Maar dat is als je zelf aan het typen bent. Voorheen stond dat in rode letters boven je reageervenster maar PIETERST vindt het vast weer FANTASTISCH HOOR!!!!11!!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Gert het volgende:
Dat test ik net uit en toen wachtte ik zonder iets te typen en zag ik het toch!!!
Kan iemand NU even wat typen?
Precies jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Noek het volgende:
Maar dat is als je zelf aan het typen bent. Voorheen stond dat in rode letters boven je
Ik dacht het net dus ook te zien toen ik NIETS in het reageerscherm aan het typen was!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat is als je zelf aan het typen bent. Voorheen stond dat in rode letters boven je reageervenster maar PIETERST vindt het vast weer FANTASTISCH HOOR!!!!11!!
Noem je me nou een hitsige puber?quote:
Ja, zo zie ik U gern.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noem je me nou een hitsige puber?
Je moet ook niet typen dat je een jonge licky licky zoekt om de spinnenwebben uit je flots te zoenen.quote:
Vond het zelf wel een sexy openingszin!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet ook niet typen dat je een jonge licky licky zoekt om de spinnenwebben uit je flots te zoenen.![]()
Ja dat gaat nu extra snel met die chat, normaal had ik dit pas na een half uur per PM gehoord.
Ik ben meer geïnteresseerd in Hero Brinkmanquote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef Gert het volgende:
Heel die hartoperatie gemist trouwens. Maar dat zo nog wel effe bij P&W aan bod komen in de zappservice..
Wakker!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:34 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
er was sneeuw voorspelt, maar zie nog niks, en zie ook nog niks vallen.
Mogge Haksquote:Op donderdag 25 november 2010 08:34 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
er was sneeuw voorspelt, maar zie nog niks, en zie ook nog niks vallen.
hey FANNquote:Op donderdag 25 november 2010 08:41 schreef anufri het volgende:
[..]
[..]
Mogge Haks![]()
Gaat het sneeuwen ?![]()
Dan ken ik mijn kaplaarzen aanCool
Het was niet eens in breedbeeld.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef Gert het volgende:
Heel die hartoperatie gemist trouwens. Maar dat zo nog wel effe bij P&W aan bod komen in de zappservice..
Als ik je nu een goatse stuur, zou ik dan gebanned worden?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:45 schreef Marrije het volgende:
Notificeer mij als je ergens een rel ziet
jij wil rellen met mijquote:Op donderdag 25 november 2010 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik je nu een goatse stuur, zou ik dan gebanned worden?
dat chatsysteem schijnt nogal wat werk gekost te hebben dus het volgende fantastische speeltje duurt vast nog ffquote:Op donderdag 25 november 2010 09:56 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd welke superfunctie we vandaag kado krijgen, eerst het chatsysteem zonder uitschakel mogelijkheid en vervolgens sneeuw in de header dat voor een processor belasting zorgt waardoor met name laptops enorm warm kunnen worden.
wordt aan gewerkt dacht ik gelezen te hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef Noek het volgende:
Zo, gezellig hè?
Er zitten niet eens smileys in die chat.
Dat is eens wat anders dan een moestuin.quote:
Kuttekop!quote:Op donderdag 25 november 2010 09:57 schreef Noek het volgende:
Ja, hoi. Zal ik iedereen even een goedemorgen notificeren?
Toch gezellig zo'n chat, lekker persoonlijk en dichtbij de mens. Warm en fluffy!
Ik moest echt even nadenken over wie je het had ... Ik dacht eerst aan Iteejerquote:Op donderdag 25 november 2010 10:03 schreef Noek het volgende:
Cc begint gelijk weer te schelden hoor op de chat. Geen wonder dat Johan & Opa haar niet meer wilden.
National Enquirer, mijn favoriete metgezel tijdens een lunch. Een lunch met een flinke lading zout.quote:
Pietje ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuttekop!
Ga Yvonne opchatten, die vindt het geweldig!
Pietje denkt gewoon dat ie zo hogerop komt binnen de FOK! hiërarchie.quote:
Johan en Pietje.quote:
Excuses aan de pre puber die nog geen weet heeft van hitsigheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een nare opmerking. Ziet dat jong eruit als een hitsige puber? Ga toch trollen, in FB. Of weet je wat, doe 't via de chat.
En dat ligt aan je laptop want je auto kan dat ook ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:16 schreef Marrije het volgende:
Las net ook in FB over die sneeuw-belasting, nou ja dan knal ik fok wel weg als ik niet kijk.
Zo verkocht hij ook spul bij de BCC.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat ligt aan je laptop want je auto kan dat ook ofzo.
Man man.
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:22 schreef Dementor het volgende:
Zo verkocht hij ook spul bij de BCC.
Ik wist niet dat ik op tweakers zat.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Eerst iedereen even het OS update, dan de browser, flash, rebooten en dan nog eens terugkomen.
En dan ook nog de laptop uitschelden voor rammelbak.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik op tweakers zat.
Do you like my new Bolex?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan ook nog de laptop uitschelden voor rammelbak.
Hm!
[ afbeelding ]
Danny's computer is zo warm geworden dat ie als zonnebank fungeert. En als haargroeimiddel.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
En dan ook nog de laptop uitschelden voor rammelbak.
Hm!
[ afbeelding ]
Met kerst leggen ze de kast op z'n kant en gaan ze gourmetten.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danny's computer is zo warm geworden dat ie als zonnebank fungeert. En als haargroeimiddel.
Ik moet bij Pietje denken aan een housewarmingquote:Op donderdag 25 november 2010 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ik moet bij Pietje nog steeds denken aan die glazen tafel.
Ik wilde naar de uitzending maar dat was toen binnen no time uitverkocht.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:40 schreef CarOnline het volgende:
Oh. Ik heb zomaar mn kast verkocht!
Nu móet ik zaterdag wel kijken naar een nieuwe
Heel vervelend allemaal.
En ik wil naar de SYTYCD voorstelling.
Lijkt me hartstikke leuk
Alleen Danny mag komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet bij Pietje denken aan een housewarming
*taptaptap*
Oh ja, goeie, * mental notequote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet bij Pietje denken aan een housewarming
*taptaptap*
We chatten wel wanneer we komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, goeie, * mental note
wees blij dat het zonder poespas is anders werd ie te heet om vast te houdenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:26 schreef remlof het volgende:
Waar gaat het over? Ik zit in de mobiele layout zonder poespas
Goeiemorgen trouwens.
Ja hier t zelfde!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde naar de uitzending maar dat was toen binnen no time uitverkocht.
Het tweede. Alhoewel het snauwen al na twee keer begon.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Gert het volgende:
Kan ik dat daar nog vragen, waarom dat ding niet gewoon uit kan?
Of is dat al 100 keer gevraagd en weggesnauwd?
Ja, nou én. Een auto kan ook 140. Even flash, browsen en kom dan maar terug.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Mijn FF van 1 naar 27% wanneer die banner in beeld komt.Ik haat sneeuw, ook digitale
Maar dan heb je wel sneeuw!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Mijn FF van 1 naar 27% wanneer die banner in beeld komt.Ik haat sneeuw, ook digitale
OK laatste vraag dan: waarom kan/mag die chat in godsnaam NIET gewoon uit. Afzonderlijk, zonder dat de pm dan ook uit moet.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het tweede. Alhoewel het snauwen al na twee keer begon.
die auto breng je dus terug als ie maar 140 kan terwijl ie 200 zou moeten kunnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, nou én. Een auto kan ook 140. Even flash, browsen en kom dan maar terug.
Dat is de samenvatting want ik doe echt mijn best om het te volgen maar het is me soms een beetje too muchie.
zover is men nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
OK laatste vraag dan: waarom kan/mag die chat in godsnaam NIET gewoon uit. Afzonderlijk, zonder dat de pm dan ook uit moet.
hoe zie je dat, ik wil ook ff checkenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Wellicht omdat ze die functie bovenop de oude hebben gebouwd?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
OK laatste vraag dan: waarom kan/mag die chat in godsnaam NIET gewoon uit. Afzonderlijk, zonder dat de pm dan ook uit moet.
Dan is 't hele idee van een open chatsysteem weg. Als de helft 't uitzet kan je net zo goed de functionaliteit eruit slopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
nou niemand, de mensen wiens auto 200 kan en het niet erg vinden dat ie binnen een jaar verrot is daargelatenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:57 schreef Jian het volgende:
Eigenwijs secreet dat het is, stug volhouden terwijl niemand dus zit te wachten op die wintersport van 'm
OK...quote:Op donderdag 25 november 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is 't hele idee van een open chatsysteem weg. Als de helft 't uitzet kan je net zo goed de functionaliteit eruit slopen.
Omdat het ook als notificatie gebouwd is. Bijvoorbeeld voor jullie mods?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk haar gaan dan zo juist als ze het heeft.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat het ook als notificatie gebouwd is. Bijvoorbeeld voor jullie mods?
Dan kunnen jullie *live live live* ingrijpen? Als de pm uit is dan kan dat niet.
Dat kan toch of zit ik hier met een aluhoedje aan mijn oude rammelbak?
objectionquote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
OK...
Maar het kan dus wél uit als je de PM uitzet hè?
Want dan moet dat maar.
Als dat de grote reden is..quote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Dementor het volgende:
Hij heeft toch toegegeven dat het eigenlijk een notificatiesysteem betreft waarmee je toevallig ook kunt chatten, zo kunnen de rode en blauwe rakkers je lastig vallen ondanks dat je daar geen behoefte aan hebt.
laat ons dan gewoon met rust, zou je denkenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat het ook als notificatie gebouwd is. Bijvoorbeeld voor jullie mods?
Dan kunnen jullie *live live live* ingrijpen? Als de pm uit is dan kan dat niet.
Dat kan toch of zit ik hier met een aluhoedje aan mijn oude rammelbak?
Precies. En men wat een gemekker hier. Gebruik gewoon de textonly layout als je een web 1.0 experience wilquote:Op donderdag 25 november 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is 't hele idee van een open chatsysteem weg. Als de helft 't uitzet kan je net zo goed de functionaliteit eruit slopen.
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
OK...
Maar het kan dus wél uit als je de PM uitzet hè?
Want dan moet dat maar.
Toen ik dat vroeg was ik een notoire troll, azijnpisser en autist.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
Ja ja jaquote:
mekkeren is een stuk leuker?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. En men wat een gemekker hier. Gebruik gewoon de textonly layout als je een web 1.0 experience wil
Danny zou zeggen dan pak je maar gewoon de fiets.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. En men wat een gemekker hier. Gebruik gewoon de textonly layout als je een web 1.0 experience wil
Zullen we je gaan bellen ook, de hele tijd? Communiceren is toch zo leuk! Dus dan moet je álle extra mogelijkheden toejuichen!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ja dat is voor de mensen die 't eng vinden om te communiceren. Op een forum
.
Eigenlijk vraag ik me nu toch af wie hier nu aan het trollen is. Is het echt zo raar dat je niet door iedereen benaderd wil worden?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ja dat is voor de mensen die 't eng vinden om te communiceren. Op een forum
.
We gaan vanavond bij Pietje communiceren. Op zijn balkon!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:03 schreef Gert het volgende:
Zullen we je gaan bellen ook, de hele tijd? Communiceren is toch zo leuk! Dus dan moet je álle extra mogelijkheden toejuichen!COMMUNICATIE!!!!
Danny kan zelf ook enorm zeiken.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn. Maar wees dan niet verbaasd over de reacties van Danny.
Dat maak ik ook zelf wel uit. Maar die chat maak ik niet zelf uit en daar ligt het probleem.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:00 schreef remlof het volgende:
Ik moet even aan mijn ouders vragen of ik private mag.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan vanavond bij Pietje communiceren. Op zijn balkon!
Ik zit op een forum. Niet op de Tina chat.
Verbaasd niet. Ik vind ze altijd lachwekkend huilie. Verongelijkte kleuter is het af en toe.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:03 schreef remlof het volgende:
ah die mekkert lekker mee, zie ik net Dementor zeggenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:03 schreef remlof het volgende:
[..]
In textonly of mobiel heb je geen chat maar wel pmquote:Op donderdag 25 november 2010 11:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat maak ik ook zelf wel uit. Maar die chat maak ik niet zelf uit en daar ligt het probleem.
Echt hè!
als dat net zo goed werkt als het bel-me-niet-register laat maar zitten danquote:Op donderdag 25 november 2010 11:05 schreef Noek het volgende:
Kan ik me ergens inschrijven voor een chat-me-niet-register?
Ik wil geen textonly en ik wil ook geen chat. Sweet Jesusquote:Op donderdag 25 november 2010 11:06 schreef remlof het volgende:
In textonly of mobiel heb je geen chat maar wel pm
Net als het ik-hoef-geen-telefoonboek-register. Gisteren weer een half regenwoud in de brievenbus.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:07 schreef Marrije het volgende:
als dat net zo goed werkt als het bel-me-niet-register laat maar zitten dan
True story!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:07 schreef Marrije het volgende:
Dan is het Open Karakter van de Sjet weg!!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net als het ik-hoef-geen-telefoonboek-register. Gisteren weer een half regenwoud in de brievenbus.
Chatten: prima optie, maar dan wel als optie. niet als moetje.
Nou dat gaat hier toch wel aardig.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
post je adres ff, dan kan iedereen die verlegen zit om een praatje langskomen als je toevallig niet achter je computer zitquote:Op donderdag 25 november 2010 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is het Open Karakter van de Sjet weg!!!!
Daarom accepteer ik ook altijd iedereen op MSN en sta ik altijd op beschikbaar. Maar dat komt ook omdat ik dol ben op communiceren, dat scheelt.
O wacht dit is een fórum.
Scrooge vroeg wel of het sarcastisch was. Ik geloof dat ze ergens een lichtpuntje zag..quote:Op donderdag 25 november 2010 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
Fann, heb je voor mij ook wat geld over?
Ik moest heel hard lachen.
Goedemorgen.
Danny is eigenhandig het klimaat aan het opwarmen met onze laptops. Morgen is het 23 graden, bbq-weer een 7 aldus Paulus Pietsma!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:12 schreef liesje1979 het volgende:
En waarom is niet alles wit buiten?
Ja zo las ik het ook, maar de camera is in ieder geval binnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Scrooge vroeg wel of het sarcastisch was. Ik geloof dat ze ergens een lichtpuntje zag..
Maar voor de zekerheid vroeg ze het toch maar.
hier nietquote:Op donderdag 25 november 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat gaat hier toch wel aardig.
Al scheelt een foon met nummerherkenning ook wel.
Dat is ook prima maar ik wil vooral duidelijkheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Danny is eigenhandig het klimaat aan het opwarmen met onze laptops. Morgen is het 23 graden, bbq-weer een 7 aldus Paulus Pietsma!
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Danny is eigenhandig het klimaat aan het opwarmen met onze laptops. Morgen is het 23 graden, bbq-weer een 7 aldus Paulus Pietsma!
Scherp! Heb je de pm al uit?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
Scrooge = djmo?
En had Fann 'toch wat geld over' en wilde ze dat wel schenken?
Dat het nog steeds loont blijkbaar hè... unbelievable.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
hier niet
gisteren ook weer de disneyclub
met de disneyclub ik mag
-nee dank u, ik hoef geen boeken hoor
oh, maar ik moet u nog wat vragen. . .
-ik sta al in het bel-me-niet-register
in het kader van de telecommunicatiewet. . .
-ik sta al in het bel-me-niet-register
oh, dag mevrouw
-dag meneer
En dat was al de 2e na de registratie in het bmnr
En niemand wil Hondjes boos maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:19 schreef hondjes het volgende:
Dus..direct message ..is een chat.
Iedereen kan dus ongevraagd bij mij binnenkomen.
Dit wil ik niet.
Maar voor de rest snap ik er geen bal van.![]()
Zorgen jullie maar even dat het eraf gaat..
Ik lees het wel, als het eraf is.
quote:Op donderdag 25 november 2010 11:20 schreef Noek het volgende:
[..]
En niemand wil Hondjes boos maken.
Regel het maar!
Gisteren al. Al weer geantwoord ook hoor!quote:
Dus je geeft het nu aan Amanda..quote:Op donderdag 25 november 2010 11:26 schreef anufri het volgende:
Het was echt gemeend dat aanbodik zat hier al klaar om het over te maken
maar ze geleufde het niet![]()
Nu is mijn aanbod niet meer geld, want ik het het overgemaakt naar stichting AAP
Komt het toch nog goed terecht![]()
[ afbeelding ]
Ja wat mot ik met al dat geld
die hadden ze toch snel afgeserveerdquote:Op donderdag 25 november 2010 11:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dus je geeft het nu aan Amanda..![]()
Ook goed.
Of is ze al weg, na al die telefoontjes tijdens DGK![]()
.
Ze moest toch haar bontjas inleverenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:30 schreef anufri het volgende:
[..]
die hadden ze toch snel afgeserveerd
ja ook dat nogquote:Op donderdag 25 november 2010 11:31 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze moest toch haar bontjas inleveren
Dat past dan prima bij de wit kanten gordijntjes.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:39 schreef Laysa het volgende:
Ik heb ook nog wel een hoop meuk dadelijk...uit grootmoe's tijd
nee hoor...die doe ik naar het goed...dat geeft me een beter gevoelquote:Op donderdag 25 november 2010 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat past dan prima bij de wit kanten gordijntjes.
Het liefst ook nog verbouwenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:44 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg bij die user een beetje het poppenhuis gevoel, je mag erin kijken en het zelf aankleden.
Geen idee...ff John bellenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze kan beter meedoen aan help mijn leven is een puinhoop.
Zou dat format al bestaan?
Deel 3 Gert! Deel 3!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:35 schreef Gert het volgende:
Ja nu moet ik het wel lezen.![]()
Ah... hahaha, ja dat ze het "voor de zekerheid" toch nog maar effe vroeg of het sarcastisch was.
Gaat helemaal niet zo hard, dat topic. Dat van die camera staat op dezelfde pagina. Stelletje gierigaards hier!
Nee zeker niet, maar de totale commotie is wel echt des FOK!squote:Op donderdag 25 november 2010 11:03 schreef Noek het volgende:
Eigenlijk vraag ik me nu toch af wie hier nu aan het trollen is. Is het echt zo raar dat je niet door iedereen benaderd wil worden?
Check!quote:
Kweenie!quote:Op donderdag 25 november 2010 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar de totale commotie is wel echt des FOK!s. En kan je individuele users niet al blocken?
Ja dat kan op PM.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar de totale commotie is wel echt des FOK!s. En kan je individuele users niet al blocken?
O da's die van die auto toch? Emkiekn.........quote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef CarOnline het volgende:
Vooral Lottekoekje is erg blij met haar gulheid.
Tis bijna irritant. Bijna he. Bijna.
en big J is vast ook heel blij met de schemerlampjesquote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef CarOnline het volgende:
Vooral Lottekoekje is erg blij met haar gulheid.
Tis bijna irritant. Bijna he. Bijna.
Ja. En hoe hééérlijk het was om even langs te mogen komen in het paleis.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
O da's die van die auto toch? Emkiekn
Oh jaquote:Op donderdag 25 november 2010 12:14 schreef anufri het volgende:
[..]
en big J is vast ook heel blij met de schemerlampjes
Omdat ze ook nee kan zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:18 schreef CarOnline het volgende:
Toch wel raar, want iedereen biedt het zelf aan.
Waarom is het dan zo ergerlijk.
Omdat het voor Djmo is en niet voor asielhondjes. Dat was nl wel leuk!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:18 schreef CarOnline het volgende:
Toch wel raar, want iedereen biedt het zelf aan.
Waarom is het dan zo ergerlijk.
Neuh ik vind 't wel leuk. De kritiek snap ik ook wel, maar de manier waaropquote:Op donderdag 25 november 2010 12:13 schreef anufri het volgende:
Tis gewoon stom die sjet..
geef gewoon toe Pietje
Iek snap nieks van dit koersoes.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat kan op PM.
En je kunt ook kiezen voor "alleen berichten van buddies ontvangen".
En dan met die "buddies" (hee, een restje spagetti van gisteren) afspreken dat ze je niet mogen sjetten maar wel pmen.
Toch is dat wel een beetje de omgekeerde wereld hè...
Ja. Misschien is het dat wel.quote:
Heb je nog zo'n mutsje over?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:21 schreef anufri het volgende:
volgens mij zit Lottekoekkie in het complot![]()
[ afbeelding ]
Bijna.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Iek snap nieks van dit koersoes.
Stel dat ik alleen met CarO wil pm-en. Kan ik haar dan als buddie aanvinken en kan dan niemand meer met mij chatten behalve CarO?
Oehoe ein kliekschken!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Iek snap nieks van dit koersoes.
Stel dat ik alleen met CarO wil pm-en. Kan ik haar dan als buddie aanvinken en kan dan niemand meer met mij chatten behalve CarO?
Eigenlijk vrij egocentrisch, zij wil alles doen en kunnen en de wereld moet dat dan maar even faciliteren.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Misschien is het dat wel.
Het ergste vond ik nog wel dat ze oppas voor haar zoontje zocht. Je brengt je kind toch niet naar een wildvreemde??
Dat vond ik echt bizar.
Ben als net-ingelezene wel verbijsterd hoe het zover heeft kunnen komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. En hoe hééérlijk het was om even langs te mogen komen in het paleis.
Dat ga ik zo eens proberen. God sta me bij en laat mijn hele inbox niet in Remlofs inbox terechtkomen. *bidtquote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef Gert het volgende:
Bijna.
1. Caro als buddie aanvinken
2. Instellen "alleen berichten ontvangen van buddies"
Ik wel, kom maar halenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef Gert het volgende:
Oe, ik had binnen 3 minuten iemand aan de lijn van Ikea, en ik hoef alleen maar de kromme plank terug te brengen, niet de hele fucking kast.![]()
Of heeft iemand nog een goede plank over? Ik ben vanavond wel thuis.
Volgende week komt mij beter uit.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef Gert het volgende:
Oe, ik had binnen 3 minuten iemand aan de lijn van Ikea, en ik hoef alleen maar de kromme plank terug te brengen, niet de hele fucking kast.![]()
Nou dat idee kreeg ik er ook van.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben als net-ingelezene wel verbijsterd hoe het zover heeft kunnen komen.
Die djmo is geloof ik eigenlijk maar bijzaak, het gaat vooral om het etaleren van de eigen emptahie, meelevendheid en warme gulheid.
Maar da's misschien ook te cynisch. Nou ja, beter dan naïef, ofsow.
Ik heb nog een nieuwe plank voor een Billy over.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:36 schreef Gert het volgende:
Dat topic ken ik, van die man bedoel je toch?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat idee kreeg ik er ook van.
Vooral toen ze vertelde dat die spigel geweldig bij de trap zou staan en het tafeltje, nou, echt, als nieuw! En dat kon hier en dit moest daar. Ze regelde het wel even en dan als toppunt de foto van de volgepakte auto.
En het is nog weer anders als zoiets komt door totaal onvoorziene omstandigheden, ooit was er hier ook een topic van iemand die alleen kwam te staan. Die kreeg echt van alles, maar dat was hartverwarmend. Dit is ordinair gebedel en een gebed zonder eind. Denk ik. Die kan nooit haar eigen lampekappen kopen denk ik.
Maar ja. Sommige mensen zit het ook gewoon écht niet mee.
En dat is eigenlijk wel sneu genoeg.
En djmo heeft prima door dat mensen zich graag tentoon willen stellen als vrijgevig en behulpzaam, en maakt er 'handig' gebruik van dus, zoiets. He gessellig!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat idee kreeg ik er ook van.
Vooral toen ze vertelde dat die spigel geweldig bij de trap zou staan en het tafeltje, nou, echt, als nieuw! En dat kon hier en dit moest daar. Ze regelde het wel even en dan als toppunt de foto van de volgepakte auto.
En het is nog weer anders als zoiets komt door totaal onvoorziene omstandigheden, ooit was er hier ook een topic van iemand die alleen kwam te staan. Die kreeg echt van alles, maar dat was hartverwarmend. Dit is ordinair gebedel en een gebed zonder eind. Denk ik. Die kan nooit haar eigen lampekappen kopen denk ik.
Maar ja. Sommige mensen zit het ook gewoon écht niet mee.
En dat is eigenlijk wel sneu genoeg.
Moet ik er nog wat voor doén ook godverdomme.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
Gert, wil je even met mij chatten? Dan krijg je een plank.
Ja, het fijne weet ik er niet meer van, maar het was echt heel spontaan en t werd steeds gekker ook. Maar iedereen was enthousiast en wilde graag helpen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat topic ken ik, van die man bedoel je toch?
De sfeer was ook heel anders in dat topic inderdaad, hij was gewoon ook onwijs dankbaar.
En dat is dan net wat prettiger dan: "ik wil graag groene lampjes, het liefst van winnie the pooh".
Ja, jij hebt ook gelijk!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En djmo heeft prima door dat mensen zich graag tentoon willen stellen als vrijgevig en behulpzaam, en maakt er 'handig' gebruik van dus, zoiets. He gessellig!
Kutwijfquote:Op donderdag 25 november 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb van de week drie voorraadbussen van Cabanaz gekocht. Voor slechts drie euro per stuk. Maar die geef ik niet weg, die zijn voor mijn theemomentjes.
Plus ik ben uiteraard een enorm egocentrisch mens.
Nee, ik moet testen. Ik zit op Gert's cursus en ben het buddiesysteem aan het testen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik ben mobiel.
Bel me maar!
Oh. Straks. Dan. Oke?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik moet testen. Ik zit op Gert's cursus en ben het buddiesysteem aan het testen.
Gedaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
Dus: Liesje of Cc, probeer eens met Noek te chatten nu?
Kee dan!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:53 schreef Dementor het volgende:
Fuck, het werkt.
Ik kan Noekje niet meer lastig vallen.
Maar ze wou toch al nooit met mij praten.
Het is vast de generatiekloof.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee dan!![]()
Dat laatste niet hoor, da's zielig.
Maar jij bent mod.quote:
Ja!quote:
Ga effe lekker naar de appie!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb shopzin. Erg vervelend, want ik durf er niet op te gokken dat mijn pasje er morgen is. Pincode heb ik al wel. Maar ik moet gewoon iets kopen.
Heb je de MSN app al?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:55 schreef CarOnline het volgende:
Nou, ik ga eens in de benen.
Tabee!
Bellen mag, PM ook.
Nu weer wel want mijn lijstje is al bijna klaar. Lekker vlot zo!quote:Op donderdag 25 november 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat ik je kon chatpesten, maar mijn bericht kon niet worden verzonden.
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar jij bent mod.Jij kunt door alles heen.
Maar Dementor zegt dat het lukt. Even een lijstje maken.
[ afbeelding ]
Thanks guys!
Val mij daar maar voortaan gewoon mee lastig. Kan ik tegen en een maandje later ben ik het alweer vergeten.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik geblokt ja?
Wie moet ik nu lastigvallen als ik frustraties over Cc kwijt moet en gert op vakantie is, hmm?
Als mod kún je niet geblockt worden. Dus dat was geen goede test.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ik geblokt ja?
Wie moet ik nu lastigvallen als ik frustraties over Cc kwijt moet en gert op vakantie is, hmm?
Ik moest even een naam hebben van iemand die ook wel snapte dat het niet over haar ging.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Val mij daar maar voortaan gewoon mee lastig. Kan ik tegen en een maandje later ben ik het alweer vergeten.
Als mod kun je iedereen lastigvallen.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ik geblokt ja?
Hè wat? Waar heb je het over???quote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moest even een naam hebben van iemand die ook wel snapte dat het niet over haar ging.
Helder.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Als mod kún je niet geblockt worden. Dus dat was geen goede test.
Maar dementor en Cc lukte het niet meer om noek te sjetten, dus het "buddie-only"-systeem van de PM werkt effectief om ongewenste chat tegen te houden.
Clear?
quote:Op donderdag 25 november 2010 12:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. En hoe hééérlijk het was om even langs te mogen komen in het paleis.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef DJMO het volgende:
ik word er vooral warm van dat er mensen zijn die nog iets voor een ander over hebben en hen laten delen in hun rijkdom. Mede dankzij jullie hulp woon ik straks niet in een paleisje, maar in een kasteel!
Ik leg het wel even uit op de chat.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè wat? Waar heb je het over???
Ik mocht ze gisteren verwelkomen. Tweehonder cups, want dan geen verzendkosten en twee recyclezakken. Ik riesaikel wat af, tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Dementor het volgende:
Die Nespresso cupjes boer mag ook wel eens langskomen, we zitten nu al tegen de decaf cupjes aan te hikken.
Ik weet zeker dat we helemaal los gaan met die discovery box, sinds we nespresso drinken grijp ik weer naar koffie i.p.v. bier.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mocht ze gisteren verwelkomen. Tweehonder cups, want dan geen verzendkosten en twee recyclezakken. Ik riesaikel wat af, tegenwoordig.
ja dan is de mijne niet zo geschiktquote:Op donderdag 25 november 2010 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest even een naam hebben van iemand die ook wel snapte dat het niet over haar ging.
nou dat weten we dan ook weerquote:Op donderdag 25 november 2010 13:09 schreef Noek het volgende:
Wat ik wel snap is het buddiesstysteem.
Dat zullen wij nooit weten.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Buddiesysteem, ben ik je buddy noek? Of juist niet.
Jullie mogen allemaal mijn buddie zijn maar dan mag je niet met mij chatten. Anders gooi ik je van mijn lijst.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Buddiesysteem, ben ik je buddy noek? Of juist niet.
Nee, heb net nieuwe. Ik heb nieuwe schoenen nodig.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:22 schreef Dementor het volgende:
@Noek, heb je ook nog nieuwe gordijnen nodig?
Juud heeft net mooie laarzen gekregen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, heb net nieuwe. Ik heb nieuwe schoenen nodig.
Zien!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Juud heeft net mooie laarzen gekregen.
Ik vind ze stoer.
Dat kun je wel zien hoor.quote:
Dat dus .quote:Op donderdag 25 november 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, heb net nieuwe. Ik heb nieuwe schoenen nodig.
Oh die.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Zien!
Maar het is heus, ik heb nieuwe Louboutins nodig. Mijn oude zijn spoorloos!
Ik was anders ook maar buddy van maar twee personen trouwens.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je wel zien hoor.
Maar ik ga niet uitleggen hoe, nitwits.
Potverdikke!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Zien!
Maar het is heus, ik heb nieuwe Louboutins nodig. Mijn oude zijn spoorloos!
Is dat dat ding met die sterren..quote:Op donderdag 25 november 2010 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Potverdikke!!!![]()
k zie de bui al hangen..
[ afbeelding ]
Kleurt wél bij de oorbellen!
gewoon een chatberichtje sturenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je wel zien hoor.
Maar ik ga niet uitleggen hoe, nitwits.
Nou, bedankt. Kan ik het ook ruilen voor een voorraadbus?quote:
Mijn beste vriend moet binnenkort met haar samenwerken voor een shoot voor een of ander juwelenmerk. Zal mij benieuwen wie de grootste diva blijkt.quote:
Moet je drie euro bijbetalen!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:37 schreef Noek het volgende:
Nou, bedankt. Kan ik het ook ruilen voor een voorraadbus?
Ik weet nooit zo goed wie jouw beste vriend op het moment is.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn beste vriend moet binnenkort met haar samenwerken voor een shoot voor een of ander juwelenmerk. Zal mij benieuwen wie de grootste diva blijkt.
Het is dus wel uit te zetten maar dan moet je een buddylijst maken en dan moet je chanteren opdat ze niet met je gaan chatten. Kind kan de was doen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:34 schreef Leandra het volgende:
Môgguh, de chat het notificatiesysteem is nog steeds niet uit te zetten?
Dus in feite hebben alle users er een optie bijgekregen die bedoeld is voor crew? En wordt er dan ook gelijk vanuitgegaan dat alle users daar fatsoenlijk mee omgaan? Mag ik dan een knopje waarmee ik notes van users kan bekijken, daar kan ik ook prima mee omgaan![]()
Het gaat niet om de kwántiteit!!!!!!!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was anders ook maar buddy van maar twee personen trouwens.
Dat is altijd dezelfde. Ik heb een aantal goede vrienden en één beste vriend. En dat is de diva in de Balkenende onderbroek.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:38 schreef Dementor het volgende:
Ik weet nooit zo goed wie jouw beste vriend op het moment is.
Waarvan eentje buddy met me was omdat ze te lui is om alle personen op te zoeken als ze wat foto's wil delen. Nee, lekker warm zeg.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarvan eentje buddy met me was omdat ze te lui is om alle personen op te zoeken als ze wat foto's wil delen. Nee, lekker warm zeg.
Ja, en dat knopje is best link ja. Beter hou je de lijst zo kort mogelijk, zo min mogelijk risico.
Dat is ook nog een optie... moet ik wel eerst een buddylijst makenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is dus wel uit te zetten maar dan moet je een buddylijst maken en dan moet je chanteren opdat ze niet met je gaan chatten. Kind kan de was doen.
Prachtig systeem!
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:45 schreef Leandra het volgende:
Oeh, ik zie net dat ik 1 geblokkeerde gebruiker in PM heb.... maar om riri nou te vragen om te testen of ze wel met me kan chatten is ook weer zoiets![]()
Ja, en volgens mij was ik niet de enigequote:
Ze wilde graag bonden, maar dat ging m natuurlijk niet worden, dus toen werd het haar gelijk willen halen, en dat ging m natuurlijk ook niet wordenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
Ik heb volgens mij nooit iets van haar in mijn inbox gehad. Wilde ze dan haar gelijk halen? Of ging ze schelden? Of juist bonden?
Waar is hier?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:16 schreef spuitje het volgende:
Heksie, spring in de trein deze kant op! het sneeuwt hier, grote dikke vlokken.
anticlimaxquote:
Ik denk dat we weer behoorlijk veel sneeuw en ijs voor onze kiezen krijgen dit jaar.quote:
En in tegenstelling tot onze processors krijgen wij het daar niet warm vanquote:Op donderdag 25 november 2010 14:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat we weer behoorlijk veel sneeuw en ijs voor onze kiezen krijgen dit jaar.
Kachel op de voetjes in de auto.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En in tegenstelling tot onze processors krijgen wij het daar niet warm van
Ook dat nog.quote:
O ja, de kachel van de auto moet ik dit weekend even repareren. Die doet het nu alleen als je minimaal 70 blijft rijden.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kachel op de voetjes in de auto.
Copycat-3 was jij toch op de chat?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Moet ik straks mijn naam veranderen in Copycat68.
Dat deed dat systeem volgens mij steeds automatisch.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Copycat-3 was jij toch op de chat?
Val je opaatje nog steeds lastig, KopieKut?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat deed dat systeem volgens mij steeds automatisch.
Copychatquote:Op donderdag 25 november 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Moet ik straks mijn naam veranderen in Copycat68.
Heb je die tenenkrommende reclame gezien, dat ze "klaar" zijn en dat ze "iedereen erover willen vertellen". Die gasten kennen geen enkele terughoudendheidquote:Op donderdag 25 november 2010 14:34 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat we weer behoorlijk veel sneeuw en ijs voor onze kiezen krijgen dit jaar.
Zou Prorail ook al het zout op een centrale locatie bewaren om vervolgens niet te kunnen strooien omdat de wissels zijn bevroren waardoor de trein met strooizout niet uit kan rijden?
I'm his biggest fan!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Val je opaatje nog steeds lastig, KopieKut?
Ik voel een kloon opkomen ...quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm his biggest fan!
Ik heb een keer op een YT linkje geklikt en toen hoorde ik de stem van dat fossiel en gingen mijn oren dood.
Is dat die met die nageaapte AH-manager als conducteur?quote:Op donderdag 25 november 2010 14:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je die tenenkrommende reclame gezien, dat ze "klaar" zijn en dat ze "iedereen erover willen vertellen". Die gasten kennen geen enkele terughoudendheid.
Jaquote:Op donderdag 25 november 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Is dat die met die nageaapte AH-manager als conducteur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |