Nu je het zegtquote:Op donderdag 25 november 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
Jen d'r borstjes komen er wel ondeugend doorheen
Ja, en dan alleen er is er een jarig hoera hoera in glitterlettersquote:Op donderdag 25 november 2010 00:30 schreef Greys het volgende:
Zullen we ter ere van oh-oh d'r verjaardag de OP weg laten?
Ja!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dan alleen er is er een jarig hoera hoera in glitterletters
Moet jij oh-oh niet even stijlvol ende jeugdig feliciterenquote:
Vergeet niet de leeftijd erbij te zetten (een beetje groot graag; mijn ogen zijn 's avonds nogal slechtquote:
moet jij niet even het vorige topic doorlezen?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet jij oh-oh niet even stijlvol ende jeugdig feliciteren
Slaap lekker Zwabs
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ow, misschien welquote:Op donderdag 25 november 2010 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
moet jij niet even het vorige topic doorlezen?
Ah thanks!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:39 schreef tombolafan het volgende:
http://www.flashyprofile.(...)es/letters/space.gif
Je kan toch ff zien hoe druk het is?quote:Op donderdag 25 november 2010 08:58 schreef tombolafan het volgende:
mmmmm, ik twijfel... Vandaag wordt de H&M op de dam geopend, en de eerste 100 mensen krijgen een waardebon varierend van 5 tot 500 euro...
Ik zit in de buurt, dus ik kan best even heenlopen, "je weet maar nooit"... Maar ik heb geen zin om heen te lopen en dan tussen 200 man te staan
(want het is koud!Vanmorgen sneeuw op mn auto
)
Moggequote:
Ja, dat is waar, ik ga gewoon rond half tien heen (tien uur opening), en ik zie welquote:Op donderdag 25 november 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan toch ff zien hoe druk het is?
Zal wel druk zijn, dan ben je zo weer weg.
Dan zal het wel heeeeeeel druk zijn, tis altijd druk bij de H&M toestanden he.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, ik ga gewoon rond half tien heen (tien uur opening), en ik zie wel
Ja, dat vind ik dus ook t zure, het zal waarschijnlijk toch te druk zijn, maar ik wil idd niet later horen dat het een gemiste kans isquote:Op donderdag 25 november 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zal het wel heeeeeeel druk zijn, tis altijd druk bij de H&M toestanden he.
Maar dan weet je tenminste zeker dat je geen buitekansje misgelopen hebt
Nou psies, zo zou ik ook denken, gewoon die kant op gaan nuquote:Op donderdag 25 november 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook t zure, het zal waarschijnlijk toch te druk zijn, maar ik wil idd niet later horen dat het een gemiste kans is
Okee!quote:Op donderdag 25 november 2010 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou psies, zo zou ik ook denken, gewoon die kant op gaan nu
Als in: zielig klein katje?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:04 schreef senesta het volgende:
Ik heb een katje gevondenIn de tuin
Ach, dan heb je in ieder geval een nieuw shirt met allemaal scheuren er in.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:58 schreef tombolafan het volgende:
mmmmm, ik twijfel... Vandaag wordt de H&M op de dam geopend, en de eerste 100 mensen krijgen een waardebon varierend van 5 tot 500 euro...
Ik zit in de buurt, dus ik kan best even heenlopen, "je weet maar nooit"... Maar ik heb geen zin om heen te lopen en dan tussen 200 man te staan
(want het is koud!Vanmorgen sneeuw op mn auto
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |