quote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef rijsttafel het volgende:
LAPO! ROFL hauahahahtiktaktokeenz
Wat wel geniaal is: ik kan m'n bier nu in de slaapkamer koud houden, want daar stook ik niet. Dus daar is het lekker koud.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Er is teveel wijn bij de Risotto gegooid
Rijstwijn, oftewel Saké.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Er is teveel wijn bij de Risotto gegooid
Dat is wel heul koudquote:Op donderdag 25 november 2010 00:15 schreef rijsttafel het volgende:
Wat wel geniaal is: ik kan m'n bier nu in de slaapkamer koud houden, want daar stook ik niet. Dus daar is het lekker koud.
Hou je weer plek over in je koelkast voor andere dingen. Of nog meer bier.
Is om te zorgen dat de meisjes dicht tegen me aankruipen 's nachts. Daar hou ik van.quote:
Ik zorgde ook altijd dat ik als eerste op het werk was. En ging vervolgens als eerste ook weer weg met de opmerking dat ik uren eerder al aan het werk was. Terwijl het meestal maar 20 minuten was.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen eens proberen om 8:00 op m'n werkplek te zitten. Merk een beetje rare blikken om me geen als ik om 9:00 aan kom sjokken. Mijn rare blik naar mensen die om 17:00 weggaan werken op de een of andere manier niet.
Mja raar is dat.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zorgde ook altijd dat ik als eerste op het werk was. En ging vervolgens als eerste ook weer weg met de opmerking dat ik uren eerder al aan het werk was. Terwijl het meestal maar 20 minuten was.
Sake.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
En jeetje wat een spellingsfouten in m'n post
Tofquote:Op donderdag 25 november 2010 01:09 schreef golfer het volgende:
Morgen/straks het nieuwe ottootje ophalen.
quote:
Mij kijken ze gelukkig wel raar aan als ik te lang blijfquote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen eens proberen om 8:00 op m'n werkplek te zitten. Merk een beetje rare blikken om me geen als ik om 9:00 aan kom sjokken. Mijn rare blik naar mensen die om 17:00 weggaan werken op de een of andere manier niet.
Ja, de blikken worden er namelijk niet minder opquote:Op donderdag 25 november 2010 08:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mij kijken ze gelukkig wel raar aan als ik te lang blijfHoezee voor wisseldiensten
Maar zei je een poosje geleden niet hetzelfde?
Goeiemorgen trouwens. Ik zit in dubio, ontbijten met een glas wijn of met een glas bier?
Gezelligquote:Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Get him TavWat een a*h*
En raad eens wat ik heb? Een stagiare tot april
Is het een jonge adonis? Of een leuke vrijgezelle meid van 25+?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef Bluezz het volgende:
En raad eens wat ik heb? Een stagiare tot april
Zit jij iemand de zwarte piet toe te schuiven?quote:
Niks mis meequote:
Kan genoeg in de keuken staan de komende dagen: morgen brood bakken voor zaterdag, zaterdag komen er lunchers dus ga ik franse uiensoep maken en quiche lorraine maken (oh dus dat deeg moet ik ook nog maken) en zaterdagmiddag ga ik chili con carne (met riblappen ipv gehakt) maken voor zondag alvast...quote:
Klinkt weer heerlijk DEquote:Op donderdag 25 november 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag weer eens lekker kokkerellen:
Ik had zin om te koken
Not your type.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een jonge adonis? Of een leuke vrijgezelle meid van 25+?In dat laatste geval weet ik je te vinden
Kun jij alvast wat koppelwerk doen
Klinkt goed! En leuk dat je je creativiteit zo goed kwijt kanquote:Op donderdag 25 november 2010 09:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kan genoeg in de keuken staan de komende dagen: morgen brood bakken voor zaterdag, zaterdag komen er lunchers dus ga ik franse uiensoep maken en quiche lorraine maken (oh dus dat deeg moet ik ook nog maken) en zaterdagmiddag ga ik chili con carne (met riblappen ipv gehakt) maken voor zondag alvast...
dus zaterdagavond mag de mr koken
Tnxquote:Op donderdag 25 november 2010 09:35 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk geslapen, alleen vanochtend heel raar gedroomd
Bluezz, ik had je al gefeliciteerd maar geen idee of je het gelezen had (ik heb geen zin om terug te bladeren) dus bij dezen:
Yups en bij het station onverwacht glad, ik ging bijna op mijn platte smoelquote:Op donderdag 25 november 2010 08:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en het was hier wit van de hagel, hoorde ik van collega's
Oeps, uitkijken hé ouwetje?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups en bij het station onverwacht glad, ik ging bijna op mijn platte smoel
Sneeuw?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oeps, uitkijken hé ouwetje?![]()
gisteravond zaten we lekker de nieuwe house en HIMYM te kijken enzo en ineens viel er sneeuw! van die natte kleddersneeuw, bah!
Vlaanderen, en t was van die natte kleddersneeuw, dus t zag er alleen vreemd uit, niets blijft daarvan liggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Sneeuw?Waar was dat ergens? Hier alleen regen
Ah nou dan komt het vast binnenkort nog wel deze kant opquote:
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vlaanderen, en t was van die natte kleddersneeuw, dus t zag er alleen vreemd uit, niets blijft daarvan liggen.
Hij door mijquote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:
Toegesproken door nog een hogere pief, TAV?
Hoe reageerde hijquote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef TAV74 het volgende:
Zo, opgelost denk ik zo. Verhaal is met zeer nadrukkelijke bronvermelding opnieuw rond gegaan en de persoon in kwestie even vriendelijk edoch duidelijk toegesproken.
Mijn grote blonde voorbeeldquote:Op donderdag 25 november 2010 10:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij door mijEn we zitten op een andere plek in de organisatie, dus hierarchie heeft daar niet zoveel mee te maken.
En dit soort rattengedrag gaat hier zelden lang goed gelukkig
Zei ik toch alquote:Op donderdag 25 november 2010 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, heeft iedereen goed geslapen?
Wat een coole TT
Vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gestaan en geeft nog steeds hetzelfde aan, dus zo'n drama is het kennelijk niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En dit soort rattengedrag gaat hier zelden lang goed gelukkig
Eerst stotterend, toen ging hij uitleggen dat het zeker niet de bedoeling was dat hij met de credits ging lopen, daarna excuses en de afspraak (die hij is nagekomen) dat hij het recht ging zetten.quote:
Zo gewoon is dat hier ook niet hoor. Maar dit soort dingen laat ik niet voorbij gaan, is me al vaker gebeurd.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Ook goed dat jullie elkaar er gewoon op aanspreken
Dat had zo maar gekund! Er circulairen hier meer stukken die ik niet ken dan andersomquote:Op donderdag 25 november 2010 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me dan ook af wat die mensen denken: zo van, degene van wie ik het heb, heeft het toch niet door
Overigens, is het niet een beetje een afgang voor die persoon dat als hij iets doorstuurt waarvan iedereen ziet dat het net lijkt alsof het van hem komt, dat hij daarna een rectificatie moet doorsturen?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eerst stotterend, toen ging hij uitleggen dat het zeker niet de bedoeling was dat hij met de credits ging lopen, daarna excuses en de afspraak (die hij is nagekomen) dat hij het recht ging zetten.
Ik geloof hem overigens niet verder, maatje van me zit niet al te ver van hem af daar en kent hem goed
Dat is dan een verrassing voor als ik vanavond thuiskomt. Ik zie echt niks in TOquote:Op donderdag 25 november 2010 10:14 schreef DarkElf het volgende:
zo, aangezien ik al sneeuw gezien heb mag er sneeuw in mijn icoontje
Ik vind het nu al een loserquote:Op donderdag 25 november 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, is het niet een beetje een afgang voor die persoon dat als hij iets doorstuurt waarvan iedereen ziet dat het net lijkt alsof het van hem komt, dat hij daarna een rectificatie moet doorsturen?
Je weet dat een weegschaal maar een momentopname geeft? Als jij gister een zak chips hebt gegeten, en de weegschaal blijft vandaag gelijk, wil dat niet zeggen dat die zak chips een goed idee wasquote:Op donderdag 25 november 2010 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gestaan en geeft nog steeds hetzelfde aan, dus zo'n drama is het kennelijk niet
Denk jequote:Op donderdag 25 november 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens, is het niet een beetje een afgang voor die persoon dat als hij iets doorstuurt waarvan iedereen ziet dat het net lijkt alsof het van hem komt, dat hij daarna een rectificatie moet doorsturen?
Ik heb geen zak chips op en het ging ook over hoe ik de laatste maand gegeten had en niet op de weegschaal had gestaanquote:Op donderdag 25 november 2010 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hier sneeuwt het ook! Nat. En ik moet zo naar buiten.
[..]
Je weet dat een weegschaal maar een momentopname geeft? Als jij gister een zak chips hebt gegeten, en de weegschaal blijft vandaag gelijk, wil dat niet zeggen dat die zak chips een goed idee was
Lui varkenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:01 schreef LieLie het volgende:
Zo, volgens mij heb ik de meeste tentamen en werkbezoekdrukte er wel uitgeslapen
Zo maar eens uit bed
AnneX ik snap geen reet van de context van je posts maar ik vind ze wel leuk om te lezenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef AnneX het volgende:
Voor TAV:
Mijn vroegere werkgever zei dan dat zo'n figuur was komen bovendrijven bij gebrek aan gewicht...
Zojuist gebeld: kan de mevrouwen uit het dorp niet in de steek laten nu hún beweegjuf langere tijd ziek is... of ík wil invallen ?
Nou , eerst een proeflesje dan.
Nahquote:Op donderdag 25 november 2010 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lui varkenOpstaan en actief worden jij
Dat doe je goedquote:Op donderdag 25 november 2010 11:01 schreef LieLie het volgende:
Zo, volgens mij heb ik de meeste tentamen en werkbezoekdrukte er wel uitgeslapen
Zo maar eens uit bed
They're getting to youquote:Op donderdag 25 november 2010 11:14 schreef TAV74 het volgende:
Verdomme, ik kom er de laatste dagen achter dat ik toch niet 100% stressbestendig ben![]()
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:14 schreef TAV74 het volgende:
Verdomme, ik kom er de laatste dagen achter dat ik toch niet 100% stressbestendig ben![]()
Niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:14 schreef TAV74 het volgende:
Yeahquote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet?Gelukkig kan je vanavond chillen op de bank
Zekerquote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Na de tentamenperiode mag dat best
Boekje hoe word ik een rat lenen?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:02 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
TAV is pissigEen of andere pief op hoofdkantoor gaat er gewoon schaamteloos met een door mij opgeleverd stuk van door, andere opmaak en met alleen zijn naam er boven. Maar 80% is letterlijk mijn tekst en hij verkoopt sowieso mijn idee.
No way dat hij met de eer gaat strijken, dus ik ga nu eens even een telefoontje plegen en het stuk van mijn hand rondmailen aan wat mensen.
Kreeg ik toen ik manager werd cadeau, niet meer nodigquote:Op donderdag 25 november 2010 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Boekje hoe word ik een rat lenen?
de mijne heeft een boek hier in de kast over hoe word ik een goede manager. vol stofquote:Op donderdag 25 november 2010 11:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kreeg ik toen ik manager werd cadeau, niet meer nodig
Die moet ik ook een keer lezenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Boekje hoe word ik een rat lenen?
Ik zeg helemaal niets over hoe ze is toch? Alleen dat het niet altijd fijn is om 2 dagen continue een stagiare naast je te hebben zitten, tis erg vermoeiend.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:33 schreef FutureFairytale het volgende:voor Bluezz! welke dag in januari? als ik welkom ben en ik kan lijkt het me erg leuk om een kijkje te nemen
goed van je TAV dat je het niet hebt laten zitten en dat hij op zn donder heeft gekregen. wat denkt hij wel niet? zo vuil is dat.
en Bluezz; zelfde stagiaire als die je al had? zoniet, de ene is de andere niet en ze zijn heel aardig toch omdat ze willen leren van je en niets weten? (neem ik aan)
quote:
Uit de kast pakken en demonstratief op zijn bureau leggenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de mijne heeft een boek hier in de kast over hoe word ik een goede manager. vol stof
ik heb diverse interviews met em gezien en vind em zo ontzettend rustig en beleefd. een goeie jongen. maar ze zijn ook 10 jaar lang 'opgevoed' met dezelfde crew en iedere ochtend om 6u uit bed. ze zijn dus gelukkig uitgegroeid tot beleefde volwassen mensen. maar nu eenmaal uit HP hoop ik niet dat ze alsnog gek worden..quote:Op donderdag 25 november 2010 11:34 schreef Sarabi het volgende:
Tja Daniel Radcliffe is een slechte acteur![]()
http://filmcentrum.nl/nie(...)ffe-is-harry-potter/
oow op zondag. dan kan ik welquote:Op donderdag 25 november 2010 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets over hoe ze is toch? Alleen dat het niet altijd fijn is om 2 dagen continue een stagiare naast je te hebben zitten, tis erg vermoeiend.
(ook voor haar zelf natuurlijk)
30 januari
ik heb al een keer (voor de grap) gezegd dat toen ik het boek vond dat hij em zeker nog nooit had gelezen. toen zei hij 'jazeker wel'.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Uit de kast pakken en demonstratief op zijn bureau leggen
Hij heeft het boek in ieder geval nogquote:Op donderdag 25 november 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de mijne heeft een boek hier in de kast over hoe word ik een goede manager. vol stof
hij bewaart alles, is net een verzamelaar. zn bureau is zo'n ongelooflijke zooi. dat hij nog ruimte heeft om te kunnen werken verbaast ons. ik kom nog wel eens documenten van uit 1996 tegen enzoquote:Op donderdag 25 november 2010 12:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij heeft het boek in ieder geval nog
Dilbert is sowieso erg leuk vaakquote:Op donderdag 25 november 2010 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dilbert en de stijl van de rat is mijn favoriet
Zo bedoelde ik het eigenlijk nietquote:
Ik zet het tzt wel in de scquote:Op donderdag 25 november 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
oow op zondag. dan kan ik welwanneer kan ik kaarten kopen?
dag watervrouw !quote:Op donderdag 25 november 2010 12:29 schreef DarkElf het volgende:
30 januari, dan vier ik mijn verjaardag met mijn familie.. maar ik neem aan dat er gefilmd wordt enzo? Want ik wil het wel graag zien
ben de 27ste al jarigquote:
doorgestreepte wordt mijn lunch morgenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond wordt het een aubergine/tomatenpuree met (natuurlijk aubergine en tomaat) maar ook met knoflook, platte peterselie, koriander, zwarte olijven en veel kruiden zoals paprikapoeder, chilipeper, gemalen komijn![]()
Erbij eten we zelfgemaakte hummus met geroosterde pijnboompitjes en olie, zelfgemaakte volkorenflatbreads en nog wat aubergineplakjes ui de oven met een prutje van griekse yoghurt/tahin/knoflook erop en wat granaatappelpitjes
toch niet met kerst?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Den_Haag het volgende:
mogelijk eind december weer naar Japan
Oeh, ik waan me in Syrië als ik dit lees! Mag ik komen eten?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doorgestreepte wordt mijn lunch morgenen ik maak in plaats daarvan voor vanavond geroosterde paprikadip met komijn/chili/koriander/peterselie/knoflook en citroen
op christmas-eve weer terug gok ik.quote:
jij bent altijd welkom natuurlijkquote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, ik waan me in Syrië als ik dit lees! Mag ik komen eten?
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:29 schreef DarkElf het volgende:
30 januari, dan vier ik mijn verjaardag met mijn familie.. maar ik neem aan dat er gefilmd wordt enzo? Want ik wil het wel graag zien
Nog eentjequote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog eentjeJe hebt er al zoveel
Valt me tegen van je, ik had een opmerking over Pics verwachtquote:Op donderdag 25 november 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog eentjeJe hebt er al zoveel
Heb nog wel wat flyer milesquote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Vind je het leuk om op zakentripje naar Japan te gaan, DH? Mag je niet iemand meenemen?
Als je 24 dec thuis komt is dat toch niet zo erg?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:20 schreef Den_Haag het volgende:
Heb nog wel wat flyer miles
Vind het wel leuk, timing is alleen zo rot.
Ik zou wel willen! Maar ik vrees dat mijn Meneer vanavond na z'n badminton-avondje een warm maal verwachtquote:
dat probeer ik idd te regelen. Vorige keer miste ik al de wk finale en het studiejaarafsluitingfeestquote:Op donderdag 25 november 2010 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je 24 dec thuis komt is dat toch niet zo erg?
Ik zat te stangen LieLiequote:
quote:
Dat heeft toch nog geen zinquote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Valt me tegen van je, ik had een opmerking over Pics verwacht
Urgh. Hoe moeilijk is het: de verleden tijd van missen is miste, de verleden tijd van passen is paste, en de verleden tijd van oplossen is loste op (let je op, borisz?).quote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef Den_Haag het volgende:
dat probeer ik idd te regelen. Vorige keer mistte al ik de wk finale en het studiejaarafsluitingfeest
2 projecten in het Engels en ondertussen nog rekenen, scriptie, mail en fok is misschien net iets te veelquote:Op donderdag 25 november 2010 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Urgh. Hoe moeilijk is het: de verleden tijd van missen is miste, de verleden tijd van passen is paste, en de verleden tijd van oplossen is loste op (let je op, borisz?).
Ik vind dat zó'n domme en irritante taalfout! Overigens niet enkel bij jou hoor, DH
maar Japan.... halloquote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat probeer ik idd te regelen. Vorige keer miste al ik de wk finale en het studiejaarafsluitingfeest
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
2 projecten in het Engels en ondertussen nog rekenen, scriptie, mail en fok is misschien net iets te veel
Ja, een japans hotel en dan naar een japans kantoor en weer terug via een japans restaurant naar dat japanse hotel. Of iets in die richting waarschijnlijkquote:
ah ok, en wat staat hem te wachten vanavond?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou wel willen! Maar ik vrees dat mijn Meneer vanavond na z'n badminton-avondje een warm maal verwacht
quote:Grappig trouwens: ik had dinsdag een leerlingverpleegkundige om me te prikken. Het kostte haar al een minuut of vier om die spuit goed te vullen. En nu zie ik net dat er op mijn arm een mooi rondje allergie-uitslag zit van de pleister. En het wondje zit op de rand ervan
Vergeet het Japanse vliegveld en het Japanse animeer meisje niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, een japans hotel en dan naar een japans kantoor en weer terug via een japans restaurant naar dat japanse hotel. Of iets in die richting waarschijnlijk
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggenMiste al ik is trouwens ook fraai
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergeet het Japanse vliegveld en het Japanse animeer meisje niet.
Geisha'squote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
je gaat voor zaken he? niet voor meisjes
mooi zoquote:Op donderdag 25 november 2010 13:48 schreef golfer het volgende:
De nieuwe baby P. staat te glimmen in onze opgeruimde en warme garage.
Ja Jufquote:Op donderdag 25 november 2010 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Urgh. Hoe moeilijk is het: de verleden tijd van missen is miste, de verleden tijd van passen is paste, en de verleden tijd van oplossen is loste op (let je op, borisz?).
Ik vind dat zó'n domme en irritante taalfout! Overigens niet enkel bij jou hoor, DH
Ja en af en toe voeden met een drupje benzine.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
mooi zo
wel elke dag even aaien en een lief woordje tot richten he?
voor de damesquote:Op donderdag 25 november 2010 13:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je gaat voor zaken he? niet voor meisjes
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:48 schreef golfer het volgende:
quote:
Goedzo boriszquote:Op donderdag 25 november 2010 13:49 schreef borisz het volgende:
Zo gesprek met scriptiebegeleider zit erop. Wat een bitch.
Rijdt prima voor zo'n klein karretje met maar een 1.2 motortje.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef TAV74 het volgende:
Racen in de P
Wel muziek hard aan en een raampje open doen natuurlijk
Rijdt het een beetje lekker Golfer?
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:48 schreef golfer het volgende:
Hehequote:Op donderdag 25 november 2010 14:09 schreef TAV74 het volgende:
Kom, we doen er weer eens een (de camera op mijn blackberry komt best goed van pas de laatste tijd)
[ afbeelding ]
Ik had ook een Punto 1.2 (was een type ouder dan die van jullie denk ik), dat rijdt met die kleine auto's prima inderdaadquote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Rijdt prima voor zo'n klein karretje met maar een 1.2 motortje.
Blaupunkt radio met CDspeler doet het ook prima.![]()
En de ramen hoeven niet open want we hebben airco.
Haha, dat zijn nuttige gesprekken jaquote:Op donderdag 25 november 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik: "ik wil graag bio pinda's bestellen, bij wie kan ik zijn?"
vrouw: "bij W. of J."
ik: "ohja, doe maar J."
vrouw: "die is een weekje op vakantie. ik verbind je door met W."
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja he! Mijn man roept dan altijd dat ie vrij is, maar voor vier uur zie ik hem niet!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:54 schreef Leintjeuh het volgende:
GoeiemiddagNet een dutje gedaan op de bank weer. De dag dat je uit de nachtdienst komt is zo'n verloren dag
Inderdaad. Je voelt je de hele dag brak, je slaapt te kort overdag en 's nachts slaap je niet diep genoegquote:Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef Tezz het volgende:
Ja he! Mijn man roept dan altijd dat ie vrij is, maar voor vier uur zie ik hem niet!
Ik heb het al vaker gezegd (maar kan niet vaak genoeg): respect voor nachtdienstwerkers!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Je voelt je de hele dag brak, je slaapt te kort overdag en 's nachts slaap je niet diep genoeg
Wat dan?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten aan een verzadigd vetje
@ Tezz
HBO Verpleegkundigequote:Op donderdag 25 november 2010 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Tzz, soms kom ik op m'n werk, en dan moet ik om iets uitprinten. Dan doe ik papier in de printer want die is altijd leeg. En dan komen er 20 printjes uit die niet van mij zijn, loop je ermee naar collega's. Standaard reactie is dan:Je hebt de printer gemaakt
Nee tuttebel, het papier was opDus helaas verbaast die toner-actie me niet
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Tzz, soms kom ik op m'n werk, en dan moet ik om iets uitprinten. Dan doe ik papier in de printer want die is altijd leeg. En dan komen er 20 printjes uit die niet van mij zijn, loop je ermee naar collega's. Standaard reactie is dan:Je hebt de printer gemaakt
Ik krijg net trouwens een mailtje van een oud-klasgenootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik nou reageren of niet?![]()
Helaas verbaasd bovenstaand verhaal mij ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is dubbelquote:Op donderdag 25 november 2010 16:09 schreef Tezz het volgende:
Helaas verbaasd bovenstaand verhaal mij ook niet.![]()
Dagelijks kom ik dingen tegen waarvan je met recht kan zeggen PBCD! (problem between chair and display) .
mag best eens iddquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg net trouwens een mailtje van een oud-klasgenootaltijd in het netwerk houden LeinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik nou reageren of niet?
beter een optie teveel dan te weinig
Logisch gezien ben ik het volledig met je eensquote:Op donderdag 25 november 2010 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
altijd in het netwerk houden Lein
beter een optie teveel dan te weinig
Kan sowieso nooit kwaad, toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Logisch gezien ben ik het volledig met je eensAlleen ben ik een beetje bang dat het niet echt bij mij past maargoed, ik zal maar eens met haar koffie gaan drinken ofzo.
koffie drinken is altijd goedquote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Logisch gezien ben ik het volledig met je eensAlleen ben ik een beetje bang dat het niet echt bij mij past maargoed, ik zal maar eens met haar koffie gaan drinken ofzo.
Daarom is het wel goed om contact met haar op te nemen. Misschien is dit niet precies wat je zoekt, of is het het verkeerde moment, maar het is duidelijk een heel goed contact voor als je later verandering wilt.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh, ik doe dat alleen met mensen die ik in de gaten wil houden....quote:Op donderdag 25 november 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Voeg dr toe op Facebook
Of LinkedIn
Dat is wat ik doe met mensen waar ik nog contact mee wil houden.
Nu vind ik dat best een redelijke naam voor een guild in een op fantasy gebaseerd spel, maar zet nu vraagtekens bij die naam voor een saunaquote:In Greek mythology, Elysium was a section of the Underworld were the final resting places of the souls of the heroic and the virtuous
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik krijg net trouwens een mailtje van een oud-klasgenootIk ben het helemaal eens met de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik nou reageren of niet?![]()
Ga gewoon praten en misschien heeft ze wat voor je.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou! Ik ga eerst even afwassen heur.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben het helemaal eens met de rest![]()
Ga gewoon praten en misschien heeft ze wat voor je.
Nouja, in de onderwereld (is dat geen synoniem voor de hel?) is het toch ook warm?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh Lein, ik kwam plots in het guild Elysium terecht op wow, dus direct het gevoel dat ik in een sauna zat natuurlijk. Guild verklaarde haar naam als volgt:
Nu vind ik dat best een redelijke naam voor een guild in een op fantasy gebaseerd spel, maar zet nu vraagtekens bij die naam voor een sauna
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou! Ik ga eerst even afwassen heur.
Ah...ook wat ziekerigquote:Op donderdag 25 november 2010 16:38 schreef flying-dutchman het volgende:
toch maar naar huis gegaan vandaag, morgen denk ik ook maar thuis blijven. Nu met dekentje en kussentje op de bank
quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Nouja, in de onderwereld (is dat geen synoniem voor de hel?) is het toch ook warm?
Zo erg snotterig?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:38 schreef flying-dutchman het volgende:
toch maar naar huis gegaan vandaag, morgen denk ik ook maar thuis blijven. Nu met dekentje en kussentje op de bank
Linkedlnquote:Op donderdag 25 november 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Voeg dr toe op Facebook
Of LinkedIn
Dat is wat ik doe met mensen waar ik nog contact mee wil houden.
kippensoep morgen weer, vanavond nog restje Penne met kip en paprikaquote:Op donderdag 25 november 2010 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo erg snotterig?Beterschap! En kippensoep
Elysium/onderwereld staat niet gelijk aan hel. het is juist de plek van de gelukzaligen.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, in de onderwereld (is dat geen synoniem voor de hel?) is het toch ook warm?
Dan nog ben je d'r doodquote:Op donderdag 25 november 2010 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Elysium/onderwereld staat niet gelijk aan hel. het is juist de plek van de gelukzaligen.
Weer een Facebookmysterie opgelostquote:Op donderdag 25 november 2010 16:38 schreef flying-dutchman het volgende:
mysterie?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weer een Facebookmysterie opgelost
CyberMANS snap je umquote:Op donderdag 25 november 2010 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weer een Facebookmysterie opgelost
A zou me terug bellen, nooit meer gebeurd. Met X gaat het de goede kant op///quote:Op donderdag 25 november 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
beterschap FD!
hoe gaat het tussen jou en X. nu? en met A. alles uitgesproken?
Ook ziek? Begon bij mij ook met snotterigheid, en bij mn pa, en bij mn ma, en een paar vrienden.. Het heerst en is best wel besmettelijkquote:Op donderdag 25 november 2010 16:38 schreef flying-dutchman het volgende:
hmmz zullen we dan maar niet allemaal onder een denkentje in de ziekenboeg gaan liggen :Squote:Op donderdag 25 november 2010 16:54 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ook ziek? Begon bij mij ook met snotterigheid, en bij mn pa, en bij mn ma, en een paar vrienden.. Het heerst en is best wel besmettelijk
Beterschap!
japan gaat niet door vooralsnog maar de datum ligt vastquote:Op donderdag 25 november 2010 16:45 schreef Den_Haag het volgende:
True
Japan gaat niet door voor alsnog. De datum ligt vast. Hoe verzinnen ze het om een datum te prikken zonder eerst te overleggen of de mensen die het werk gedaan hebben wel kunnen![]()
ik wens ze succes
Wel gezelligquote:Op donderdag 25 november 2010 16:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hmmz zullen we dan maar niet allemaal onder een denkentje in de ziekenboeg gaan liggen :S
denk niet dat ze nog belt. heeft ook geen zin meer hequote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
A zou me terug bellen, nooit meer gebeurd. Met X gaat het de goede kant op///
ging ik ook al vanuit....quote:Op donderdag 25 november 2010 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk niet dat ze nog belt. heeft ook geen zin meer he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:05 schreef flying-dutchman het volgende:
@sarabi je had het ook mogen vragen heur, miijn fb chat staat toch altijd wel aan
ik bijt nietHmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
veel zieken hier (moe en snotterig hier)quote:Op donderdag 25 november 2010 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Heerlijk loungen met de dvd van Porcupine Tree live in 013![]()
![]()
(baal nu wel nóg meer dat we daar niet zelf bij waren)
Verder: moeStond te tollen op mijn benen vanmiddag om half 4.. ben dus maar zo snel mogelijk naar huis gegaan..
Hoe is het hier dan?
Ik doe mee in de ziek-heid, al ben ik aan de beterende hand. Kan weer n beetje proevenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
veel zieken hier (moe en snotterig hier)
Ik heb jullie toch niet aangestoken he?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:08 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
veel zieken hier (moe en snotterig hier)
Ja, en op die data kan/wil D_H dus niet en dus gaat het niet door.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
japan gaat niet door vooralsnog maar de datum ligt vast
correctquote:Op donderdag 25 november 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wacht voor jezelf zeker. Japan gaat door maar misschien niet voor jou..
Jij ook al? Beterschap!quote:Op donderdag 25 november 2010 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb jullie toch niet aangestoken he?![]()
Zou er teveel voor moeten afzeggenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en op die data kan/wil D_H dus niet en dus gaat het niet door.
Sorry, heb ik gemistquote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:09 schreef golfer het volgende:
B. van haar werk gehaald met het Puntje.
Laatste stukkie naar huis heeft zij gereden en hij is nog steeds onbeschadigd.
Lekker Borisz! *Jaloers*quote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef borisz het volgende:
Derde keer uit eten in acht dagen. Nu op kosten van Pa bij een simpele Italiaan.
We zullen zien.
Lekker tochquote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef borisz het volgende:
Derde keer uit eten in acht dagen. Nu op kosten van Pa bij een simpele Italiaan.
We zullen zien.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef borisz het volgende:
We zullen zien.
vorige week woensdag zelf gekookt.... daarna 6 dagen buiten de deur/op werk/diepvries pizza gegeten enzo en dus maar gister weer eens zelf gekooktquote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef borisz het volgende:
We zullen zien.
1 week. Maar zette bij mij ook niet 100% door. Veel kinderen ziek, sommigen al 2 weken idd..quote:Op donderdag 25 november 2010 17:12 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Sorry, heb ik gemistBen jij ook zo lang ziek geweest? Iedereen om me heen heeft er al 2 weken last van, ik ben pas Maandag geveld
Ergens in Weesp.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 november 2010 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
1 week. Maar zette bij mij ook niet 100% door. Veel kinderen ziek, sommigen al 2 weken idd..
been there, done that, got the t-shirtquote:Op donderdag 25 november 2010 17:22 schreef Den_Haag het volgende:
Niks mis met uit eten gaan. Alleen kan het soms ook een beetje teveel worden.
In Duitsland niet voor niets 1 dag in de week simpel hapje eten bij de Chinees naast het hotel
Welke ? En je kan nooit teveel uit eten gaanquote:Op donderdag 25 november 2010 17:13 schreef borisz het volgende:
We zullen zien.
Ik ook niet. Maar ja die accountantskantoren houden wel van een goed etentjequote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga echt nóóit uit eten (althans, echt heel weinig, paar keer per jaar).. Dus áls we een keer gaan vind ik het een feestje![]()
Nu wel inderdaad. Maar smaken kunnen nog wel veranderen. En ik merk dat ze, nu ze wat ouder wordt, zich ook laat beinvloeden door vriendjes en televisie.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Die B. van je he, wát een smaakpalet heeft dat kind
Niet automatisch gefilmd hoor, maar g zal het wel proberen denk ikquote:Op donderdag 25 november 2010 12:29 schreef DarkElf het volgende:
Grappig johquote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Tezz het volgende:
Zo, kind heeft haar sushi. Voorlopig hoeft ze er niet meer om te zeuren. En nee, ik vind het nog steeds niet lekker....
[ afbeelding ]
een groter maatje dan daarvoorquote:Op donderdag 25 november 2010 17:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
been there, done that, got the t-shirt
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Tezz het volgende:
Zo, kind heeft haar sushi. Voorlopig hoeft ze er niet meer om te zeuren. En nee, ik vind het nog steeds niet lekker....
[ afbeelding ]
Goed idee!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:25 schreef Tezz het volgende:
[ afbeelding ]
Góh Tezz, wat kan je toch heerlijk kokenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Tezz het volgende:
Om de lichte sushi-maaltijd te compenseren hebben we nog even een bread&butter pudding met chocola in de oven geschoven....![]()
Nou, ik verzin het waar je bij staat, haha, dus nog maar de vraag of het ook echt smaakt zometeen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:55 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Góh Tezz, wat kan je toch heerlijk koken
Het moet haast wel lekker zijn, als ik jouw recepten zo leesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ik verzin het waar je bij staat, haha, dus nog maar de vraag of het ook echt smaakt zometeen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 17:54 schreef Tezz het volgende:
Om de lichte sushi-maaltijd te compenseren hebben we nog even een bread&butter pudding met chocola in de oven geschoven....![]()
Ach, alles met roomboter en chocola is lekker, toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:56 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Het moet haast wel lekker zijn, als ik jouw recepten zo lees
ok. eigenlijk dan niet echt waard om 3-4x zoveel geld uit te geven.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:56 schreef golfer het volgende:
Oké. Vroeg gegeten.
En voor lurker SOL:
Die biologische scharrelkipfilet was wel erg mals, maar echt een enorm verschil met een gewone supermarktkip kon ik niet echt proeven.
Misschien wel als je twee soorten op dezelfde manier bereidt en naast elkaar op het bord legt. Dan zal het smaak en structuurverschil wel naar voren komen?
Hoe dan ook. Het was lekker.
Ik had vier maki-rollen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, wat leukWat zit er nou in de sushi?
Ik hou niet van B&B-pudding. En ook niet van wentelteefjes, for that matter. Desalniettemin: geniet ervan!
bah roomboterquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, alles met roomboter en chocola is lekker, toch?
Jawel, want de kipjes worden er beter vanquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok. eigenlijk dan niet echt waard om 3-4x zoveel geld uit te geven.
nou ja, hebben het beter gehad... niemand wordt beter van geslacht wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel, want de kipjes worden er beter van
Wat een onzin. Als je het kunt betalen en een beetje hart hebt voor dierenwelzijn, koop je vlees dat goed is behandeld toen het nog leefde, vind ik.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De enige reden waarom ik niet biologisch eet is het geld. Jammer dat het zo ontzettend duur is af en toe.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je het kunt betalen en een beetje hart hebt voor dierenwelzijn, koop je vlees dat goed is behandeld toen het nog leefde, vind ik.
dat ja. en tis geen onzin, ik vind 3-4x zoveel gewoon te duurquote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De enige reden waarom ik niet biologisch eet is het geld. Jammer dat het zo ontzettend duur is af en toe.
Eensch! Ik koop ook altijd zo groen, biologisch en verantwoord mogelijk als het een beetje binnen betaalbare grenzen ligt. Bij veel producten is het prijsverschil inmiddels te overzien (voor ons dan uiteraard, ieder zijn eigen budget)quote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je het kunt betalen en een beetje hart hebt voor dierenwelzijn, koop je vlees dat goed is behandeld toen het nog leefde, vind ik.
Dat dusquote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
scharreleieren, die eet ik welquote:Op donderdag 25 november 2010 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dusIk koop als het even kan op z'n minst scharrel, liefst biologisch!
Vroeger was kip een van de duurste vleessoorten omdat je om een kip goed te houden échte ruimte nodig hebt, die prijs die je betaald voor een kip die op een envelopje aan ruimte geleefd heeft geeft een totaal vertekend beeld van de realistische prijs van kippenvlees. Het is het geld wel degelijk waard, al kijk je maar naar je eigen gezondheid. Meer ruimte = gezondere kip = minder antibiotica = gezondere jij.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eigenlijk niet... liet steeds de friet staan, alleen maar de groenten en het vleesquote:Op donderdag 25 november 2010 17:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
een groter maatje dan daarvoor
Ach, ik kan het hier vrij makkelijk doorvoeren omdat we sowieso niet zo vaak vlees eten. Maar dan moet je niet van die oerhollandse eters in huis hebben die een maaltijd niet compleet vinden zonder vleesquote:Op donderdag 25 november 2010 18:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De enige reden waarom ik niet biologisch eet is het geld. Jammer dat het zo ontzettend duur is af en toe.
Voor de prijs kan je dan net zo goed biologisch nemen, dat is nog beter voor de kipjes en scheelt haast niks..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
scharreleieren, die eet ik wel
Laat ik die nu net eentje hebben......quote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik kan het hier vrij makkelijk doorvoeren omdat we sowieso niet zo vaak vlees eten. Maar dan moet je niet van die oerhollandse eters in huis hebben die een maaltijd niet compleet vinden zonder vlees
Yeah, ik ben weleens in een fokkerij geweest: het verschil tussen legkippen in een batterij en in een scharrelstal is niet zo groot, als je het om dierenwelzijn hebt.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
scharreleieren, die eet ik wel
binnenkort eens bij Tezz sushi etenquote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had vier maki-rollen.
Eentje met gerookte zalm, komkommer, wasabi en mayonaise.
Eentje met kogelbiefstuk (kort gebakken in een zoet/zoute marinade), bosui en sesam
Eentje met advocado, bosui, sesam en chilisaus
Eentje met kort gebakken pittige courgette en omelet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |