Mja, dat begon mij ook steeds meer te ergeren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef APK het volgende:
Ik heb zojuist whatsapp geinstalleerd, maar nu zie ik allemaal contacten waar ik helemaal niet mee wil praten![]()
Kunnen die mij ook zien en kan ik dat blokkeren?
Edit: Volgens google kan ik ze blokkeren, maar kunnen ze mij nog steeds zien.
Beetje suf.
Kan je volgens mij gewoon blokken hoor die partijenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat begon mij ook steeds meer te ergeren.
Heb Whatsapp zojuist dus maar weer van m'n telefoon gegooid. Genoeg andere manieren om me te bereiken.
Gewoon uit je contacten pleuren die lui? Of de WhatsApp sync van je contactenlijst uitzetten...?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef APK het volgende:
Ik heb zojuist whatsapp geinstalleerd, maar nu zie ik allemaal contacten waar ik helemaal niet mee wil praten![]()
Kunnen die mij ook zien en kan ik dat blokkeren?
Edit: Volgens google kan ik ze blokkeren, maar kunnen ze mij nog steeds zien.
Beetje suf.
Dan zien ze jou alsnogquote:Op maandag 6 december 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon uit je contacten pleuren die lui? Of de WhatsApp sync van je contactenlijst uitzetten...?
Dit stond vanmorgen op zijn twitter:quote:
Dat wist ik niet, das wel dom ja... ik had idd laatst wel een berichtje via WhatsApp van een voor mij onbekend nummer, das dan wel irritant als je niet weet wie dat isquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, das wel dom ja... ik had idd laatst wel een berichtje via WhatsApp van een voor mij onbekend nummer, das dan wel irritant als je niet weet wie dat is
Dat mocht je willenquote:
"Ga naar recovery"quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:14 schreef Sold het volgende:
En ja hoor, het nieuwe gingerbread toetsenbord is al te downloaden!
Zet het zip bestand op de root van je sdkaart, ga naar recovery en installeer als zip van je sd.
Ik typ dit vanaf het nieuwe toetsenbord, en alhoewel ik het nu niet bepaald mooi kan noemen, typt het wel een stuk fijner dan het vorige default tobo. Heerlijk hoe snel de community dit soort dingen mogelijk maakt!
Voor de geïnteresseerden: http://androidoverdrive.c(...)gerBreadLatinIME.zip
Wat is precies verbeterd aan deze versie? Is 't beter dan SwiftKeyquote:Op dinsdag 7 december 2010 02:14 schreef Sold het volgende:
En ja hoor, het nieuwe gingerbread toetsenbord is al te downloaden!
Zet het zip bestand op de root van je sdkaart, ga naar recovery en installeer als zip van je sd.
Ik typ dit vanaf het nieuwe toetsenbord, en alhoewel ik het nu niet bepaald mooi kan noemen, typt het wel een stuk fijner dan het vorige default tobo. Heerlijk hoe snel de community dit soort dingen mogelijk maakt!
Voor de geïnteresseerden: http://androidoverdrive.c(...)gerBreadLatinIME.zip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |