Ik had het Androidtoetsenbord wel nog met autocorrect (Weet ik veel dat je het met ieder toetsenbord uit moet zettenquote:
Chinezen zijn goedquote:Op woensdag 15 december 2010 00:23 schreef Brombaard het volgende:
Ik heb net MIUI geinstalleerd op mijn Desire... Hoe kan dat nou zo veel sneller en smoother zijn? Het is toch maar een Chinees hobbyproject?
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:37 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb net de PingChat geinstalleerd op mijn Android omdat de Whatsapp nog niet ondersteund wordt door mijn versie van Android.. En nou vroeg ik me af waarom hij maar 2 vrienden uit mijn telefoonlijst herkend aan hun pingID? Volgens mij moet hij toch alle BB Iphone en Android gebruikers kunnen herkennen? Hoe kan ik eventueel meer mensen toevoegen en hoe werkt het precies?
Ik kom er (zelfs via Google) niet echt uit.
1e geen idee.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef svann het volgende:
Even een paar vragen aangezien ik een overstap naar android overweeg.
Kan een android foon zonder al te veel gedoe samenwerken met Ubuntu?
En wat voor diensten neem je nou eigenlijk verplicht af bij Google?
Wat versta je precies onder 'samenwerken'? Vrijwel alle uitwisseling van informatie gaat via internet, lijkt me niet dat het besturingssysteem daar een grote rol bij speelt..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:08 schreef svann het volgende:
Even een paar vragen aangezien ik een overstap naar android overweeg.
Kan een android foon zonder al te veel gedoe samenwerken met Ubuntu?
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 11:45 schreef Bart het volgende:
Nou ik vind het ideaal, ik gebruik nu ook contacts en agenda en mail, die synchronisatie is gewoon subliem. Nooit meer dingen kwijtraken, altijd alles up to date, en hetzelfde op de pc als op de gsm. Ik vind het perfect!
Met WinAmp kun je alles via Wifi overzettenquote:Op donderdag 16 december 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien als je er muziek op wilt zetten ofzo, maar dan kan je 'm gewoon als externe schijf aansluiten, lijkt me dat Ubuntu dat wel moet kunnen
Zelfs dat heb je niet eens nodig, als je genoeg hebt aan de apps die erop staan.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ookMaar je hebt altijd mensen die dat weer 'eng' vinden of er simpelweg gewoon geen gebruik van willen maken. Dan is eigenlijk het hebben van een Google account genoeg
Inderdaad..dit is echt kut..quote:Op donderdag 16 december 2010 15:17 schreef BluesRebel het volgende:
Heb net 2.2.1 OTA op mijn Magic gekregen, niet verwacht dat dat nog zou komen.. maar hij is helemaal nutteloos geworden... FUCKING TRAAG! Denk maar even een reset doen.
Kijk, toch een klein voordeelquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nu tenminste wel whatsapp gebruiken
Sinds ik hem heb reset is hij gewoon weer normaal. Hij is af en toe iets langzamer maar dat weegt voor mij wel tegenop de voordelenquote:Inderdaad..dit is echt kut..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |