abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89906572
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
WTF _O- :D

En hoe kwam dat dan?
Ik had het Androidtoetsenbord wel nog met autocorrect (Weet ik veel dat je het met ieder toetsenbord uit moet zetten :') ) en die deed alleen met namen en (Denk ik) het woordenboek :r
  woensdag 15 december 2010 @ 00:23:31 #242
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_89944610
Ik heb net MIUI geinstalleerd op mijn Desire... Hoe kan dat nou zo veel sneller en smoother zijn? Het is toch maar een Chinees hobbyproject?
  woensdag 15 december 2010 @ 01:37:03 #243
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_89945835
Ik heb net de PingChat geinstalleerd op mijn Android omdat de Whatsapp nog niet ondersteund wordt door mijn versie van Android.. En nou vroeg ik me af waarom hij maar 2 vrienden uit mijn telefoonlijst herkend aan hun pingID? Volgens mij moet hij toch alle BB Iphone en Android gebruikers kunnen herkennen? Hoe kan ik eventueel meer mensen toevoegen en hoe werkt het precies?
Ik kom er (zelfs via Google) niet echt uit. :?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_89947198
quote:
Op woensdag 15 december 2010 00:23 schreef Brombaard het volgende:
Ik heb net MIUI geinstalleerd op mijn Desire... Hoe kan dat nou zo veel sneller en smoother zijn? Het is toch maar een Chinees hobbyproject?
Chinezen zijn goed ;)
  woensdag 15 december 2010 @ 09:46:05 #245
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_89948584
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 01:37 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb net de PingChat geinstalleerd op mijn Android omdat de Whatsapp nog niet ondersteund wordt door mijn versie van Android.. En nou vroeg ik me af waarom hij maar 2 vrienden uit mijn telefoonlijst herkend aan hun pingID? Volgens mij moet hij toch alle BB Iphone en Android gebruikers kunnen herkennen? Hoe kan ik eventueel meer mensen toevoegen en hoe werkt het precies?
Ik kom er (zelfs via Google) niet echt uit. :?
Nee.

Met Pingchat kan je alleen met mensen 'Pingen' die ook Pingchat op hun mobiel hebben staan. Idem voor Whatsapp en idem voor BB ping. Je kan dus niet met iemand pingen die alleen whatsapp heeft of bb ping als jij pingchat hebt.
pi_89991940
Even een paar vragen aangezien ik een overstap naar android overweeg.

Kan een android foon zonder al te veel gedoe samenwerken met Ubuntu?

En wat voor diensten neem je nou eigenlijk verplicht af bij Google?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_89992042
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef svann het volgende:

En wat voor diensten neem je nou eigenlijk verplicht af bij Google?
1e geen idee.

2e is dat je eigenlijk wel gewoon een google account moet hebben, anders werkt de market niet. Verder kan je het zo bont maken als je zelf wil. Je kan je google contacts/agenda/mail koppelen, maar dat hóeft allemaal niet.
  donderdag 16 december 2010 @ 11:45:31 #248
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89993180
Nou ik vind het ideaal, ik gebruik nu ook contacts en agenda en mail, die synchronisatie is gewoon subliem. Nooit meer dingen kwijtraken, altijd alles up to date, en hetzelfde op de pc als op de gsm. Ik vind het perfect!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89993235
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef svann het volgende:

Wat versta je precies onder 'samenwerken'? Vrijwel alle uitwisseling van informatie gaat via internet, lijkt me niet dat het besturingssysteem daar een grote rol bij speelt..
pi_89993252
quote:
99s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:45 schreef Bart het volgende:
Nou ik vind het ideaal, ik gebruik nu ook contacts en agenda en mail, die synchronisatie is gewoon subliem. Nooit meer dingen kwijtraken, altijd alles up to date, en hetzelfde op de pc als op de gsm. Ik vind het perfect!
Ik ook :Y Maar je hebt altijd mensen die dat weer 'eng' vinden of er simpelweg gewoon geen gebruik van willen maken. Dan is eigenlijk het hebben van een Google account genoeg :Y
pi_89993276
Ik heb serieus deze telefoon nog nooit aan m'n PC gehangen. Foto's upload ik direct naar photobucket of Picasa, updates komen sowieso over-the-air, en syncen gaat ook prima OTA met contact, mail en agenda...

Misschien als je er muziek op wilt zetten ofzo, maar dan kan je 'm gewoon als externe schijf aansluiten, lijkt me dat Ubuntu dat wel moet kunnen
pi_89993351
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien als je er muziek op wilt zetten ofzo, maar dan kan je 'm gewoon als externe schijf aansluiten, lijkt me dat Ubuntu dat wel moet kunnen
Met WinAmp kun je alles via Wifi overzetten _O_
  donderdag 16 december 2010 @ 12:10:15 #253
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89993864
quote:
14s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik ook :Y Maar je hebt altijd mensen die dat weer 'eng' vinden of er simpelweg gewoon geen gebruik van willen maken. Dan is eigenlijk het hebben van een Google account genoeg :Y
Zelfs dat heb je niet eens nodig, als je genoeg hebt aan de apps die erop staan.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_89998051
Bedankt. :)
Zal Google diensten maar beperkt gebruiken, denk ik. (Market e.d.)

Na een half jaar is het me eindelijk gelukt Ubuntu mijn WinMobile te laten vinden.
Nou ja, iig handig voor het leegtrekken straks.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_90001175
Heb net 2.2.1 OTA op mijn Magic gekregen, niet verwacht dat dat nog zou komen.. maar hij is helemaal nutteloos geworden... FUCKING TRAAG! Denk maar even een reset doen.
pi_90001623
Froyo op een Magic? :')
pi_90002253
Ahh dit lijkt er meer op! :D
pi_90029888
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef BluesRebel het volgende:
Heb net 2.2.1 OTA op mijn Magic gekregen, niet verwacht dat dat nog zou komen.. maar hij is helemaal nutteloos geworden... FUCKING TRAAG! Denk maar even een reset doen.
Inderdaad..dit is echt kut..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90036039
Ik kan nu tenminste wel whatsapp gebruiken :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:36:34 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90036080
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nu tenminste wel whatsapp gebruiken :D
Kijk, toch een klein voordeel ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90079461
Lekker vlot, zo'n Nexus S. Maar wie heeft nou bedacht dat het weglaten van de trackball en het berichten-ledje een goed idee was? :N
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_90081416
quote:
Inderdaad..dit is echt kut..
Sinds ik hem heb reset is hij gewoon weer normaal. Hij is af en toe iets langzamer maar dat weegt voor mij wel tegenop de voordelen :)
pi_90084400
Heb hem hier inmiddels ook wel redelijk fatsoenlijk aan de gang :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90084588
Iedereen spreekt over een snelle telefoon sinds de Froyo-update maar mijn Legend is aanmerkelijk trager geworden, vooral met typen en programma's openen loopt 'ie enorm achter. Heb al eens gereboot, helpt niet, iemand een idee :{?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')