Als je niet met ze wil praten, waarom heb je hun telefoonnummer dan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef APK het volgende:
Ik heb zojuist whatsapp geinstalleerd, maar nu zie ik allemaal contacten waar ik helemaal niet mee wil praten![]()
Kunnen die mij ook zien en kan ik dat blokkeren?
Edit: Volgens google kan ik ze blokkeren, maar kunnen ze mij nog steeds zien.
Beetje suf.
HTC Wildfire omdat HTC Sensequote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef Jetfly het volgende:
HTC Wildfire vs. Samsung Galaxy Apollo
Welke zouden jullie kiezen? En waarom?
Zodat ik kan zien wie mij belt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef Karstman het volgende:
Als je niet met ze wil praten, waarom heb je hun telefoonnummer dan?
Heb jij vodafone branded?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef S2Madness het volgende:
Ik heb een HTC Legend met e 2.2 update, super mooi natuurlijk maar nu heb ik een vraag waar ik op internet geen antwoord op kan vinden...
Voor de update naar 2.2 had ik de mogelijkheid om via USB mijn pc internet te delen met mijn mobiel, maar na de 2.2 update kan ik alleen nog maar kiezen voor tethering. Dit is juist het delen van mijn mobiele internet met mijn PC. Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog via USB mijn internet kan delen?
Goed punt. Moet zeggen dat ik ook van alles op de Whatsapp heb zitten, collega's, familie en vrienden maar tot nu toe alleen nog maar met een paar vrienden ge whatsappt. Nou kan dat aan mij liggen maar ik denk dat de meeste mensen nog niet naar Whatsapp grijpen als communicatiemiddel.quote:
Wildfire omdat de resolutie daarvan vaker voorkomt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:50 schreef Jetfly het volgende:
HTC Wildfire vs. Samsung Galaxy Apollo
Welke zouden jullie kiezen? En waarom?
Ik zou het ook wel fijn vinden om enkele mensen eruit te gooienquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef APK het volgende:
Ik heb zojuist whatsapp geinstalleerd, maar nu zie ik allemaal contacten waar ik helemaal niet mee wil praten![]()
Kunnen die mij ook zien en kan ik dat blokkeren?
Edit: Volgens google kan ik ze blokkeren, maar kunnen ze mij nog steeds zien.
Beetje suf.
Heeft iemand enig idee?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:08 schreef S2Madness het volgende:
Ik heb een HTC Legend met e 2.2 update, super mooi natuurlijk maar nu heb ik een vraag waar ik op internet geen antwoord op kan vinden...
Voor de update naar 2.2 had ik de mogelijkheid om via USB mijn pc internet te delen met mijn mobiel, maar na de 2.2 update kan ik alleen nog maar kiezen voor tethering. Dit is juist het delen van mijn mobiele internet met mijn PC. Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog via USB mijn internet kan delen?
Je zou ook kunnen proberen alleen je toetsenbord op nl te zetten (linksonder).quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:43 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Nu wel, waarmee direct het probleem is verholpen. Ik hou alleen niet van Nederlandse menu'sMaar het is kennelijk het een of het ander...
MIsschien is er een app voor? Ik kan het nu niet voor je opzoeken, maar als je op google zoekt op iets als ' "share internet connection" android -tethering' vind je het wel denk ikquote:
Ga morgen wel langs de vodafonewinkel, mogen zij het lekker regelenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:43 schreef Devolution het volgende:
Van wat ik me herinner uit andere topics, is dat een moederbordprobleem. Als dat idd zo is, dan zul je em moeten opsturen naar HTC.
Ik heb een Legend en ik heb versie 2.2 . . . ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:47 schreef Splutje het volgende:
Wanneer komt die 2.2 nou voor de Legend!
donderdag 2 december 2010 @ 15:02:54quote:Op donderdag 2 december 2010 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ben 2 seconden verwijderd van mijn nexus one tegen de muur smijten
Was ie alquote:Op donderdag 2 december 2010 15:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
donderdag 2 december 2010 @ 15:02:54
Dus die is nu kapot?
En hij is gratisquote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En er is een nieuwe Angry Birds. Tot 25 december komt er dagelijks een nieuwe level vrij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |