Zoveel zegt dat niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik lees trouwens net dat die site van Digital Age net als Italian Hardstyle dezelfde domein registreerder heeft als Scantraxx.

QreativeDesign doet dat toch voor hun allemaal?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zoveel zegt dat niet...
Vaak laten klanten een website door een X bedrijf maken en deze ook de hosting e.d. regelen.
Betekent alleen dat er hetzelfde websdesign bedrijfje achter zit

Webdesign heeft weinig met de domeinnaamhouder te maken. Maargoed, als ik tevreden ben over een bepaalde provider raad ik die ook aan aan vrienden dus het lijkt me zelfs logisch dat ze dan dezelfde hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zoveel zegt dat niet...
Vaak laten klanten een website door een X bedrijf maken en deze ook de hosting e.d. regelen.
Betekent alleen dat er hetzelfde websdesign bedrijfje achter zit

Volgens mij is Ruud van Eijk hiermee bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
QreativeDesign doet dat toch voor hun allemaal?

In principe staat dit los van elkaar echter gebeurt dit meestal niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Webdesign heeft weinig met de domeinnaamhouder te maken.

Dat staat allemaal los van de domeinnaam zelf. Meestal heeft de klant die gewoon zelf in z'n bezit, tenzij hij niet weet hoe 'ie die moet beheren/aanpassen, dan kun je dat door de hoster laten doen ja. Persoonlijk zou ik dat nooit doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
In principe staat dit los van elkaar echter gebeurt dit meestal niet...
Een klant vraagt niet enkel om een website maar wil deze graag ook gehost hebben. Als je bij een bepaald bedrijf de website laat ontwerpen en hosten dan zal dit logischerwijs bij dezelfde host zijn. In het geval van Scantraxx en DigitalAge is dat http://www.caveo.nl/

Wat voor Scantraxx gemaakt wordt gebeurd vaak whitelabel (oftewel er staat geen QD bij). Voor de rest doet Ruud idd zeer veel voor Scantraxx en Q want dat is een voormalig stagair.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
QreativeDesign doet dat toch voor hun allemaal?

Meestal juist andersom, meeste klanten snappen er geen fuck van en laten het Design bedrijf de site ook lekker hosten. Waar dat bedrijf vervolgens ook nog een winstje kan pakken op de hosting.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat staat allemaal los van de domeinnaam zelf. Meestal heeft de klant die gewoon zelf in z'n bezit, tenzij hij niet weet hoe 'ie die moet beheren/aanpassen, dan kun je dat door de hoster laten doen ja. Persoonlijk zou ik dat nooit doen.

Denk Showtek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
gevalletje reading too much into it denk ik zo...
Onverwachte move, maar ben er erg benieuwd naar. Dit kan zomaar die broodnodige vernieuwing gaan opleveren waar we al zo lang naar uitkijken.

Ik ben er ook weer. Wss met dit shirt: http://www.hardstyleshop.(...)rdstylebluefront.jpgquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef ElDani het volgende:
Ik kan alleen in het weekend (thuis) reageren.
Heel vet van Wildstylez & NC, had wel wat geruchten gehoord al, maar toch gedaan dus.
Wie zie ik vanavond op qlimax?
Het AVIO shirt weer?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
Check (met Krullie) met hetzelfde shirt als Boy denk ik?

Stukje vooruitziend inzichtquote:Op donderdag 25 november 2010 06:44 schreef Trekfiets het volgende:
Wildstylez draagt Scantraxx in ze eentje als het om kwaliteit gaat, beter vertrekt ie naar Fusion
x2quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef haakon het volgende:
Iedereen die gaat vanavond, heeel veel plezier
HAVE FUN!

Had graag gezien dat AVIO of Alphaverb er stonden, maar helaas...het heeft niet zo mogen zijnquote:

quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef de_huig het volgende:
aan alle qlimax-gang(st)ers:
beweeg vooral niet teveel, want dan sta je echt voor lul.
beweeg vooral wel als er een camera langskomt.
laat je gespierde torso goed zien aan de andere aanwezigen.
en zorg er verdomme voor dat elke dj-aankondiging goed gefilmd wordt met je telefoon!

Heb je vipkaarten? Kijk op z`n twitter hoe laat 'ie aankomt en loop dan naar de VIP, dan zul je `m vast zien en dan moet je nog hopen dat je de eerste bent, haha.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Had graag gezien dat AVIO of Alphaverb er stonden, maar helaas...het heeft niet zo mogen zijn![]()
Daarom het Zatox shirt![]()
Trouwens, de eerste die Zatox herkent zonder pet krijgt zijn pet als cadeauIk ga m'n best doen

Dit is mij echt op het lijf geschreven B)quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:05 schreef de_huig het volgende:
laat je gespierde torso goed zien aan de andere aanwezigen.

Als ik een grote groep gillende vrouwen zie rennen weet ik dus dat jij in de buurt bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:36 schreef Sethje het volgende:
Dit is mij echt op het lijf geschreven B)

quote:Be prepared, the hardest part is yet to come...

Rennen naar hem toe of weg van hem?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:37 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als ik een grote groep gillende vrouwen zie rennen weet ik dus dat jij in de buurt bent?

* ReMcOrE heeft dat gevoel ook nog nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bonzai tribute III
Klinkt wederom wel ok, maar heb nog niet het yes gevoel van de eerste 2
quote:
totaal niet mijn stijlquote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef T-Force het volgende:
Verders nog een tweet van The Machine: Remixing thera's track "No More Misunderstanding". So far everything goes great!
Ben ik ontzettend benieuwd naar, want The Machine is de laatste tijd gruwelijk bezig en het origineel van Thera is echt snoei en snoeihard![]()

fijne plaatquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:45 schreef Bab00n het volgende:
Lekker nummer, vocals passen er goed bij.
en dat doe ik ookquote:
zo, dat is pas onverwacht nieuws!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wildstylez en NC verlaten respectievelijk Scantraxx en Fusion om een eigen label op te zetten![]()
![]()
quote:

http://yfrog.com/goxlujquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:35 schreef Levitas het volgende:
Iedereen die gaat, have fun! Iemand in staat om een pic te uploaden van het podium (Twitter, FOK!?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik trouwes hierzo op werk zit heb ik zoals gewoonlijk wel zin in een feestje vnaaf..
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.

Ik doe vanavond mijn Zatox shirt niet aan. Die zal vanavond voldoende aanwezig zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:42 schreef StM het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer. Wss met dit shirt: http://www.hardstyleshop.(...)rdstylebluefront.jpg
[..]
Het AVIO shirt weer?

Hoe moeilijk kan het zijn? Je weet hoeveel mensen er komen (aan de hand van de kaartverkoop), hoeveel jassen doet men gemiddeld in een kluisje? 2? Kaarten delen door 2 en je zou voldoende kluisjes moeten hebben..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |