in een private match
Ja i know, het was ook niet echt een mooie kill, ik wilde schede-gnoom even bewijzen dat de C275 wel degelijk awesome isquote:Op donderdag 25 november 2010 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel is overigens wel zwaar debiel iedereen met een beetje reactie vermogen had zich allang de goede kant op gedraaid.
Maar nog steeds mooi gedaan.
Ik mis mijn G18 Akimbo'squote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja i know, het was ook niet echt een mooie kill, ik wilde schede-gnoom even bewijzen dat de C275 wel degelijk awesome is
helaas zit ik in delft, en ligt het niet binnen mijn vermogens om een BO filmpje te makenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom schiet ik ook het hele filmpje op hem terwijl hij verder loopt
Haha, dan wil ik bij deze een clip van jou zien waarin jij een longshot maakt met een python, in game he, niet in een private match
oftewel, morgen MW2 fok partyquote:Op donderdag 25 november 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik mis mijn raffica'sIk mis mijn usp.45 met tactical knife
Ik mis mijn UMP en M16
Raffica's zijn ook erg goed ja. Alleen heb ik een flinke tijd gamebattles gespeeld voor MW2 en daar gebruikte iedereeen G18 akimbo's. Zo heel af en toe kwam je iemand met een spass tegen maar dat was ook heel random.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik mis mijn raffica'sIk mis mijn usp.45 met tactical knife
Ik mis mijn UMP en M16
Dat zijn geen grapjes man, DAT ZIJN GEEN GRAPJES!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Parvus het volgende:
Ik mis mijn tube-class met OMA pro![]()
grapje hihi
Hell noquote:Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
oftewel, morgen MW2 fok party
die had ik gister dus ook. en die werden dus NIET neergehaald.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:46 schreef Kn0x het volgende:
Ik had gister paar keer choppers, was het luchtruim vol
Nachterriesquote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Parvus het volgende:
Ik mis mijn tube-class met OMA pro![]()
grapje hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |