quote:Op donderdag 25 november 2010 00:11 schreef rijsttafel het volgende:
LAPO! ROFL hauahahahtiktaktokeenz
Wat wel geniaal is: ik kan m'n bier nu in de slaapkamer koud houden, want daar stook ik niet. Dus daar is het lekker koud.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Er is teveel wijn bij de Risotto gegooid
Rijstwijn, oftewel Saké.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Er is teveel wijn bij de Risotto gegooid
Dat is wel heul koudquote:Op donderdag 25 november 2010 00:15 schreef rijsttafel het volgende:
Wat wel geniaal is: ik kan m'n bier nu in de slaapkamer koud houden, want daar stook ik niet. Dus daar is het lekker koud.
Hou je weer plek over in je koelkast voor andere dingen. Of nog meer bier.
Is om te zorgen dat de meisjes dicht tegen me aankruipen 's nachts. Daar hou ik van.quote:
Ik zorgde ook altijd dat ik als eerste op het werk was. En ging vervolgens als eerste ook weer weg met de opmerking dat ik uren eerder al aan het werk was. Terwijl het meestal maar 20 minuten was.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen eens proberen om 8:00 op m'n werkplek te zitten. Merk een beetje rare blikken om me geen als ik om 9:00 aan kom sjokken. Mijn rare blik naar mensen die om 17:00 weggaan werken op de een of andere manier niet.
Mja raar is dat.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zorgde ook altijd dat ik als eerste op het werk was. En ging vervolgens als eerste ook weer weg met de opmerking dat ik uren eerder al aan het werk was. Terwijl het meestal maar 20 minuten was.
Sake.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
En jeetje wat een spellingsfouten in m'n post
Tofquote:Op donderdag 25 november 2010 01:09 schreef golfer het volgende:
Morgen/straks het nieuwe ottootje ophalen.
quote:
Mij kijken ze gelukkig wel raar aan als ik te lang blijfquote:Op donderdag 25 november 2010 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen eens proberen om 8:00 op m'n werkplek te zitten. Merk een beetje rare blikken om me geen als ik om 9:00 aan kom sjokken. Mijn rare blik naar mensen die om 17:00 weggaan werken op de een of andere manier niet.
Ja, de blikken worden er namelijk niet minder opquote:Op donderdag 25 november 2010 08:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mij kijken ze gelukkig wel raar aan als ik te lang blijfHoezee voor wisseldiensten
Maar zei je een poosje geleden niet hetzelfde?
Goeiemorgen trouwens. Ik zit in dubio, ontbijten met een glas wijn of met een glas bier?
Gezelligquote:Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Get him TavWat een a*h*
En raad eens wat ik heb? Een stagiare tot april
Is het een jonge adonis? Of een leuke vrijgezelle meid van 25+?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef Bluezz het volgende:
En raad eens wat ik heb? Een stagiare tot april
Zit jij iemand de zwarte piet toe te schuiven?quote:
Niks mis meequote:
Kan genoeg in de keuken staan de komende dagen: morgen brood bakken voor zaterdag, zaterdag komen er lunchers dus ga ik franse uiensoep maken en quiche lorraine maken (oh dus dat deeg moet ik ook nog maken) en zaterdagmiddag ga ik chili con carne (met riblappen ipv gehakt) maken voor zondag alvast...quote:
Klinkt weer heerlijk DEquote:Op donderdag 25 november 2010 09:37 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag weer eens lekker kokkerellen:
Ik had zin om te koken
Not your type.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een jonge adonis? Of een leuke vrijgezelle meid van 25+?In dat laatste geval weet ik je te vinden
Kun jij alvast wat koppelwerk doen
Klinkt goed! En leuk dat je je creativiteit zo goed kwijt kanquote:Op donderdag 25 november 2010 09:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kan genoeg in de keuken staan de komende dagen: morgen brood bakken voor zaterdag, zaterdag komen er lunchers dus ga ik franse uiensoep maken en quiche lorraine maken (oh dus dat deeg moet ik ook nog maken) en zaterdagmiddag ga ik chili con carne (met riblappen ipv gehakt) maken voor zondag alvast...
dus zaterdagavond mag de mr koken
Tnxquote:Op donderdag 25 november 2010 09:35 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk geslapen, alleen vanochtend heel raar gedroomd
Bluezz, ik had je al gefeliciteerd maar geen idee of je het gelezen had (ik heb geen zin om terug te bladeren) dus bij dezen:
Yups en bij het station onverwacht glad, ik ging bijna op mijn platte smoelquote:Op donderdag 25 november 2010 08:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en het was hier wit van de hagel, hoorde ik van collega's
Oeps, uitkijken hé ouwetje?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups en bij het station onverwacht glad, ik ging bijna op mijn platte smoel
Sneeuw?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oeps, uitkijken hé ouwetje?![]()
gisteravond zaten we lekker de nieuwe house en HIMYM te kijken enzo en ineens viel er sneeuw! van die natte kleddersneeuw, bah!
Vlaanderen, en t was van die natte kleddersneeuw, dus t zag er alleen vreemd uit, niets blijft daarvan liggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:59 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Sneeuw?Waar was dat ergens? Hier alleen regen
Ah nou dan komt het vast binnenkort nog wel deze kant opquote:
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vlaanderen, en t was van die natte kleddersneeuw, dus t zag er alleen vreemd uit, niets blijft daarvan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |